X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

TikTok for Business z nową serią podcastów, w których pokaże możliwości platformy dla biznesu

Ruszyła seria podcastów od TikToka. Platforma zaprezentuje w nich możliwości rozwoju, jakie daje osobom prowadzącym biznes.

TikTok for Business z nową serią podcastów, w których pokaże możliwości platformy dla biznesuźródło: shutterstock.com

reklama


TikTok to efektywna platforma mediowa, która pozwala markom realizować swoje cele biznesowe i docierać do nowej, zaangażowanej grupy odbiorców. W ramach serii podcastów „Posłuchaj TikToka” polski zespół, wraz z klientami i twórcami, zaprezentuje reklamowe możliwości platformy i udowodni, że z powodzeniem może być wykorzystywana przez biznes. Cykl rozmów poprowadzi znany obserwator i krytyk zjawisk cyfrowych – Artur Kurasiński. Pierwszy odcinek jest już dostępny w popularnych serwisach strumieniowych.

Platforma dająca szanse

Na TikToku obecnych jest już miliard użytkowników, którzy są zaangażowani i chętnie oglądają nowe treści – 46% potwierdza, że korzysta z platformy w celu odkrywania. To daje markom możliwość dotarcia do nowej grupy odbiorców i tym samym osiągania swoich celów biznesowych przy użyciu organicznych działań połączonych ze wsparciem płatnym. By komunikacja na linii marka-potencjalny klient przebiegała pomyślnie i przynosiła wymierne efekty, polski zespół TikToka wystartował z cyklem podcastów „Posłuchaj TikToka”. Jego gospodarz – Artur Kurasiński, wraz z ekspertami i twórcami TikToka, od podszewki przybliży marketerom najważniejsze informacje dotyczące platformy, kulisy współpracy z twórcami oraz kampanii reklamowych.

„Od lat obserwuję trendy technologiczne i tłumaczę moim obserwatorom jak wpływają one na nasze codzienne życie. Dlatego nie mogłem przejść obojętnie obok dynamicznie rosnącej popularności TikToka – platformy, która właśnie odnotowała miliard aktywnych użytkowników na świecie. Poprzez cykl podcastów wspólnie z moimi gośćmi dyskutujemy o tym, czym jest TikTok, czy jest to właściwe miejsce dla biznesu oraz jakie działania są na platformie najefektywniejsze. Zapraszam Wszystkich do posłuchania naprawdę ciekawych dyskusji o TikToku” – mówi Artur Kurasiński, przedsiębiorca, obserwator i krytyk zjawisk cyfrowych i nowych technologii.

Podcast już jest!

Pierwszy odcinek, dostępny już na znanych platformach strumieniowych, dotyczy pierwszych kroków marek na platformie. Rafał Drzewiecki, Head of Marketing TikTok w Polsce i Europie Centralnej, opowiedział o tym, czym jest aplikacja i jak z niej korzystać oraz jak firmy powinny rozpocząć swoje działania na platformie.

źródło: informacja prasowa

„TikTok to efektywna platforma mediowa skierowana do marek z każdej branży. O potencjale TikToka w rozwoju biznesu najlepiej mówią liczby – według raportu przeprowadzonego przez firmę Nielsen TikTok ma dwukrotnie większą efektywność sprzedażową niż inne platformy. Poprzez nasz najnowszy cykl podcastów chcemy więc nie tylko poszerzyć wiedzę brandów obecnych już na platformie, lecz także przekonać tych nieprzekonanych, że TikTok to miejsce dla każdej marki – bez względu na jej skalę czy rodzaj działalności” – mówi Rafał Drzewiecki, Head of Marketing TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

Rozmowy w ramach serii podcastów „Posłuchaj TikToka” udostępniane będą co środę na Spotify, YouTube, Google Podcasty oraz Apple Podcasts.

 

źródło: informacja prasowa

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail