Jeśli coś nie wyświetla Ci się poprawnie, otwórz newsletter w przeglądarce.
 
 
 
 
Facebook wykorzysta sztuczną inteligencję do walki z tzw. revenge porn
 
 
Facebook wdraża kolejne rozwiązania do walki z intymnymi zdjęciami udostępnianymi bez zgody w serwisie. Sztuczna inteligencja pomoże w usuwania tzw. revenge porn, czyli materiałami publikowanymi w ramach zemsty. ...
 
 
 
fot. Segmentacja i personalizacja e-maili – proste przykłady, jak je stosować
 
Mar 15, 2019
 
Segmentacja i personalizacja e-maili – proste przykłady, jak je stosować
 
fot. #Trashtag, czyli challenge który opanował social media. O co w nim chodzi?
 
Mar 13, 2019
 
#Trashtag, czyli challenge który opanował social media. O co w nim chodzi?
 
fot. Top 100 digital marketerów 2019 roku według Brand24
 
Mar 12, 2019
 
Top 100 digital marketerów 2019 roku według Brand24
 
 
 
 
fot. Syndrom SMS-owej szyi. Co to takiego i dlaczego nie jest to kolejna wymyślona dolegliwość?
 
Syndrom SMS-owej szyi. Co to takiego i dlaczego nie jest to kolejna wymyślona dolegliwość?
Mar 19, 2019
 
Czym charakteryzuje się syndrom SMS-owej szyi? Jakie są jego objawy i konsekwencje? O czym pamiętać, aby go uniknąć?...
 
 
 
fot. Facebook wykorzysta sztuczną inteligencję do walki z tzw. revenge porn
 
Facebook wykorzysta sztuczną inteligencję do walki z tzw. revenge porn
Mar 18, 2019
 
Facebook wdraża kolejne rozwiązania do walki z intymnymi zdjęciami udostępnianymi bez zgody w serwisie. Sztuczna inteligencja pomoże w usuwania tzw. revenge porn, czyli materiałami publikowanymi w ramach zemsty. ...
 
 
 
fot. Segmentacja i personalizacja e-maili – proste przykłady, jak je stosować
 
Segmentacja i personalizacja e-maili – proste przykłady, jak je stosować
Mar 15, 2019
 
Dlaczego segmentacja i personalizacja w e-mail marketingu są tak ważne? Jak wykorzystać segmenty podczas kampanii? Ekspert z FreshMaila odpowiada na te i inne pytania....
 
 
 
fot. W jaki sposób Google walczy ze szkodliwymi reklamami?
 
W jaki sposób Google walczy ze szkodliwymi reklamami?
Mar 14, 2019
 
W jaki sposób Google dba o bezpieczny system reklamowy? Jakie działania podejmowano w 2018 roku? Światowy gigant przedstawił wyniki raportu....
 
 
 
fot. #Trashtag, czyli challenge który opanował social media. O co w nim chodzi?
 
#Trashtag, czyli challenge który opanował social media. O co w nim chodzi?
Mar 13, 2019
 
W social media coraz popularniejsze staje się nowe wyzwanie. Co robią użytkownicy w ramach #trashtag?...
 
 
 
fot. Co działo się podczas Mobile Trends Conference 2019?
 
Co działo się podczas Mobile Trends Conference 2019?
Mar 13, 2019
 
Za nami ósma edycja Mobile Trends Conference. Kto w tym roku zdobył największą sympatię uczestników? Jakie aplikacje wyróżniono w konkursie? Przedstawiamy podsumowanie wydarzenia. ...
 
 
Oferty pracy

STANOWISKO FIRMA MIASTO
Dziennikarz freelancer ContentHouse Kraków
 
  
 
 
Jeśli nie chcesz otrzymywać więcej takich wiadomości kliknij tutaj

Twój adres i dane są bezpieczne w naszej bazie danych.
Nie przekazujemy ich żadnym innym podmiotom.
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Media Impression Grzegorz Miłkowski, ul. Podole 60, 30-394 Kraków, NIP 9451970277. W sprawie danych osobowych możesz kontaktować się z nami pod adresem: office@mediaimpression.pl. Nie przekazujemy Twoich danych żadnym nieuprawnionym osobom trzecim. Siłą rzeczy Twoje dane osobowe są powierzane firmie hostingującej dla nas pocztę e-mail. W każdej chwili masz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Przysługuje Ci prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawienia przez kontakt mailowy na office@mediaimpression.pl. Wniesienie sprzeciwu jest jednoznaczne z wycofaniem zgody na otrzymywanie newslettera portalu socialpress.pl, informacji handlowych i marketingowych. Pełna informacja o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych i Twoich prawach z tym związanych znajduje się pod adresem: https://socialpress.pl/polityka-prywatnosci.
 
Mailing obsługuje freshmail