X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Raport redakcji

Raport redakcji SOCIALPRESS

Newsroom

Reklama

Najnowsze tematy Zobacz więcej

Centrum inspiracji dla małych i średnich firm, czyli nowość od Instagrama

Centrum inspiracji dla małych i średnich firm, czyli nowość od Instagrama Biznes

Instagram poinformował o nowości – centrum inspiracji dla małych i średnich firm. Gdzie je znaleźć i jak z niego skorzystać?

WhatsApp wprowadził znikające treści wizualne Bezpieczeństwo

WhatsApp wprowadził znikające treści wizualne

Aplikacja wprowadziła znikające wideo i zdjęcia. Oznacza to, że od teraz, niektóre treści wizualne, będziemy mogli zobaczyć tylko raz.

Pokolenie Z coraz częściej chce utrzymywać się z własnych, małych firm Raporty

Pokolenie Z coraz częściej chce utrzymywać się z własnych, małych firm

Osoby z Pokolenia Z coraz częściej mają dość pracy na etacie lub u innych osób. Dlatego też, większość z nich wierzy w to, że już niebawem będą mogli cieszyć się własnym biznesem.

Od teraz zalogujesz się na Twittera przy użyciu Apple i Google ID W praktyce

Od teraz zalogujesz się na Twittera przy użyciu Apple i Google ID

Twitter od teraz pozwoli logować się do serwisu za pomocą Apple i Google ID. To znacznie usprawni nam ten proces.

Nowa kampania na TikToku zachęca użytkowników, aby zrobili remake starych reklam Marketing

Nowa kampania na TikToku zachęca użytkowników, aby zrobili remake starych reklam

TikTok zaproponował nową kampanię, której zadaniem jest remake starych reklam, znanych nam z TV.

Raporty

Pokolenie Z coraz częściej chce utrzymywać się z własnych, małych firm

Pokolenie Z coraz częściej chce utrzymywać się z własnych, małych firm

Osoby z Pokolenia Z coraz częściej mają dość pracy na etacie lub u innych osób. Dlatego też, większość z nich wierzy w to, że już niebawem będą mogli cieszyć się własnym biznesem.…

Pinterest stracił 24 miliony użytkowników w ciągu ostatnich 3 miesięcy

Pinterest stracił 24 miliony użytkowników w ciągu ostatnich 3 miesięcy

To nie są dobre miesiące dla Pinteresta. W ciągu ostatnich trzech miesięcy, platforma straciła aż 24 miliony użytkowników. Oto co może być przyczyną takiego stanu rzeczy. …

Treści wywołujące nieporozumienia są częściej udostępniane niż te z jasnym komunikatem

Treści wywołujące nieporozumienia są częściej udostępniane niż te z jasnym komunikatem

Najnowsze badania na platformie Reddit pokazują, że treści kontrowersyjne i niezrozumiałe są chętniej udostępniane przez użytkowników. …

Praca hybrydowa – to na nią stawiają pracodawcy!

Praca hybrydowa – to na nią stawiają pracodawcy!

Praca w biurze, zdalna, a może model hybrydowy? Raport pokazuje, że to właśnie ta ostatnia forma pracy przynosi najwięcej korzyści w obecnych czasach. …

Algorytmy social media „zachęcają” nastolatków do samookaleczeń, już kilka minut po założeniu konta

Algorytmy social media „zachęcają” nastolatków do samookaleczeń, już kilka minut po założeniu konta

Najnowsze badania, do których wykorzystano fałszywe profile dzieci pokazały, że social media już chwilę po utworzeniu konta, proponują nieletnim treści niedostosowane do ich wieku. …

Pokolenie Z i Millenialsi coraz częściej poszukują treści audio

Pokolenie Z i Millenialsi coraz częściej poszukują treści audio

Spotify przeprowadziło ostatnio badania, dotyczące popularności treści audio wśród użytkowników. Jak się okazuje, coraz chętniej sięgają po nie osoby z pokolenia Z i Millenialsi. …

Niewyłączone mikrofony, wzrok skierowany poza kamerę – co jeszcze irytuje uczestników spotkań online?

Niewyłączone mikrofony, wzrok skierowany poza kamerę – co jeszcze irytuje uczestników spotkań online?

Prowadzący nie patrzący na kamerę, szukanie dokumentów podczas prezentacji czy włączony ciągle mikrofon - oto co jeszcze denerwuje uczestników spotkań online. …

Jak użytkownicy Snapchata planują powrót do normalnego życia po COVID-19?

Jak użytkownicy Snapchata planują powrót do normalnego życia po COVID-19?

Snapchat przeprowadził badania dotyczące planów powrotu do normalności swoich użytkowników, po pandemii COVID-19. …

Raport Snapchata pokazuje, czego użytkownicy wymagają od marek podczas Pride Month

Raport Snapchata pokazuje, czego użytkownicy wymagają od marek podczas Pride Month

Jesteśmy w trakcie trwania Miesiąca Dumy. Dlatego też Snapchat opublikował raport, który przedstawia w jaki sposób świętują jego użytkownicy i czego tak naprawdę oczekują od marek. …

Generacja Z na Facebooku i Instagramie. Jakie oczekiwania wobec marek mają Zetki?

Generacja Z na Facebooku i Instagramie. Jakie oczekiwania wobec marek mają Zetki?

Facebook przygotował raport Meet the Future na temat generacji Z. Jakie oczekiwania i postawy ma młode pokolenie wobec marek? …

Aż 90% Millenialsów i osób z pokolenia Z nie chce wracać do pełnoetatowej pracy w biurze

Aż 90% Millenialsów i osób z pokolenia Z nie chce wracać do pełnoetatowej pracy w biurze

Najnowszy raport wykazał, że aż 90% Millenialsów i osób z pokolenia Z nie chce powrotu do pełnoetatowej pracy w biurze. Oczekują oni zmian. Jakich?…

Czy home office rzeczywiście nie jest taki straszny, jak go malują?

Czy home office rzeczywiście nie jest taki straszny, jak go malują?

Praca w domu czy powrót do biura? Oto jak z perspektywy czasu na home office patrzą pracownicy.…

Wydatki na reklamę online w roku 2020 – wyniki badań

Wydatki na reklamę online w roku 2020 – wyniki badań

Ponad 5 mld wartości i prawie 5% wzrostu – IAB Polska zaprezentowało wyniki najnowszego badania na temat rynku reklamowego w Polsce. …

Raport: „Cyfrowe dzieciństwo. Jak chronić dziecko w sieci?”

Raport: „Cyfrowe dzieciństwo. Jak chronić dziecko w sieci?”

Zapraszamy do lektury naszego najnowszego raportu pt. „Cyfrowe dzieciństwo. Jak chronić dziecko w sieci?", w którym podpowiadamy, jak zadbać o bezpieczeństwo młodych użytkowników i wspierać ich w cyfrowym świecie.…

TikTok pozostaje najchętniej pobieraną aplikacją w I kwartale 2021 roku

TikTok pozostaje najchętniej pobieraną aplikacją w I kwartale 2021 roku

Najnowszy raport App Annie pokazuje, że TikTok znalazł się na czele najchętniej pobieranych aplikacji za I kwartał 2021 roku. Wzrosły również nasze wydatki w Google Play i App Store. …

Młodzi ludzie są coraz bardziej narażeni na mowę nienawiści w internecie

Młodzi ludzie są coraz bardziej narażeni na mowę nienawiści w internecie

Najnowsze badanie pokazuje, że młodzi ludzie w internecie coraz częściej spotykają się z mową nienawiści. Niestety w dużym stopniu przyczyniła się do tego również pandemia. …

Badania wykazują, że pochodzenie influencera może wpływać na jego zarobki

Badania wykazują, że pochodzenie influencera może wpływać na jego zarobki

Influencerzy twierdzą, że ich rasa i pochodzenie wpływają na zarobki. Taką informacje znajdujemy w Influencer Pricing Report. …

Silversi w branży marketingowej. Jak wgląda sytuacja zawodowa u osób 50+?

Silversi w branży marketingowej. Jak wgląda sytuacja zawodowa u osób 50+?

Ile firm zatrudnia osoby powyżej 50 r.ż. zajmujące się komunikacją marketingową? W jaki obszarach pracuje silver generation? Oto najnowsze badanie nt. silversów w komunikacji marketingowej. …

Które słowa sprawiają nam problemy w sieci? Oto najczęstsze błędy językowe

Które słowa sprawiają nam problemy w sieci? Oto najczęstsze błędy językowe

Po raz kolejny zaprezentowano raport o kondycji polskiej ortografii w internecie i social mediach. Które wyrazy sprawiały nam najwięcej trudności w 2020 roku?…

Wydarzenia Zobacz więcej

Termin zgłoszeń do Power of Content Marketing Awards 2021 przedłużony do 18 lipca

Termin zgłoszeń do Power of Content Marketing Awards 2021 przedłużony do 18 lipca

Jeszcze możliwe jest zgłoszenie projektów do konkursu Power of Content Marketing Awards. …

Ruszyły zgłoszenia do konkursu Power of Content Marketing Awards 2021

Ruszyły zgłoszenia do konkursu Power of Content Marketing Awards 2021

Startuje konkurs Power of Content Marketing Awards. Wśród kategorii konkursowych pojawiły się nowe. …

Multiscreen Challenge – jak tworzyć i mierzyć efektywną komunikację i nowatorski kontent

Multiscreen Challenge – jak tworzyć i mierzyć efektywną komunikację i nowatorski kontent

Multiscreen Day 2021 już niebawem. Tym razem tematem wydarzenia będzie planowanie efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym.…