X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Odkryj potencjał treści – sprawdź poradnik „Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw?”

Jak wartościowy content może zmienić grę, zdobywając i angażując klientów? W najnowszym poradniku od Content Standard odkryjesz sekrety stojące za sukcesami sklepów internetowych.

Odkryj potencjał treści – sprawdź poradnik „Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw?”Raport Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw

Obserwacja branży, raporty, rozmowy z ekspertami i klientami pokazują, że transparentna komunikacja, zwłaszcza w procesie posprzedażowym, czyli w momencie, w którym klient powinien czuć się bezpiecznie, wciąż jest ogromnym problemem. Przedsiębiorcy potrzebują wskazówek i narzędzi, aby skutecznie budować pozytywne doświadczenia zakupowe klientów.

Odpowiedzią na tę potrzebę jest poradnik ContentStandard „Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw?”. W publikacji znalazły się artykuły przygotowane przez dziennikarzy oraz komentarze ekspertów – przedstawicieli sklepów internetowych oraz platform sprzedażowych, operatorów płatności, dostarczycieli usług dla e-commerce, ekspertów z branży marketingowej m.in.: AtomStore, Ceneo, ContentHouse, DevaGroup, Glosel (TaniaKsiazka.pl & Bee.pl), IKEA, islay.tech, OLX,  PayU, Sodexo czy x-kom.

Swoją wiedzą dzielą się również specjaliści ORLEN Paczki, która jest partnerem głównym publikacji.

Poradnik w przystępny sposób tłumaczy:

  • czym jest content marketing, jakie są jego główne zadania i najpopularniejsze formaty;
  • po czym poznać wartościowe treści i od czego zależy siła content marketingu w e-commerce;
  • co charakteryzuje język korzyści, jak się nim posługiwać i dopasować go do różnych grup docelowych;
  • dla
    Reklama



    czego użytkownicy porzucają koszyki
    ;
  • jakie znaczenie ma retencja klientów i dlaczego warto nad nią pracować;
  • w jaki sposób przeprowadzić satysfakcjonującą obsługę posprzedażową;
  • jak dostosować przekaz do poszczególnym etapów lejka sprzedażowego i zachęcić użytkownika do zakupu;
  • jakie cechy posiada dobry program lojalnościowy i czego unikać przy jego realizacji;
  • jaką siłę ma content marketing w e-commerce;
  • jak uatrakcyjnić i wyeksponować opcje dostawy;
  • co zrobić, by zachęcić użytkownika do kontynuowania zakupów.

Dodatkowo w publikacji w formie case studies zostały przedstawione przykłady dobrze prowadzonej komunikacji – takiej, która wyróżnia się na tle konkurencji i zostaje w pamięci klienta końcowego na dłużej.

Poradnik „Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw”

 

Wydawcą poradnika jest serwis ContentStandard.

Partnerem strategicznym publikacji jest ORLEN Paczka.

ORLEN Paczka


Reklama

Reklama

[FM_form id="1"]