X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Twitter stawia na treści audio i dodaje nowe opcje w platformie Spaces

Treści audio i podcasty są dziś niezwykle popularne. Natomiast powoli media społecznościowe stawiają sobie nieco inne cele, niż rozwój treści tego typu. Z tego grona jednak wyłamuje się Twitter, proponując nowe opcje audio. Jakie?

Twitter stawia na treści audio i dodaje nowe opcje w platformie Spacesźródło: shutterstock.com

reklama


Każdy serwis społecznościowy ma swoje oczko w głowie. Twitter najwyraźniej najbardziej ceni sobie platformę do dzielenia się treściami audio, ponieważ co jakiś czas dodaje tam nowe rozwiązania. Na co przyszła kolej tym razem?

Nowe rozwiązania audio na Twitterze

Podczas gdy w innych serwisach treści audio zaczynają spadać z pierwszych miejsc pod względem priorytetów, Twitter widzi w nich niewykorzystany potencjał. Sprawia wrażenie, jakby koncentrował się wyłącznie na rozwoju tego rodzaju treści. Tym bardziej, że co jakiś czas wprowadza ulepszenia, zmiany, nowe opcje. Ostatnie tygodnie także przyniosły kilka nowych wdrożeń. Pierwszym z nich jest zupełnie inne spojrzenie na nagrania audio. Do tej pory, ich żywotność w Twitter Spaces wynosiła 30 dni. Teraz mogą one pozostać w obrębie serwisu do momentu, w którym użytkownik zdecyduje się na ich usunięcie.

Dzięki takiej decyzji, Twitter planuje nie tylko przyciągnąć do siebie większe grono użytkowników zainteresowanych treściami audio, ale także rozwinąć kulturę żywej dyskusji. Miałaby się ona odbywać pod postem audio. I rzeczywiście, może to okazać się niezwykle rozwojowe patrząc przez pryzmat zainteresowania tym rodzajem treści.

To jednak nie koniec zmian, jakie zapowiada Twitter. W medium pojawi się również nowa lista nagranych przez użytkownika Spaces. Będzie on mógł tam nie tylko odtwarzać swoje nagrania audio z przeszłości, ale również usunąć je lub ponownie udostępnić.

W stronę podcastów?

Wszystko na to wskazuje. Utrzymywanie nagrań w jednym miejscu rysuje coś na miarę miejsca do przechowywania podcastów. Natomiast nie to powinno zwracać naszą uwagę w kierunku dążenia Twittera do bycia medium podcastowym. Potwierdzeniem może być już jednak post zamieszczony przez Alessandro Paluzziego.

Jak pokazują screeny, medium rozwija Spaces tak, aby w przyszłości móc włączyć podcasty do swojego strumienia audio. Oznacza to, że osoby zaangażowane w Spaces mogą w przyszłości zarabiać na podcastach także na Twitterze. Jednak czy tak się stanie, a użytkownicy przychylnym okiem spojrzą na to rozwiązanie? Zobaczymy w przyszłości.

Reklama

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail