X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

TikTok zatroszczy się o bezpieczeństwo i efektywność marek dzięki współpracy z Zefr

TikTok Ads Manager zapewni użytkownikom dostęp do narzędzi, które zapewnią markom większe bezpieczeństwo i efektywność podczas prowadzonych kampanii reklamowych.

TikTok zatroszczy się o bezpieczeństwo i efektywność marek dzięki współpracy z Zefrźródło: shutterstock.com

reklama






Medium to idealna przestrzeń dla marek, które mogą docierać do nowej grupy odbiorców i dopasowywać swoje treści do ich oczekiwań. By ulepszać nawiązywanie relacji z potencjalnymi klientami, platforma stale wprowadza nowe narzędzia i podejmuje kolejne współprace z zaufanymi partnerami biznesowymi. Dziś TikTok ogłasza nowe partnerstwo z Zefr, które zapewni markom wgląd w ich kampanie pod kątem Brand Safety oraz Brand Suitability.

Współpraca z firmą Zefr zakłada wprowadzenie nowego mechanizmu pomiaru reklam pod kątem Brand Safety (bezpieczeństwa marki) oraz Brand Suitability (przydatności marki). Rozwiązanie ma zapewnić reklamodawcom lepszy wgląd w kampanie gwarantując, że ich treści wyświetlane będą w kontekście treści odpowiadających marce, co pozwoli dbać o reputację obecnych na platformie firm.

Na czym polega partnerstwo z Zefr

System oparty na technologii uczenia maszynowego Cognition AI firmy Zefr, zapewnia reklamodawcom niezależną weryfikację powiązań ich treści na TikToku. Rozwiązanie jest zgodne ze standardami Global Alliance of Responsible Media (GARM) w zakresie bezpieczeństwa i przydatności marki. Dostęp do narzędzia odbywa się poprzez TikTok Ads Manager po wybraniu opcji Inventory Filter.

„TikTok zapewnia markom przestrzeń, w której mogą bezpiecznie prezentować swoje produkty i usługi, jednocześnie docierając ze swoją ofertą do różnorodnej społeczności.” – mówi Dave Byrne, Global Head of Brand Safety & Industry Relations w TikTok. „Naszym stałym celem jest tworzenie odpowiedzialnego, sprawiedliwego i otwartego ekosystemu, aby użytkownicy platformy bez przeszkód tworzyli, oglądali i dzielili się treściami, które kochają. Dzięki partnerstwu z Zefr marki zyskają narzędzie do analizowania rzeczywistego wpływu ich kampanii, przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa” – dodaje.

Nowe partnerstwa i rozwiązania dla marek

TikTok stale pracuje nad nowymi rozwiązaniami, które pomagają markom wykorzystywać potencjał platformy i jej zasięg w dotarciu do nowych grup odbiorców. W czerwcu 2021 r. udostępnione zostało narzędzie TikTok Brand Lift Study (BLS). BLS pozwala reklamodawcom lepiej mierzyć wpływ ich kampanii reklamowych na wskaźniki KPI marki, takie jak świadomość, postrzeganie, intencje czy zapamiętywanie. W efekcie reklamodawcy mogą prowadzić  skuteczniejsze kampanie i działania reklamowe.

Dowodem na działania TikToka na rzecz zwiększania bezpieczeń

Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy


Okładka ebooka 'Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny'

Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny

Ten przewodnik to kompendium wiedzy o tym, jak rozwijać kompetencje, które już dziś zmieniają oblicze armii. Dzięki lekturze ebooka zyskasz wskazówki do świadomego rozwoju umiejętności, które mogą zaprocentować zarówno w mundurze, jak i poza nim.

Kup ebook

stwa swoich użytkowników oraz marek jest uzyskany certyfikat TAG Brand Safety Certified Seal od Trustworthy Accountability Group na poziomie globalnym. Jest on świadectwem zaangażowania platformy w budowę transparentnej i godnej zaufania przestrzeni dla swojej społeczności i reklamodawców.

 

źródło: informacja prasowa





Reklama


Reklama


[FM_form id="1"]