X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Agnieszka Gajzler przechodzi z TVN Discovery do Wirtualnej Polski

Od 10 stycznia do Wirtualnej Polski dołączyła Agnieszka Gajzler. Objęła rolę dyrektora Media Product & Business Growth. Będzie odpowiadać za strategię i rozwój portfolio produktu mediowego. Ostatnie trzy lata pracowała w TVN Media, gdzie odpowiadała za strategię i rozwój Grupy TVN Discovery w nowych obszarach digital.

Agnieszka Gajzler przechodzi z TVN Discovery do Wirtualnej PolskiAgnieszka Gajzler / fot. Wirtualna Polska

reklama


Agnieszka Gajzler skupi się na wyznaczaniu kierunków strategii i działań marki w kluczowych obszarach produktowych. Będzie też usprawniać badania i analizy w ich obrębie.

Jak dowiadujemy się z komunikatu prasowego, jej bezpośrednim przełożonym będzie Marcin Malicki, dyrektor obszaru Media & Subscriptions Product, który od stycznia dołączył do Zespołu Zarządzającego Wirtualnej Polski Media.

– Agnieszka to fantastyczna ekspertka, pełna energii i pasji. Digital marketingiem zajmuje się od czasu kiedy stawiał on w Polsce swoje pierwsze kroki. Jej bogate doświadczenie w branży będzie ogromną wartością dla rozwoju naszych produktów. Ponadto to osoba, która swoim stylem pracy i komunikacji doskonale pasuje do zespołu – mówi Marcin Malicki.

Agnieszka Gajzler ma 19-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej. Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, marketingu, tworzeniu treści oraz modeli biznesowych. Ostatnie trzy lata pracowała w TVN Media, gdzie odpowiadała za strategię i rozwój Grupy TVN Discovery w nowych obszarach digital. Wcześniej związana była z Dentsu Aegis Network, gdzie m.in.: współzarządzała i odpowiadała za digitalizację domu mediowego Carat, rozwijała produkty własne z zakresu analityki, contentu w ramach Dentsu, czy zarządzała pionem international social media spółki Isobar. Członkini zarządu International Content Marketing Forum. Prezeska Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Źródło: informacja prasowa

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail