
reklama
Nowa naklejka na Instagramie to próba zmaksymalizowania zaangażowania dotyczącego wydarzeń. Dzięki niej, użytkownicy będą mogli w zupełnie nowy sposób podejść do promocji. A ich odbiorcy, nie tylko nie zapomną, ale również od razu będą mogli przejść do uczestnictwa.
Przypomnienie o zaplanowanych wydarzeniach
Jeden z badaczy medium, Ahmed Ghanem, jako pierwszy odkrył, że obecnie w fazie testów jest nowa naklejka. Nosi ona nazwę „zaplanowano” (scheduled).
#Instagram is testing new a Scheduled sticker to share your upcoming reminders to your story@MattNavarra pic.twitter.com/3BMFekeQvJ
— Ahmed Ghanem (@ahmedghanem) March 21, 2022
Jak widzimy w powyższym poście, nowa naklejka będzie, lub u niektórych jest już dostępna w Stories. Nawet w Polsce. Co więcej, stanowi ona połączenie dwóch, już nam znanych, czyli odliczania i naklejki z linkiem. Dzięki „zaplanowano” możemy bowiem ustawić stoper i wstawić link do wydarzenia. A to wszystko w obrębie jednej naklejki. Jeżeli więc zaplanujemy jakieś wydarzenie, wystarczy wejść w Stories, wybrać naklejkę i udostępnić ją. Bez konieczności ponownego ustawiania stopera.
- źródło: instagram.com
- źródło: instagram.com
Czy jest to potrzebne?
W teorii, jak już pisaliśmy wyżej, dało się to obejść wcześniej. Natomiast każdorazowe ustawianie odliczania, brak możliwości przypomnień
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy

Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny
Ten przewodnik to kompendium wiedzy o tym, jak rozwijać kompetencje, które już dziś zmieniają oblicze armii. Dzięki lekturze ebooka zyskasz wskazówki do świadomego rozwoju umiejętności, które mogą zaprocentować zarówno w mundurze, jak i poza nim.
Kup ebooko wydarzeniu, w dodatku dodawanie linku, mogło być irytujące. Od teraz, użytkownicy mogą robić to za pomocą kilku kliknięć. Dotykając naklejki „zaplanowano”, dostaniemy możliwość umieszczenia linku oraz daty, do której medium będzie odliczało. Co więcej, za każdym kolejnym razem, jeżeli wydarzenie nie dobiegnie końca, będziemy mogli korzystać ponownie udostępniać informacje na temat wydarzenia.
I z jednej strony, taka naklejka nie wydaje się być czymś ważnym. Z drugiej zaś, nie tylko ułatwi życie użytkownikom, ale także pomoże zmaksymalizować zaangażowanie odbiorców. Jednak czy się sprawdzi? O tym przekonamy się za jakiś czas, jeżeli naklejka z nami zostanie na dłużej.
Reklama