X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Instagram dodaje naklejkę pozwalającą odpowiadać na nasze Stories innym za pomocą obrazu

Nowa naklejka na Instagramie pozwoli obserwatorom odpowiadać w kreatywny sposób na Stories innych użytkowników. Opcja ta do złudzenia jednak przypomina to, co TikTok wprowadził już jakiś czas temu.

Instagram dodaje naklejkę pozwalającą odpowiadać na nasze Stories innym za pomocą obrazuźródło: shutterstock.com

reklama


Na Instagramie pojawi się specjalna naklejka o nazwie Twoja kolej. Za jej pomocą możemy odpowiadać na Stories tych, którzy ją dodadzą, w formie obrazu lub filmu. I jeżeli wydaje Ci się, że opcja ta brzmi znajomo  – zgadza się. Podobne bowiem rozwiązanie znajdziemy na TikToku.

Twoja kolej – nowa naklejka na Instagramie

Jak poradzić sobie z konkurencją, zwłaszcza wtedy, gdy jej pomysły zyskują aprobatę odbiorców? Według Instagrama najlepiej ściągnąć od konkurencji poszczególne rozwiązania. I tak oto po rolkach, na medium pojawi się naklejka, za której pomocą użytkownik będzie mógł zachęcić obserwatorów do odpowiedzi na treść Stories zdjęciem lub wideo.

Jak widzimy, dodając naklejkę do Stories, wzywamy tym samym obserwatorów do zaangażowania i działania. Gdy tylko zdecydują się oni odpowiedzieć, zostaną dodani do #OOTD, wraz z innymi osobami odpowiadającymi na Stories w ten sposób.

Skąd taka decyzja?

Widząc spadek zaangażowania wśród osób z młodszego pokolenia w treści Facebooka i Instagrama, gigant zaczął szukać rozwiązań. Niestety, jego kreatywność ogranicza się jedynie do kopiowania. Od jakiegoś czasu coraz częściej na Instagramie pojawiają się rozwiązania oparte o muzykę, rolki, a teraz odpowiedź na TikTokową opcję Duet. Najwidoczniej bowiem medium wychodzi z założenia, że skoro coś działa i funkcjonuje dobrze u konkurencji, to u niego również. Natomiast nie bylibyśmy tacy pewni skuteczności takich działań. Rzeczywiście, użytkownicy mogą cieszyć się takim rozwiązaniem przez jakiś czas, jednak nastąpi taki moment, gdzie różnica między TikTokiem i Instagramem zacznie się zbytnio zacierać. Może się więc zdarzyć tak, że użytkownicy pójdą za kreatywnością. A tej produktom Mety (dawniej Facebooka) jak widać już dawno brakuje.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail