Autor: Bartłomiej Juszczak, 29/07/2014 marketing społecznosciowy, real time marketing, reklama w internecie, RTM, strategia marki E-commerce,Marketing
Ze względu na złożony charakter działań reklamowych badanie konwersji w real time marketingu może odbywać się tylko przy zastosowaniu zbioru kilku standardowych narzędzi internetowych. Chociaż reakcja internautów czasami trudna jest do przewidzenia, to jednak z reguły taki pomiar przyczynia się do większej efektywności i zdobycia wglądu w trendy konsumenckie.
Autor: Joanna Przyjałkowska, 28/07/2014 IDF, polityka w internecie, social media, Twitter, wojna Case study
Sukcesy polityczne kraju zależą od tego, jak rozumie je opinia publiczna. Sprawę z tego zdają sobie sztabowcy IDF (Israel Defense Forces) i w spójny sposób przekazują cele operacji „Protective Edge” w mediach społecznościowych.
Autor: Redakcja, 23/07/2014 Facebook, Marcin Bruś, sprzedaż reklam Ludzie
Po blisko dwóch latach Marcin Bruś skończył współpracę z polskim biurem Facebooka – poinformował portal Wyborcza.biz.
Autor: Artur Kawik, 22/07/2014 Facebook, filtrowanie treści, nowe funkcjonalności, przeglądanie treści, przycisk "Zapisz", treści, zapisywanie treści W praktyce
Każdego dnia użytkownicy Facebooka przeglądają w swoich News Feedach setki nowych treści. Ilość nowych informacji jest tak duża, że nie zawsze starcza czasu na zapoznanie się ze wszystkim co interesujące. Z pomocą przychodzi nowa funkcja Facebooka – możliwość zapisywania treści “na później”.
Autor: Redakcja, 21/07/2014 bloger, blogosfera, blogowanie Biznes,Ludzie
Każdy z nas czasami szuka opinii o różnych produktach lub miejscach w Internecie. Z pomocą przychodzą nam fora, strony z opiniami i blogi. Każdy może umieścić w internecie swoją recenzję. A co, jeśli ta opinia nie jest pozytywna? No cóż, można się spodziewać różnych reakcji. Przekonała się o tym francuska blogerka, Caroline Doudet.
Autor: Artur Kawik, 21/07/2014 e-commerce, e-handel, f-commerce, Facebook, handel online, handel w internecie, marki na Facebooku, nowe funkcjonalności, przycisk "Kup", reklamodawcy, sklep w internecie, sprzedaż w internecie, Twitter Biznes,Marketing
Były zapowiedzi, czas na przejście do fazy realizacji. Facebook oficjalnie zapowiedział początek testów przycisku „Kup”, zgłaszając tym samem poważne aspiracje do zaistnienia na rynku e-commerce.
Autor: Joanna Przyjałkowska, 18/07/2014 biznes, biznes w internecie, książki, PWN, self-publishing Biznes
Self-publishing jest zjawiskiem stosunkowo nowym, ale zdobywającym coraz większą popularność na rynku polskim. Do portali oferujących pomoc w „samowydawaniu“ dołączył serwis Rozpisani.pl.
Autor: Artur Kawik, 18/07/2014 Facebook, Facebook Ads Manager, kampanie, Menedżer stron, reklama mobilna, reklama na Facebooku, reklama w social media, reklamodawcy, społecznościowa kampania, zarządzanie, zarządzanie fan page Marketing,W praktyce
Reklamodawcy dostali właśnie kolejny prezent od Facebooka. Serwis, który od dłuższego czasu stawia na rynek mobilny, wreszcie wprowadził możliwość zarządzania kampaniami za pośrednictwem smartfonów czy tabletów. Temu ma służyć mobilna wersja Menedżera reklam.
Autor: Marta Jaromin, 18/07/2014 99 days of freedom, 99 dni bez Facebooka, agencja reklamowa Just, Just, psychologia, socjologia Ludzie
Większość z nas nie wyobraża sobie dnia bez Facebooka. Nawet badania i pulikacje ujawniajace łamanie prawa do prywatności, “szpiegowanie” i zbieranie danych przez serwis, nas nie przekonują. Być może zatem czas, aby ktoś rzucił rękawice, tak jak zrobiła to pewna holenderska agencja reklamowa.
Autor: Redakcja, 17/07/2014 finanse, kariera, praca, SAR, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej Ludzie,Marketing
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki nowego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych w firmach sektora komunikacji marketingowej, organizowanego regularnie od kilkunastu lat. Przede wszystkim wynika z nich, że dynamika płac w agencjach mediowych była wyższa niż w agencjach reklamowych. Powstrzymany został również spadek stawek cennikowych.
Autor: Redakcja, 17/07/2014 Instargram, nagość, psychologia, seks w internecie Ludzie,W praktyce
Jeden z przepisów w regulaminie Instagrama mówi o zakazie propagowania nagości. Roznegliżowane kobiety stanowią jednak stały element krajobrazu tego serwisu. Jedni je podziwiają, inni je krytykują, ale każde zdjęcie jest podstawą do usunięcia profilu. Czy tak się dzieje? Oczywiście, że nie, dlatego w sieci zawrzało po usunięciu zdjęcia dodanego przez Samm Newman.
Autor: Artur Kawik, 17/07/2014 ambush marketing, Facebook, facebookowicze, Google, Google Doodle, interakcje, marki na Facebooku, memy, Mistrzostwa Świata w piłce nożnej, Mundial, Mundial 2014, piłka nożna, piłkarze, pomiar zaangażowania, posty, SoTrender, tweetować, tweety, Twitter, wpisy, wyniki wyszukiwania, wyszukiwanie, wyszukiwarka Google, zaangażowanie Ludzie,Marketing
Przed rozpoczęciem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Brazylii chyba nikt nie miał wątpliwości, że duża część dyskusji o turnieju będzie się toczyć w internecie, a w szczególności w mediach społecznościowych. Jak pokazują dane udostępnione przez Facebooka i Twittera, brazylijski Mundial przerósł chyba nawet oczekiwania większości obserwatorów i stał się bezsprzecznie najbardziej społecznościowym wydarzeniem w historii.
Autor: Marta Jaromin, 17/07/2014 e-mail marketing, real time marketing, reklama w internecie, RTM, strategia marki E-commerce,Marketing
Marketing w czasie rzeczywistym – zdolność do monitorowania, zarządzania i prowadzenia działań marketingowych „tu i teraz” – to dziś jeden z najważniejszych obszarów e-marketingu. Tradycyjnym narzędziem w tej dziedzinie wciąż pozostaje Facebook. Ale jak „to robić” na inne sposoby? Jakimi narzędziami posługiwać się, aby odnieść sukces?
Autor: Joanna Przyjałkowska, 16/07/2014 dane osobowe, Google, Google Plus, YouTube Ludzie
Eric Shmidt, prezes zarządu Google, w 2011 roku powiedział „jeżeli nie możesz używać swojego prawdziwego nazwiska, to nie używaj Google+ w ogóle“. Dzisiaj amerykański koncern zmienia swoją politykę i już nie musimy posługiwać się swoim prawdziwym imieniem i nazwiskiem, by móc korzystać z Google+ i YouTube.
Autor: Redakcja, 16/07/2014 Motiveo, motywacja pracowników, program motywacyjny Biznes
Motywacja pracowników do efektywnej pracy to bardzo trudne i czasochłonne zadanie. Dobrze znać przy tym wiele technik motywacyjnych, aby móc zdecydować się na taką, która znajdzie zastosowanie w naszym przedsiębiorstwie – może to być „zarządzanie przez cele”.