X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Najnowsze tematy Zobacz więcej

Poznaj najnowsze trendy mobilne w biznesie podczas Mobile Trends Conference 2019

Kategoria: Wydarzenia, 21/01/2019.

Poznaj najnowsze trendy mobilne w biznesie podczas Mobile Trends Conference 2019

Już 7 i 8 marca 2019 odbędzie się kolejna edycja Mobile Trends Conference. Podczas konferencji eksperci z branży wystąpią w 6 blokach tematycznych. Kto pojawi się na scenie i jakie zagadnienia zostaną poruszone?

#10YearsChallenge opanowało social media. Na czym polega wyzwanie?

Kategoria: W praktyce, 17/01/2019.

#10YearsChallenge opanowało social media. Na czym polega wyzwanie?

Dlaczego Twoi znajomi udostępniają zdjęcia z 2009 roku? Co kryje się za hashtagiem #10yearschallenge, który zyskuje na popularności w social media?

Najchętniej oglądane reklamy na YouTube w 2018 roku

Kategoria: Wideo, 17/01/2019.

Najchętniej oglądane reklamy na YouTube w 2018 roku

Zaprezentowano YouTube Ads Leaderboard, czyli roczne zestawienie najpopularniejszych reklam w serwisie. Wideo jakich marek było najczęściej oglądane przez użytkowników z Europy i całego świata?

Facebook zainwestuje 300 milionów dolarów we wspieranie lokalnego dziennikarstwa

Kategoria: W praktyce, 16/01/2019.

Facebook zainwestuje 300 milionów dolarów we wspieranie lokalnego dziennikarstwa

Światowy gigant dokona znacznej inwestycji w sektor informacyjny. Facebook wesprze różne inicjatywy pozwalające na rozwój lokalnego dziennikarstwa i lepsze dostarczanie wiadomości użytkownikom social media.

Pierwszy w historii polskiego YouTube’a twórca z 4 milionami subskrypcji. Jest nim Blowek

Kategoria: Influencerzy, 15/01/2019.

Pierwszy w historii polskiego YouTube’a twórca z 4 milionami subskrypcji. Jest nim Blowek

Kolejny rekord w polskich social media. Blowek, jako pierwszy polski youtuber, osiągnął 4 miliony subskrybentów. Kim jest twórca i jaką tematyką się zajmuje?

Prawo Zobacz więcej

#WolneSocialMedia. Najsłynniejsi youtuberzy i największe agencje wspólnie przeciwko Artykułowi 13

#WolneSocialMedia. Najsłynniejsi youtuberzy i największe agencje wspólnie przeciwko Artykułowi 13

Twórcy internetowi i przedstawiciele agencji w Liście Otwartym oraz wideo wyrażają swój niepokój w kwestii wprowadzenia Artykułu 13 dyrektywy o prawie autorskim na jednolitym rynku cyfrowym. W ich opinii zamiast chronić Twórców, może im drastycznie zaszkodzić. …

Raporty

Instagram inspiruje, a Facebook izoluje. Z jakimi emocjami kojarzymy aplikacje social media?

Instagram inspiruje, a Facebook izoluje. Z jakimi emocjami kojarzymy aplikacje social media?

W jakich sytuacjach najczęściej korzystamy z poszczególnych aplikacji social media? Z jakimi emocjami je łączymy? Co nas do nich przyciąga? Przedstawiamy najnowsze wyniki badań Snapa i Murphy Research.…

Jak marki wykorzystują rozszerzoną rzeczywistość w marketingu? Raport „Augmented Advertising & Sales”

Jak marki wykorzystują rozszerzoną rzeczywistość w marketingu? Raport „Augmented Advertising & Sales”

Zapraszamy do lektury naszego najnowszego raportu pt. "Augmented Advertising & Sales", w którym piszemy o możliwościach wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w reklamie, marketingu oraz e-commerce.…

Co piąta osoba z wysokim FOMO sprawdza social media podczas mszy

Co piąta osoba z wysokim FOMO sprawdza social media podczas mszy

Jaki jest związek pomiędzy FOMO a mediami społecznościowymi? W jakich okolicznościach korzystamy z social media w obawie przed odłączeniem? Oto raport z badań "Polacy a lęk przed odłączeniem". …

Urządzenia mobilne bardziej atrakcyjne dla dzieci niż słodycze

Urządzenia mobilne bardziej atrakcyjne dla dzieci niż słodycze

Ile czasu przed ekranem urządzeń mobilnych spędzają dzieci? Kiedy otrzymują swój pierwszy tablet lub smartfon? Jaki przykład dają im rodzice? Dowiecie się tego z raportu Nortona „Moje pierwsze urządzenie”.…

