
reklama
TikTok wprowadza dla reklamodawców nową możliwość udostępniania treści reklamowych. Search Ads Toogle pozwala na wyświetlanie kreacji wśród wyników wyszukiwania. Po jej włączeniu reklamy są automatycznie generowane, wykorzystując już istniejące kreacje reklamodawcy, i wyświetlane jako wyniki wyszukiwania razem z organicznymi treściami.
Reklamodawcy mogą włączyć Search Ads Toggle na etapie tworzenia kampanii lub w trakcie jej trwania.
Odkrywanie nowych marek i reklamy na TikToku
Użytkownicy odwiedzają TikToka głównie po rozrywkę i odkrywanie nowych rzeczy. Oprócz funkcjonalności sekcji Dla Ciebie, TikTok oferuje również zaawansowaną wyszukiwarkę, dzięki której można z łatwością znaleźć przydatne informacje – od modowych porad, przez kulinarne przepisy, aż po filmy z unboxingu i recenzje produktów.
Wzrost popularności TikToka jako wyszukiwarki informacji, to okazja dla marek, aby dotrzeć do nowych klientów i nawiązać z nimi interakcje. Jak wynika z badań, 58% użytkowników TikToka odkrywa nowe marki i produkty na platformie 1,5x częściej niż użytkownicy innych platform (źródło: TikTok Marketing Science Global Retail Path to Purchase Study 2021 przeprowadzone przez Material).
Reklama
tforma ogłasza uruchomienie Search Ads Toggle, nowej funkcji w TikTok Ads Manager, która umożliwia markom wyświetlanie reklam w wynikach wyszukiwania TikToka. Search Ads Toggle korzysta z istniejących kreacji In-Feed Ad, aby wyświetlać reklamy obok organicznych wyników wyszukiwania użytkowników.
Dzięki Search Ads Toggle marki mogą rozszerzyć zasięg swoich kampanii o użytkowników ze sprecyzowanymi zainteresowaniami, którzy szukają informacji istotnych dla ich działalności. Tym samym pomaga to wymiernie zwiększyć zaangażowanie odbiorców i potencjalne przychody.
Na czym polega Search Ads Toggle?
Dlaczego warto wykorzystać potencjał Search Ads Toggle?
Search Ads Toggle zapewnia użytkownikom dopasowane informacje. Mogą oni wyszukiwać na TikToku nowe treści, powracać do zapisanych inspiracji lub odkrywać trendy. Search Ads Toggle oferuje reklamodawcom nowe możliwości doświadczeń zakupowych każdego użytkownika.
Co więcej, poprawia wyniki. Wewnętrzne badania TikToka dowodzą, że 70% bloków reklamowych, z włączonym Search Ads Toggle, odnotowuje wyższą skuteczność przekładającą się na większą liczbę konwersji z reklam w wyszukiwarce (w porównaniu z blokami bez włączonego Search Ads Toggle – źródło: TikTok Internal Data [NA, US] [Lipiec 2023]).
Gdzie pojawią się te reklamy?
Włączanie i wyłączanie Search Ads Toggle
Search Ads Toggle w akcji
Clinique UK wykorzystało Search Ads Toggle w celu promowania Even Better Clinical Serum Foundation. Pozwoliło to użytkownikom odkryć reklamę marki wśród konkurencyjnych materiałów na stronie wyszukiwania. Dzięki temu firma Clinique UK dotarła do zainteresowanych jej produktem użytkowników, zwiększając swoją sprzedaż.
Search Ads Toggle TikToka w jeszcze większym stopniu umożliwia odkrywanie marek
To kolejne innowacje wprowadzane do wyszukiwarki. Dzięki nim marki mają coraz więcej sposobów na interakcję ze społecznością TikToka z poziomu wyszukiwarki. Wykorzystując potencjał Search Ads Toggle, mogą teraz zaprezentować się obok treści powiązanych z ich biznesem, produktem lub usługą, zapewniając użytkownikom TikToka jeszcze bardziej spersonalizowane reklamy.
źródło: informacja prasowa
Reklama