
reklama
Stowarzyszenie Content Marketing Polska rusza z kolejną, już trzecią edycją badania „Kondycja rynku content marketing”.
Głównym celem raportu jest diagnoza sytuacji panującej na rynku content marketing w Polsce, Jest to badanie szczególnie istotne, ponieważ pozwala określić, czego na rynku brakuje oraz w jakim kierunku należy content marketing w Polsce rozwijać.
– Dzięki ogromnemu zainteresowaniu zeszłoroczną publikacją, która nadal jest szeroko cytowana i pobierana, zdecydowaliśmy się na kontynuację badania – mówi Tomasz Wileński, członek zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska. – W tym roku planujemy jeszcze większy zasięg. Naszym celem jest dotarcie do jak najszerszego grona respondentów oraz ekspertów z branży, ponieważ chcemy stworzyć rzetelny obraz kondycji rynku.
Ankietę uzupełnić można pod linkiem: Badanie Content Marketing 2024 – ankieta z Webankieta.pl.
Aby raport odzwierciedlał faktyczną sytuację panującą na rynku content marketing w Polsce, konieczna jest jak największa liczba eksperckich odpowiedzi – każda osoba, która wypełni formularz, ma zatem realny wpływ na wyniki badania. Wszyscy respondenci otrzymają także dostęp do gotowego raportu, opublikowanego na łamach portalu WirtualneMedia
Reklama
.pl.
Badanie wspierają liczne organizacje związane z branżą, m.in.: IAB Polska, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR czy Business Centre Club.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym badania oraz raportu.
Reklama