Wybory samorządowe w internecie – zobacz, jak internet pomaga komunikować się z wyborcami

Wybory samorządowe w internecie – zobacz, jak internet pomaga komunikować się z wyborcami

Zapraszamy do lektury naszego najnowszego raportu pt. "Wybory samorządowe w internecie", w którym piszemy o tym, jak wykorzystać siłę social media w budowaniu wizerunku oraz nawiązać relację z wyborcami.…

Facebook efektywnie walczy z fake newsami. Twitter radzi sobie gorzej

Facebook efektywnie walczy z fake newsami. Twitter radzi sobie gorzej

Facebook i Twitter mierzą się z problemem rozprzestrzeniania informacji wprowadzających w błąd. Jak zmienia się zaangażowanie w stosunku do fake newsów w obu serwisach? …

1 na 4 osoby wolałaby być przyłapana nago w miejscu publicznym, niż poruszać się bez dostępu do internetu

1 na 4 osoby wolałaby być przyłapana nago w miejscu publicznym, niż poruszać się bez dostępu do internetu

Z najnowszego badania Kaspersky Lab wynika, że dla wielu użytkowników przemieszczanie się ze smartfonem bez internetu to większy dyskomfort niż bycie przyłapanym nago. Jakie obawy budzi w użytkownikach brak możliwości połączenia z siecią.…

Polska na końcu europejskiej stawki pod względem widoczności reklam online

Polska na końcu europejskiej stawki pod względem widoczności reklam online

Firma Meetrics opublikowała kwartalny raport „Viewability Benchmark Report” dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Nasz kraj uplasował się w II kwartale br. na ostatnim miejscu europejskiej stawki (zamieniając się miejscami z ostatnią do tej pory Szwajcarią), z wynikiem Viewability na poziomie 50 proc. …

Bloki reklamowe należą do smartfonów – najciekawsze wnioski z badania Gemiusa

Bloki reklamowe należą do smartfonów – najciekawsze wnioski z badania Gemiusa

Smartfon jest urządzeniem towarzyszącym nam w życiu codziennym od świtu do zmierzchu, także przy oglądaniu telewizji. Aby sprawdzić jak współwystępują te urządzenia, Gemius przeprowadził badanie reklamy na smartfonach, komputerach osobistych i telewizorach. Co z niego wynika?…

Raport: „Social media to nowa telewizja”. Zobacz, jak wideo w internecie wygrywa z telewizją

Raport: „Social media to nowa telewizja”. Zobacz, jak wideo w internecie wygrywa z telewizją

Zapraszamy do lektury naszego najnowszego raportu pt. "Social media to nowa telewizja", w którym piszemy o różnych aspektach tworzenia wideo contentu, promowania go oraz jego rosnącej roli w sieci. …

Jak rozwija się e-sport? Najnowsze dane od Newzoo

Jak rozwija się e-sport? Najnowsze dane od Newzoo

Ilu fanów będzie miał w 2018 roku e-sport? Jak zmieniają się dochody z tego typu aktywności? Którzy gracze w Polsce cieszą się największą popularnością w social media? Przedstawiamy najnowsze dane.…

Raport „Obsługa klienta w internecie” – kluczowe elementy dobrej obsługi w sieci

Raport „Obsługa klienta w internecie” – kluczowe elementy dobrej obsługi w sieci

Prezentujemy najświeższy raport "Obsługa klienta w internecie", w którym śledzimy najnowsze trendy i wskazujemy dobre praktyki obsługi w sieci. Sprawdź, czego nie możesz zabraknąć w Twojej strategii.…

Najbardziej wpływowi blogerzy 2017 roku

Najbardziej wpływowi blogerzy 2017 roku

Jason Hunt opublikował coroczne zestawienie najbardziej wpływowych twórców internetowych. Którzy blogerzy znaleźli się z złotej, srebrnej oraz brązowej dziesiątce? Kogo uznano za wschodzące gwiazdy? …

Strony mniejszych polskich blogów również ze spadkiem zasięgów na Facebooku

Strony mniejszych polskich blogów również ze spadkiem zasięgów na Facebooku

NapoleonCat zaprezentował drugą część analizy spadków zasięgów stron na Facebooku. Okazuje się, że również strony mniejszych polskich blogów odnotowują mniej interakcji. Z czego to wynika?…

