X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Najnowsze tematy Zobacz więcej

Ilu użytkowników korzysta z sieci i social media w 2019 roku?

Kategoria: Ludzie, 14/02/2019.

Ilu użytkowników korzysta z sieci i social media w 2019 roku?

Jaki procent populacji korzysta z social media? Który portal najchętniej wybierają użytkownicy? Ilu z nich podejmuje aktywności z poziomu mobile? Oto najważniejsze dane z raportu „Digital 2019”.

Już 28-29 marca Kongres Best of Online Marketing

Kategoria: Wydarzenia, 14/02/2019.

Już 28-29 marca Kongres Best of Online Marketing

Już wkrótce Kongres Best of Online Marketing. Kto pojawi się na scenie wydarzenia oraz podczas warsztatów? Jakie tematy zostaną poruszone?

Instagram testuje wiadomości prywatne w przeglądarce

Kategoria: W praktyce, 13/02/2019.

Instagram testuje wiadomości prywatne w przeglądarce

Być może już wkrótce wyślemy wiadomości na Instagramie za pomocą przeglądarki. Twórcy aplikacji testują nową funkcję, która by to umożliwiała.

Oto Fameshop – pierwszy sklep tylko dla influencerów

Kategoria: Influencerzy, 12/02/2019.

Oto Fameshop – pierwszy sklep tylko dla influencerów

Influencerzy doczekali się dedykowanego sklepu. W jaki sposób on funkcjonuje i jakie warunki należy spełnić, aby z niego skorzystać?

Facebook powie Ci więcej na temat tego, dlaczego widzisz daną reklamę

Kategoria: Marketing, 11/02/2019.

Facebook powie Ci więcej na temat tego, dlaczego widzisz daną reklamę

Wkrótce Facebook dostarczy więcej informacji na temat przyczyn wyświetlania konkretnych reklam. Z opcji „Dlaczego to widzę” dowiemy się, w jaki sposób reklamodawcy wykorzystują nasze dane.

Raporty

Użytkownicy TikToka w Polsce – kim są i jak korzystają z aplikacji?

Użytkownicy TikToka w Polsce – kim są i jak korzystają z aplikacji?

Kim są użytkownicy TikToka w Polsce? Ile czasu w ciągu dnia poświęcają na aplikację i co najbardziej w niej cenią? GetHero przygotowało raport na temat TikToka.…

Instagram inspiruje, a Facebook izoluje. Z jakimi emocjami kojarzymy aplikacje social media?

Instagram inspiruje, a Facebook izoluje. Z jakimi emocjami kojarzymy aplikacje social media?

W jakich sytuacjach najczęściej korzystamy z poszczególnych aplikacji social media? Z jakimi emocjami je łączymy? Co nas do nich przyciąga? Przedstawiamy najnowsze wyniki badań Snapa i Murphy Research.…

Jak marki wykorzystują rozszerzoną rzeczywistość w marketingu? Raport „Augmented Advertising & Sales”

Jak marki wykorzystują rozszerzoną rzeczywistość w marketingu? Raport „Augmented Advertising & Sales”

Zapraszamy do lektury naszego najnowszego raportu pt. "Augmented Advertising & Sales", w którym piszemy o możliwościach wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w reklamie, marketingu oraz e-commerce.…

Co piąta osoba z wysokim FOMO sprawdza social media podczas mszy

Co piąta osoba z wysokim FOMO sprawdza social media podczas mszy

Jaki jest związek pomiędzy FOMO a mediami społecznościowymi? W jakich okolicznościach korzystamy z social media w obawie przed odłączeniem? Oto raport z badań "Polacy a lęk przed odłączeniem". …

Urządzenia mobilne bardziej atrakcyjne dla dzieci niż słodycze

Urządzenia mobilne bardziej atrakcyjne dla dzieci niż słodycze

Ile czasu przed ekranem urządzeń mobilnych spędzają dzieci? Kiedy otrzymują swój pierwszy tablet lub smartfon? Jaki przykład dają im rodzice? Dowiecie się tego z raportu Nortona „Moje pierwsze urządzenie”.…

Wybory samorządowe w internecie – zobacz, jak internet pomaga komunikować się z wyborcami

Wybory samorządowe w internecie – zobacz, jak internet pomaga komunikować się z wyborcami

Zapraszamy do lektury naszego najnowszego raportu pt. "Wybory samorządowe w internecie", w którym piszemy o tym, jak wykorzystać siłę social media w budowaniu wizerunku oraz nawiązać relację z wyborcami.…

Facebook efektywnie walczy z fake newsami. Twitter radzi sobie gorzej

Facebook efektywnie walczy z fake newsami. Twitter radzi sobie gorzej

Facebook i Twitter mierzą się z problemem rozprzestrzeniania informacji wprowadzających w błąd. Jak zmienia się zaangażowanie w stosunku do fake newsów w obu serwisach? …

1 na 4 osoby wolałaby być przyłapana nago w miejscu publicznym, niż poruszać się bez dostępu do internetu

1 na 4 osoby wolałaby być przyłapana nago w miejscu publicznym, niż poruszać się bez dostępu do internetu

Z najnowszego badania Kaspersky Lab wynika, że dla wielu użytkowników przemieszczanie się ze smartfonem bez internetu to większy dyskomfort niż bycie przyłapanym nago. Jakie obawy budzi w użytkownikach brak możliwości połączenia z siecią.…

Polska na końcu europejskiej stawki pod względem widoczności reklam online

Polska na końcu europejskiej stawki pod względem widoczności reklam online

Firma Meetrics opublikowała kwartalny raport „Viewability Benchmark Report” dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Nasz kraj uplasował się w II kwartale br. na ostatnim miejscu europejskiej stawki (zamieniając się miejscami z ostatnią do tej pory Szwajcarią), z wynikiem Viewability na poziomie 50 proc. …

Bloki reklamowe należą do smartfonów – najciekawsze wnioski z badania Gemiusa

Bloki reklamowe należą do smartfonów – najciekawsze wnioski z badania Gemiusa

Smartfon jest urządzeniem towarzyszącym nam w życiu codziennym od świtu do zmierzchu, także przy oglądaniu telewizji. Aby sprawdzić jak współwystępują te urządzenia, Gemius przeprowadził badanie reklamy na smartfonach, komputerach osobistych i telewizorach. Co z niego wynika?…

Raport: „Social media to nowa telewizja”. Zobacz, jak wideo w internecie wygrywa z telewizją

Raport: „Social media to nowa telewizja”. Zobacz, jak wideo w internecie wygrywa z telewizją

Zapraszamy do lektury naszego najnowszego raportu pt. "Social media to nowa telewizja", w którym piszemy o różnych aspektach tworzenia wideo contentu, promowania go oraz jego rosnącej roli w sieci. …

Jak rozwija się e-sport? Najnowsze dane od Newzoo

Jak rozwija się e-sport? Najnowsze dane od Newzoo

Ilu fanów będzie miał w 2018 roku e-sport? Jak zmieniają się dochody z tego typu aktywności? Którzy gracze w Polsce cieszą się największą popularnością w social media? Przedstawiamy najnowsze dane.…

Raport „Obsługa klienta w internecie” – kluczowe elementy dobrej obsługi w sieci

Raport „Obsługa klienta w internecie” – kluczowe elementy dobrej obsługi w sieci

Prezentujemy najświeższy raport "Obsługa klienta w internecie", w którym śledzimy najnowsze trendy i wskazujemy dobre praktyki obsługi w sieci. Sprawdź, czego nie możesz zabraknąć w Twojej strategii.…

Najbardziej wpływowi blogerzy 2017 roku

Najbardziej wpływowi blogerzy 2017 roku

Jason Hunt opublikował coroczne zestawienie najbardziej wpływowych twórców internetowych. Którzy blogerzy znaleźli się z złotej, srebrnej oraz brązowej dziesiątce? Kogo uznano za wschodzące gwiazdy? …

Strony mniejszych polskich blogów również ze spadkiem zasięgów na Facebooku

Strony mniejszych polskich blogów również ze spadkiem zasięgów na Facebooku

NapoleonCat zaprezentował drugą część analizy spadków zasięgów stron na Facebooku. Okazuje się, że również strony mniejszych polskich blogów odnotowują mniej interakcji. Z czego to wynika?…

Spadające zasięgi postów na Facebooku – analiza NapoleonCat

Spadające zasięgi postów na Facebooku – analiza NapoleonCat

Od pewnego czasu pojawiają się doniesienia o globalnych spadkach zasięgów na Facebooku. NapoleonCat postanowił przyjrzeć się sytuacji w Polsce i przeprowadził badanie. Co wykazało?…

Wystarczą już trzy lajki, by Facebook rozpoznał Twoją orientację seksualną

Wystarczą już trzy lajki, by Facebook rozpoznał Twoją orientację seksualną

Najnowsze badania dowodzą, że światowy gigant jest w stanie rozpoznać naszą orientację seksualną, IQ, poglądy polityczne czy religijne już na podstawie kilku polubień. Usunięcie pewnej liczby lajków może jednak pomóc w zamaskowaniu tych informacji. …

Black Friday w Polsce i na świecie – które marki wybieramy najchętniej?

Black Friday w Polsce i na świecie – które marki wybieramy najchętniej?

Już za tydzień Black Friday, czyli długo wyczekiwany dzień dla łowców okazji. Jaką popularnością cieszy się on w Polsce i na świecie? Produkty których marek kupowaliśmy najczęściej w ubiegłym roku i ile udało nam się zaoszczędzić?…

Obsługa klienta w social media – które marki robią to najszybciej?

Obsługa klienta w social media – które marki robią to najszybciej?

Jaka branża otrzymuje najwięcej zapytań od użytkowników social media? Które marki reagują na posty najszybciej? Jakiego czasu odpowiedzi oczekują użytkownicy? Przedstawiamy analizę Sotrendera, którą podczas Akademii Marketingu zaprezentował Jan Zając. …

Wydarzenia Zobacz więcej

Już 28-29 marca Kongres Best of Online Marketing

Już 28-29 marca Kongres Best of Online Marketing

Już wkrótce Kongres Best of Online Marketing. Kto pojawi się na scenie wydarzenia oraz podczas warsztatów? Jakie tematy zostaną poruszone?…

Święto branży SEM w Krakowie już po raz jedenasty

Święto branży SEM w Krakowie już po raz jedenasty

Już pod koniec lutego odbędzie się kolejne spotkanie semKRK #11. Kto wystąpi podczas wydarzenia i jakim tematom poświęcone zostaną prezentacje?…

Poznaj najnowsze trendy mobilne w biznesie podczas Mobile Trends Conference 2019

Poznaj najnowsze trendy mobilne w biznesie podczas Mobile Trends Conference 2019

Już 7 i 8 marca 2019 odbędzie się kolejna edycja Mobile Trends Conference. Podczas konferencji eksperci z branży wystąpią w 6 blokach tematycznych. Kto pojawi się na scenie i jakie zagadnienia zostaną poruszone?…

Biznes Zobacz więcej

Internetowe porównanie pożyczek. Dlaczego warto z niego korzystać?

Internetowe porównanie pożyczek. Dlaczego warto z niego korzystać?

Polacy coraz chętniej sięgają po pożyczki pozabankowe. Wybór takiej oferty każdorazowo powinien zostać poprzedzony zestawieniem dostępnych na rynku propozycji. Dzięki porównywarkom internetowym proces ten przebiega dziś dużo sprawniej i pozwala sięgać wyłącznie po sprawdzone oferty.…

5 internetowych narzędzi wspierających sprzedaż

Facebook przekaże 7,5 miliona dolarów na badania etyki sztucznej inteligencji

Grupa WPP łączy dwie czołowe marki i tworzy agencję brand experience VMLY&R

Otwarto Przestrzeń – nowe miejsce od Facebooka w Warszawie