
reklama
Morele.net, czyli jeden z liderów wśród e-sklepów z elektroniką użytkową, zdecydowało się na wdrożenie na swojej stronie sztucznej inteligencji. Mowa oczywiście o ChatGPT, który od kilku miesięcy rewolucjonizuje rynek technologiczny. ChatGPT to chatbot opracowany przez startup OpenAI z San Francisco. Został on założony w 2015 roku, a do ówczesnych inwestorów należeli m.in. Elon Musk czy Sam Altman.
ChatGPT czerpie wiedzę z różnych internetowych źródeł. Dzięki temu ma on dostęp do ogromnej ilości informacji z różnych dziedzin. ChatGPT nie tylko odpowiada na pytania, ale jest także w stanie stworzyć artykuł, opowiedzieć żart, napisać piosenkę, a nawet zaprogramować kod.
W jaki sposób ChatGPT może pomóc klientom Morele.net?
Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji użytkownicy natychmiastowo otrzymają odpowiedź na nurtujące ich pytaDalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
nia. Mogą one dotyczyć m.in. zastosowania produktu lub jego funkcjonalności. W przypadku, gdy odpowiedź nie będzie satysfakcjonująca, zapytanie zostaje przesłane do konsultantów, którzy e-mailowo udzielą pomocy.
ChatGPT został wzbogacony o dane produktowe ze sklepu, co pozwala na szybkie wygenerowanie odpowiedzi. Rozwiązanie to doskonale sprawdzi się w przypadku osób niezdecydowanych co do zakupu lub tych, którzy nie przepadają za obszernymi kartami produktu – ChatGPT w kilka sekund wygeneruje odpowiedź na najbardziej szczegółowe pytania.
„Biorąc pod uwagę, że to pierwsze wdrożenie, silnik cały czas jest optymalizowany, a w kolejce jest zasilenie go kolejnymi zestawami danych – to bardzo dobry wynik. Istotnie obniżymy koszty obsługi Klienta, jednocześnie podnosząc konwersję” – podkreślił Dariusz Jodziewicz, dyrektor jakości w Morele.net.

źródło: morele.net

źródło: morele.net
Rewolucja w obsłudze klienta internetowego
Według pracowników Morele.net, ChatGPT udziela poprawnych odpowiedzi dla około 50% z 10 tys. pytań zadawanych za pośrednictwem funkcji „Zapytaj eksperta”. Asortyment sklepu nieustannie się powiększa, co generuje kolejne wyzwania w postaci doradztwa i obsługi klienta. Zaangażowanie sztucznej inteligencji z pewnością wpłynie na łatwiejsze i szybsze finalizowanie zamówień – ChatGPT działa bez przerwy, a więc klienci mogą korzystać z jego pomocy 24 godziny na dobę
„Jesteśmy na początku drogi. Wykorzystanie różnych wariantów i modeli sztucznej inteligencji w działalności e-commerce i szybka adaptacja nowych narzędzi będzie stanowić o konkurencyjności naszego sklepu. Od algorytmizacji zakupów i cen przez wewnętrzne procesy, aż po obsługę Klienta – AI rewolucjonizuje nasze metody pracy” – komentuje Michał Pawlik, prezes Morele.net.
Reklama