Firma Hörmann łączy siły z Tatrzańskim Związkiem Narciarskim, aby pomóc podopiecznym Fundacji Szczęśliwej Drogi. Do wylicytowania m.in. kolacja z Adamem Małyszem. Sprawdź szczegóły i dołącz do akcji!
źródło: materiały związane z akcją
reklama
Firma Hörmann Polska i Tatrzański Związek Narciarski łączą siły, by nieść pomoc podopiecznym Fundacji Szczęśliwej Drogi. W styczniu rozpoczęła się licytacja wyjątkowych przedmiotów i wydarzeń w ramach akcji charytatywnej „Skok do Życia”. Licytacje są prowadzone w serwisie Allegro Charytatywni.
Celem akcji „Skok do Życia” jest zebranie środków, które ułatwią wejście w dorosłe życie podopiecznym Fundacji Szczęśliwej Drogi. Organizacja wspiera młode osoby opuszczające domy dziecka. Pomaga im w usamodzielnieniu się, m.in. prowadząc warsztaty oraz zajęcia praktyczne dotyczące zarządzania budżetem domowym, doradztwa zawodowego czy rozwijania kompetencji społecznych. Celem jest wyrównanie szans podczas wchodzenia w dorosłe życie i rynek pracy.
Ambasadorem akcji „Skok do Życia” jest Adam Małysz
Legenda polskich skoków narciarskich od lat wspiera młode talenty w osiąganiu sukcesów.
Zobaczspot promujący akcję.
lign: center;">
Więcej informacji na jej temat znajdziesz na stronieskokdozycia.pl.
Skok do Życia – Ty też możesz pomóc!
Jak możesz wesprzeć akcję? Weź udział w licytacji online prowadzonej na Allegro Charytatywni i pomóż młodym podopiecznym Fundacji Szczęśliwej Drogi. Do wylicytowania wystawiono kolekcjonerskie przedmioty, które mają dużą wartość dla fanów sportu, oraz wyjątkowe wydarzenia. Są to m.in. kolacja z Adamem Małyszem czy przejazd driftingowy z Bartoszem Ostałowskim.
Licytacje w ramach akcji „Skok do Życia” to nie tylko okazja do zdobycia unikalnych przedmiotów i doświadczeń. To także szansa na realne wsparcie młodych ludzi w ich pierwszych krokach w dorosłym życiu. Dzięki zaangażowaniu firmy Hörmann Polska oraz licznych partnerów, m.in. Business Centre Club, Izby Gospodarki Elektronicznej, Fundacji Santander, każda wpłacona złotówka ma bezpośredni wpływ na rozwój programów edukacyjnych, warsztatów i staży dla podopiecznych Fundacji Szczęśliwej Drogi. Kampania cieszy się dużym zainteresowaniem w mediach, co dodatkowo buduje świadomość społeczną na temat trudności, z jakimi mierzą się młodzi opuszczający domy dziecka.
Inicjatywa powstała we współpracy firmy Hörmann z Tatrzańskim Związkiem Narciarskim.
Wsparcia inicjatywie udzieliło również Radio 357. Za strategię, kreację i działania komunikacyjne odpowiada agencja ContentHouse.
Cały dochód z licytacji zostanie przekazany Fundacji Szczęśliwej Drogi.