Wielkimi krokami zbliża się kolejna edycja semKRK. Jeszcze do piątku możliwe jest zgłaszanie tematów prezentacji, a użytkownicy wybiorą te, które usłyszymy 10 września.
Już za miesiąc, w piątek, 10 września 2021 r. odbędzie się kolejna edycja semKRK#18. Będzie to pierwsze wydarzenie branży SEM po pandemii w formie stacjonarnej. Swoją wiedzą w ramach niego podzieli się 7 ekspertów z branży SEO i SEM.
o semKRK
semKRK to wyjątkowa konferencja dla specjalistów SEM i SEO, agencji marketingu internetowego, działów marketingu, branży e-commerce oraz właścicieli biznesów. Idea spotkań organizowanych przez krakowską agencję DevaGroup to przede wszystkim wymiana wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja.
Wydarzenie odbędzie się w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. Organizatorzy powracają do spotkań na żywo!
ttachment-72992" class="wp-caption-text">źródło: materiały od organizatora
Podczas semKRK#18:
zobaczysz 2 zwycięskie case study z semKRK Awards 2021 (z kategorii E-commerce oraz SEO) i nauczysz się, jak osiągać jeszcze lepsze rezultaty w swoich kampaniach,
spotkasz 3 marketingowe gwiazdy, które podczas prelekcji podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem,
zobaczysz 2 zwycięskie prezentacje z naszego głosowania na Facebooku, gdzie nasi fani głosować będą tylko na tematy (nie znając prelegentów),
poznasz nowinki branżowe, które zainspirują Cię do działania,
będziesz mógł zadawać pytania ekspertom na żywo!
Dodatkowo, bezpośrednio przed konferencją odbędą się warsztaty semKRK! Jak zawsze przeprowadzimy je na 3 ścieżkach: SEO, Google Ads i Google Analytics. Wszystkie warsztaty odbędą się w Hotelu Kossak w Krakowie od 9:00 do 17:00 w dniu konferencji, tj. 10 września 2021 r.
Organizatorzy informują o nowej wersji przesyłania zgłoszeń dla prelegentów konferencji. Każda prezentacja, która przejdzie wstępną weryfikację merytoryczną, trafi do oceny fanów semKRK. W ankiecie umieszczonej na wydarzeniu na Facebooku będzie można głosować na najciekawsze tematy prezentacji.
Głosujący poznają same tytuły prezentacji wraz z opisami, ale nie dowiedzą się od razu, kto je wygłosi. Wybrane zostaną więc prezentacje, a nie prelegenci. Dopiero przy ogłaszaniu wyników przedstawimy osoby stojące za tematami i w ten sposób poznamy ich nazwiska. Organizatorzy stawiają na merytorykę, nie na fejm.