reklama
Jak wynika z przeprowadzonych przez Kantar na zlecenie Meta badań, ponad 70% konsumentów chce komunikować się z firmami w taki sam sposób, w jaki rozmawia z przyjaciółmi czy rodziną. Co więcej, jak czytamy w informacji prasowej, co tydzień ponad miliard osób łączy się z kontem firmowym w usługach komunikacyjnych firmy.
Meta wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom i wprowadza narzędzia usprawniające kontakt między firmami a potencjalnymi klientami za pośrednictwem aplikacji.
Nowe narzędzia dla małych i średnich firm
Nowe funkcje pozwolą małym firmom ulepszyć proces obsługi klienta oraz zwiększyć wyniki finansowe. Wśród narzędzi znajdą się:
- Native Ad Creation – reklamy na Facebooku i Instagramie, które przekierowują do czatu w aplikacji WhatsApp, to według wielu firm najlepszy sposób na docieranie do potencjalnych klientów. Nowa funkcja pozwala na tworzenie reklam bezpośrednio w aplikacji WhatsApp Business. Dzięki temu małe firmy, które chcą pozyskiwać nowych klientów i rozwijać swoją działalność, będą mogły to zrobić szybciej;
- Filtrowanie i pozyskiwanie kontaktów za pomocą formularzy błyskawicznych – małe i średnie biznesy będą mogły teraz pozyskiwać najbardziej wartościowe kontakty dzięki funkcji filtrowania w formularzach błyskawicznych (Lead Ads Instant Forms);
- Elastyczność w trakcie tworzenia reklam kontaktowych – zaktualizowane formularze błyskawiczne pozwolą na przekazywanie więcej informacji o firmie za pomocą obrazów i tekstu. Potencjalni klienci po wypełnieniu formularza będą mogli pobrać wszystkie potrzebne zasoby w postaci plików PDF;
- Dostęp do ekskluzywnych treści – właściciele małych i średnich firm będą mogli dzielić się materiałami z potencjalnymi klientami, którzy wypełnili formularz błyskawiczny reklamy kontaktowej. Firmy będą mogły udostępnić swoje zasoby (np. broszurę na temat usługi lub wycenę produktu) bezpośrednio w formularzu reklamy kontaktowej, bez konieczności przekierowywania na stronę internetową.
źródło: informacja prasowa Meta