X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

TikTok wprowadza nowe reklamy produktowe. To kolejna szansa na sprzedaż dla marek

Na TikToku pojawią się trzy nowe formaty reklamowe. Czy taka zmiana pozwoli zmienić sposób patrzenia na aplikację przez zachodnich użytkowników?

TikTok wprowadza nowe reklamy produktowe. To kolejna szansa na sprzedaż dla marekźródło: shutterstock.com

reklama


E-commerce i jego popularność ma znaczący wpływ na to, w jaki sposób rozwijają się social media. Użytkownicy bowiem coraz częściej właśnie tam szukają odpowiednich produktów. W celu ułatwienia im tego procesu TikTok dodaje nowe reklamy produktowe. Będzie to ogromna pomoc zarówno dla marek, jak i konsumentów.

Nowe reklamy produktowe

W odpowiedzi na oczekiwania klientów, jak również samych marek, gigant dodał nowe formaty reklamowe, odnoszące się do produktów. Jak twierdzi TikTok, nowe rozwiązania mają być prostsze w obsłudze i odbiorze, a zarazem bardziej zaawansowane i inteligentne niż wcześniejsze propozycje. Wśród tych nowych znajdziemy więc reklamy wideo produktów, reklamy z listą katalogów oraz te podczas transmisji na żywo.

Screeny nowych funkcji

źródło: tiktok.com

Jak widać na powyższym screenie, formaty zostaną nałożone na ekran wyświetlany użytkownikowi, wraz z oglądanym przez niego filmem. Dzięki temu, marki wraz z twórcami będą mogli lepiej zaprezentować dany produkt widzom.

Czy to na pewno nowość?

Na TikToku, którym może cieszyć się świat, z pewnością tak. Natomiast na rynku chińskim, rozwiązanie to jest dostępne już od jakiegoś czasu. Nie ma w tym jednak nic dziwnego, ponieważ obecnie taki model robienia zakupów w Chinach jest niezwykle popularny. Teraz TikTok chce sprawdzić, jak nowe opcje sprawdzą się w innych rejonach świata. Tym bardziej że zachodni użytkownicy niekoniecznie chcą widzieć w TikToku coś więcej niż formę wyrażania siebie lub zbiór śmiesznych filmików. Dlatego przed gigantem wiele niewiadomych, ale również wyzwań związanych ze sprzedażą produktów w ten sposób. Musi on przekonać odbiorców, że wkracza w nowy etap i warto zainwestować zarówno czas, jak i pieniądze w to, aby marka mogła sprzedawać więcej, właśnie za pośrednictwem TikToka.

Reklama

[FM_form id="1"]