reklama
Restauracja z daniami TikToka to niedawny pomysł giganta. Teraz jednak postanowił jeszcze bardziej wejść do świata rzeczywistego. We współpracy z dostawcą treści wideo – Atmosphere – przygotowuje się do tego, aby móc pojawiać się na ekranach, np. w restauracjach czy siłowniach. Jednak czy wszystkie treści będą tam trafiały?
TikTok na wielu ekranach
Jakiś czas temu pisaliśmy, że TikTok planuje otworzyć restaurację, w której będą serwowane dania z wiralowych filmików. Teraz jednak przyszedł czas na kolejne wyjście do świata realnego, czyli pojawienie się na wielu innych ekranach. Będzie to możliwe dzięki współpracy, którą gigant nawiązał z dostawcą treści wideo Atmosphere. W jej wyniku, wybrane i wyselekcjonowane materiały wideo będą pojawiały się na telewizorach w restauracjach, barach czy siłowniach.
Jak czytamy na stronie Atmosphere, firma już wcześniej nawiązywała współpracę z takimi gigantami jak Westin, Taco Bell czy Burger King. I to z sukcesami. Jak to będzie wyglądało w przypadku TikToka? Gdy jakiś film zostanie uznany za godny pokazania go szerszemu gronu odbiorców, Atmosphere zmieni jego przeznaczenie tak, aby był on dobry jakościowo również na innych nośnikach, w tym ekranach. Doda do niego także własną ścieżkę dźwiękową. Wszystko jednak pozostanie w klimacie zgodnym z pierwotnym przeznaczeniem. Celem całego przedsięwzięcia zaś jest stworzenie odpowiedniego kanału do oglądania kreatywnych treści poza domem.
Wyjście do użytkowników
Dzięki takiej współpracy, TikTok będzie mógł zaoferować jeszcze więcej możliwości swoim użytkowników. Nie da się również zaprzeczyć temu, że gigant już dawno zostawił swoją konkurencję daleko w tyle. Coraz to nowsze inicjatywy, współprace i pomysły również integrują świat wirtualny z rzeczywistym. TikTok zdaje się więc wychodzić do użytkowników, otaczając go wręcz z każdej strony. I z jednej strony takie inicjatywy można rzeczywiście chwalić. Zwłaszcza patrząc na nie z perspektywy twórców. Użytkownik natomiast może poczuć się z czasem zmęczony zbytnią nachalnością TikToka. Tym bardziej, że obecnie Atmosphere przyznaje, że dociera do około 20 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie.
Tak czy inaczej, współpraca ta może mieć olbrzymi potencjał. I z całą pewnością przyniesie to aplikacji więcej większych współprac z twórcami. Jest to też kolejny, większy krok w ogólnym rozwoju aplikacji.