
reklama
Meta mocno stawia w ostatnich miesiącach na rozwój e-commerce. Doskonale widać to po zmianach, jakie zostały wprowadzone w produktach giganta. Dlatego też nikogo nie powinna dziwić decyzja o rozszerzeniu opcji, wprowadzonej już jakiś czas temu. Tagi produktowe to bowiem szansa na to, aby pomóc sprzedawcom jak najbardziej zmaksymalizować ich zyski.
Oznaczenia produktów na Instagramie
Tagi produktowe na Instagramie to coś, co znamy z profili wielu kont firmowych czy twórców. Naciskając na zdjęcie posta, widzimy oznaczenia, przenoszące nas do produktu lub witryny sklepu.

źródło: instagram.com/joanna.muzyka.studio
Jak widać na powyższym screenie, tagi mogą okazać się pomocne dla potencjalnych konsumentów, którzy w szybki sposób zostaną przekierowani do miejsca, gdzie mogą dokonać kilku kliknięć. A w rezultacie, zakupić produkt. Do tej pory, mogli w ten sposób oznaczać produkty jedynie zweryfikowani twórcy, jak i sklepy internetowe. Jednak już niebawem, wszyscy użytkownicy Instagrama dostaną taką możliwość. Dzięki temu, łatwiej im będzie podzielić się informacją na temat źródła, gdzie nabyli konkretną biżuterię, ubranie itd.
Każde takie oznaczenie, będzie się także wiązało z odpowiednim powiadomieniem osób, których produkt został opatrzony tagiem. Dostaną one także możliwość sprawdzenia otagowanych wiadomości w swoim profilu. Co więcej, marki będą mogły sprawdzać i sortować tagi, aby były one zgodne z produktem oraz by nie zostały użyte w negatywnym kontekście.
Everyone can now tag products on @Instagram.
Rolling out in the US over the next few months, product tags make it easier for people to share and discover products from brands and small businesses they love. pic.twitter.com/H5JxrKuSuU
— Alexandru Voica (alexvoica.eth) 💀 (@alexvoica) March 22, 2022
Rozwój e-commerce
E-commerce ma się z roku na rok coraz lepiej. A social media próbują coraz to nowszych rozwiązań
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy

Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny
Ten przewodnik to kompendium wiedzy o tym, jak rozwijać kompetencje, które już dziś zmieniają oblicze armii. Dzięki lekturze ebooka zyskasz wskazówki do świadomego rozwoju umiejętności, które mogą zaprocentować zarówno w mundurze, jak i poza nim.
Kup ebook, aby jak najbardziej zmobilizować użytkowników do promocji marek lub dokonania zakupu. Zmiana ta wydaje się być o tyle znacząca, że samo medium sugeruje wykorzystywanie tagów przez ponad 1,6 miliona użytkowników, robiących to średnio co tydzień, oznaczając co najmniej jedną markę. W związku z tym, możemy przypuszczać zwiększenie tej liczby w przyszłości. Tym bardziej, że więcej użytkowników dostanie taką możliwość.
Tagowanie produktów na Instagramie, jest już dostępne dla wszystkich użytkowników w USA. Inne kraje na tę opcję muszą jeszcze poczekać. Natomiast medium robi wszystko, aby proces wdrażania był jak najkrótszy.
Reklama