X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Wystartowała kampania „Skok do Życia” – weź udział w akcji charytatywnej

Firma Hörmann łączy siły z Tatrzańskim Związkiem Narciarskim, aby pomóc podopiecznym Fundacji Szczęśliwej Drogi. Do wylicytowania m.in. kolacja z Adamem Małyszem. Sprawdź szczegóły i dołącz do akcji!

Wystartowała kampania „Skok do Życia” – weź udział w akcji charytatywnejźródło: materiały związane z akcją

reklama



Firma Hörmann Polska i Tatrzański Związek Narciarski łączą siły, by nieść pomoc podopiecznym Fundacji Szczęśliwej Drogi. W styczniu rozpoczęła się licytacja wyjątkowych przedmiotów i wydarzeń w ramach akcji charytatywnej „Skok do Życia”. Licytacje są prowadzone w serwisie Allegro Charytatywni. 

Celem akcji „Skok do Życia” jest zebranie środków, które ułatwią wejście w dorosłe życie podopiecznym Fundacji Szczęśliwej Drogi. Organizacja wspiera młode osoby opuszczające domy dziecka. Pomaga im w usamodzielnieniu się, m.in. prowadząc warsztaty oraz zajęcia praktyczne dotyczące zarządzania budżetem domowym, doradztwa zawodowego czy rozwijania kompetencji społecznych. Celem jest wyrównanie szans podczas wchodzenia w dorosłe życie i rynek pracy. 

Ambasadorem akcji „Skok do Życia” jest Adam Małysz

Legenda polskich skoków narciarskich od lat wspiera młode talenty w osiąganiu sukcesów. 

Zobacz spot promujący akcję. 



lign: center;">

Więcej informacji na jej temat znajdziesz na stronie skokdozycia.pl. 

Skok do Życia – Ty też możesz pomóc!  

Jak możesz wesprzeć akcję? Weź udział w licytacji online prowadzonej na Allegro Charytatywni i pomóż młodym podopiecznym Fundacji Szczęśliwej Drogi. Do wylicytowania wystawiono kolekcjonerskie przedmioty, które mają dużą wartość dla fanów sportu, oraz wyjątkowe wydarzenia. Są to m.in. kolacja z Adamem Małyszem czy przejazd driftingowy z Bartoszem Ostałowskim.

Licytacje w ramach akcji „Skok do Życia” to nie tylko okazja do zdobycia unikalnych przedmiotów i doświadczeń. To także szansa na realne wsparcie młodych ludzi w ich pierwszych krokach w dorosłym życiu. Dzięki zaangażowaniu firmy Hörmann Polska oraz licznych partnerów, m.in. Business Centre Club, Izby Gospodarki Elektronicznej, Fundacji Santander, każda wpłacona złotówka ma bezpośredni wpływ na rozwój programów edukacyjnych, warsztatów i staży dla podopiecznych Fundacji Szczęśliwej Drogi. Kampania cieszy się dużym zainteresowaniem w mediach, co dodatkowo buduje świadomość społeczną na temat trudności, z jakimi mierzą się młodzi opuszczający domy dziecka.

Inicjatywa powstała we współpracy firmy Hörmann z Tatrzańskim Związkiem Narciarskim.   

Wsparcia inicjatywie udzieliło również Radio 357. Za strategię, kreację i działania komunikacyjne odpowiada agencja ContentHouse

Cały dochód z licytacji zostanie przekazany Fundacji Szczęśliwej Drogi.  


Reklama

Reklama

[FM_form id="1"]