Spadające zasięgi postów na Facebooku – analiza NapoleonCat

Spadające zasięgi postów na Facebooku – analiza NapoleonCat

Od pewnego czasu pojawiają się doniesienia o globalnych spadkach zasięgów na Facebooku. NapoleonCat postanowił przyjrzeć się sytuacji w Polsce i przeprowadził badanie. Co wykazało?…

Wystarczą już trzy lajki, by Facebook rozpoznał Twoją orientację seksualną

Wystarczą już trzy lajki, by Facebook rozpoznał Twoją orientację seksualną

Najnowsze badania dowodzą, że światowy gigant jest w stanie rozpoznać naszą orientację seksualną, IQ, poglądy polityczne czy religijne już na podstawie kilku polubień. Usunięcie pewnej liczby lajków może jednak pomóc w zamaskowaniu tych informacji. …

Black Friday w Polsce i na świecie – które marki wybieramy najchętniej?

Black Friday w Polsce i na świecie – które marki wybieramy najchętniej?

Już za tydzień Black Friday, czyli długo wyczekiwany dzień dla łowców okazji. Jaką popularnością cieszy się on w Polsce i na świecie? Produkty których marek kupowaliśmy najczęściej w ubiegłym roku i ile udało nam się zaoszczędzić?…

Obsługa klienta w social media – które marki robią to najszybciej?

Obsługa klienta w social media – które marki robią to najszybciej?

Jaka branża otrzymuje najwięcej zapytań od użytkowników social media? Które marki reagują na posty najszybciej? Jakiego czasu odpowiedzi oczekują użytkownicy? Przedstawiamy analizę Sotrendera, którą podczas Akademii Marketingu zaprezentował Jan Zając. …

Onliner – nowy typ konsumenta według najnowszego badania Google

Onliner – nowy typ konsumenta według najnowszego badania Google

Google opublikowało wyniki najnowszego badania na temat internetu i jego użytkowników. Jak korzystamy z sieci w Polsce? Jakie aktywności podejmujemy? Kogo możemy nazwać onlinerem?…

Wydarzenia Zobacz więcej

Poznaj najnowsze trendy mobilne w biznesie podczas Mobile Trends Conference 2019

Poznaj najnowsze trendy mobilne w biznesie podczas Mobile Trends Conference 2019

Już 7 i 8 marca 2019 odbędzie się kolejna edycja Mobile Trends Conference. Podczas konferencji eksperci z branży wystąpią w 6 blokach tematycznych. Kto pojawi się na scenie i jakie zagadnienia zostaną poruszone?…

Trendy oraz marketing w kanale mobile, czyli Mobile Trends Conference 2019

Trendy oraz marketing w kanale mobile, czyli Mobile Trends Conference 2019

Jak nie dać się zaskoczyć nowym trendom? Ósma edycja Mobile Trends Conference, czyli konferencji poświęcone tematom związanym z branżą mobile i technologiami, już w marcu. …

UX i optymalizacja tematami grudniowej Auli Polskiej w Krakowie

UX i optymalizacja tematami grudniowej Auli Polskiej w Krakowie

Już 11 grudnia odbędzie się siódma edycja Auli Polska w Krakowie. Tym razem tematem głównym będą UX i optymalizacja.…

Biznes Zobacz więcej

Grupa WPP łączy dwie czołowe marki i tworzy agencję brand experience VMLY&R

Grupa WPP łączy dwie czołowe marki i tworzy agencję brand experience VMLY&R

Grupa WPP ogłosiła wczoraj utworzenie VMLY&R - nowej agencji łączącej dwie czołowe marki. Celem tychże działań jest dostarczenie klientom nowoczesnej, w pełni zintegrowanej cyfrowej oferty kreatywnej na globalną skalę.…

Otwarto Przestrzeń – nowe miejsce od Facebooka w Warszawie

Nowy portal nju – innowacje bez limitów

Już 27% Polaków chce płacić urządzeniami typu wearables

Firma w social media – co warto wiedzieć w 2018 roku?

Marketing Zobacz więcej

Na jakie działania online marketerzy przeznaczają budżet?

Na jakie działania online marketerzy przeznaczają budżet?

Social media, influencer marketing, a może SEO? Na jakie narzędzia marketerzy w Polsce przeznaczają głównie budżety? Jaki udział w ogólnym budżecie marketingowym mają działania online? Informacji tych dostarcza najnowsze badanie WhitePress.…

Facebook testuje ankiety w reklamach wideo

Jakie reklamy wpływają na decyzje zakupowe poszczególnych pokoleń?

Limitowana edycja Renault Capture dostępna tylko za pomocą chatbota na Messengerze

Jak z powodzeniem wykorzystywać dane do personalizacji kampanii email marketingowych?