Autor: Bartłomiej Juszczak, 24/06/2014 AdWords, erotyka, Google, marketing, pornografia, reklamy, sex w internecie Marketing
W usłudze AdWords od lipca bieżącego roku nie będą reklamowane treści pornograficzne ani wszelkiego typu treści mające jawnie charakter erotyczny. Mowa tu więc także o reklamach innych produktów wykorzystujących w kampanii marketingowej odniesienia erotyczne.
Autor: Artur Kawik, 24/06/2014 customer service, Facebook, interakcje, liczba fanów, marka na Facebooku, marketing społecznosciowy, najbardziej angażujący fan page, najpopularniejsze, największy fan page, pomiar zaangażowania, ranking, response rate, responsywność, socialbakers, wpisy, zaangażowanie na Facebooku, Żubr Marketing,Raporty
Miejsce wśród najbardziej angażujących profili oraz jeden z najbardziej interaktywnych postów – Żubr z pewnością zaliczy maj do udanych. Ponadto szturmem na listę najbardziej responsywnych marek wdarł się kolejny fan page T-Mobile.
Autor: Marta Jaromin, 24/06/2014 Hellmans, Ogilvy, posiłki na twitterze, Recitweet, Twitter Marketing
Wszyscy tam byliśmy. Stojąc przed lodówką, wpatrując się w wnętrze z nadzieją, że magicznie, naszym oczom ukaże się cudowne danie. To bardzo frustrujące. Na szczęście, oryginalne rozwiązanie tego problemu zaproponował Hellmann’s wraz z agencją Ogilvy Brazil.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 23/06/2014 Aktualności, Facebook, News Feed, Oś czasu W praktyce
Nowy algorytm Facebooka, który ma wybierać dla nas najciekawsze wydarzenia i posty może powodować u niejednego użytkownika sporo frustracji. Czy nie lepiej działał już chronologiczny układ Aktualności? Można go łatwo przywrócić. Podpowiadamy, w jaki sposób.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 23/06/2014 kanał na YouTube, muzyka, muzyka online, płatne kanały, YouTube Biznes,Mobile
Dotychczas na YouTubie mógł promować się właściwie każdy artysta, któremu tylko udało się zebrać większą publiczność. Wraz z nadejściem zapowiadanej płatnej usługi muzycznej tego serwisu ta sytuacja może się zmienić. YouTube będzie blokował wydawców, którzy nie podpiszą z nim stosownej umowy, a to oznacza zniknięcie sporej części dobrej muzyki.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 18/06/2014 aktualizacja, Facebook, iOS, iPad Mobile
Wraz z najnowszą aktualizacją Facebooka na urządzenia iPad pojawiła się nowa sekcja, która wyświetlana jest po prawej stronie w widoku horyzontalnym. Chodzi o kolumnę, w której odnajdziemy gry i „trendy”, które Facebook zapowiadał już jakiś czas temu.
Autor: Redakcja, 18/06/2014 Dignitally, DignitallyApps, Pałac Kultury i Nauki, Warszawa Case study
Pałac Kultury i Nauki to obiekt, którego chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Po prawie 60 latach od oddania do użytku jest to wciąż najbardziej charakterystyczna budowla nie tylko dla Warszawy, ale także dla całej Polski. Wizytówką tego budynku powinna być strona internetowa, z której w pierwszej kolejności korzystają zarówno turyści planujący wizytę w PKiN, jak i warszawiacy. Ponieważ jednak dotychczasowy serwis nie spełniał wszystkich potrzeb odwiedzających, zdecydowano się na spore zmiany, za których projekt i realizację odpowiedzialna była agencja interaktywna Dignitally.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 17/06/2014 marketing, pogoda, reklamy, The Weather Company, Twitter Marketing
W słoneczne i upalne dni będziemy oglądać reklamy chłodzących napojów, lodów i odwrotnie w zimne dni zobaczymy więcej reklam rozgrzewających produktów. Serwis społecznościowy Twitter nawiązał właśnie współpracę z The Weather Company, chce dostosowywać reklamy do pogody.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 17/06/2014 Facebooka, kibice, Mundial, piłka nożna, Trending, Trending World Cup Ludzie
Facebook przygotował stronę dla fanów mundialu. Jedno takie miejsce na tym portalu społecznościowym, gdzie można znaleźć wszystkie bieżące informacje dotyczące tegorocznego święta piłki nożnej oraz sprawdzić, komu kibicują nasi znajomi. Mowa o serwisie Najpopularniejsze wydarzenia mundialu (Trending World Cup).
Autor: Artur Kawik, 10/06/2014 Facebook, Facebook Login, Flickr, Google, Google+ Sign-In, logowanie, rywalizacja, społecznościowe logowanie, wtyczka społecznościowa, Yahoo! Biznes,Marketing
Yahoo! wraz z zakupem Tumblra dało jasny sygnał, że chce zagarnąć dla siebie kawałek społecznościowego tortu. Tak należy odczytywać również najnowszych ruch niegdysiejszego internetowego hegemona. Z końcem lipca użytkownicy Flickra nie będą już mogli logować się do serwisu za pośrednictwem kont na Facebooku i Google.
Autor: Artur Kawik, 09/06/2014 Cleo, customer service, Donatan, Facebook, FanPage Trends, hashtagi, interakcje, Janusz Korwin-Mikke, liczba fanów, marka na Facebooku, marketing społecznosciowy, najbardziej angażujący fan page, najpopularniejsze, największy fan page, pomiar zaangażowania, ranking, responsywność, SoTrender, wpisy, zaangażowanie na Facebooku Marketing,Raporty
Ostatnio dane Sotrender jasno pokazują, do kogo należał w maju polski internet. Polscy reprezentanci na Eurowizji byli nie tylko gwiazdą YouTube, ale jak się okazuje również Facebooka. Sporo powodów do radości w minionym miesiącu miał również Janusz Korwin-Mikke.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 07/06/2014 blog, Blogger, BLOGmedia, blogosfera, blogowanie, zBLOGowani Marketing
Pod koniec maja wystartował serwis zBLOGowani.pl skupiający publikacje z blogów w jednym miejscu. Jest to pierwszy tego typu serwis w Polsce, który udostępnia treści także z videoblogów na YouTube.
Autor: Artur Kawik, 06/06/2014 cover photo, LinkedIn, nowe funkcje, nowe profile, użytkownicy premium, zdjęcie w tle Marketing,W praktyce
LinkedIn niejednokrotnie „pożyczał” rozwiązania stosowane na innych portalach społecznościowych. Tak jest również w przypadku nowego designu profili LinkedIn, który mocno przypomina facebookową Oś czasu. Serwis zapowiedział również wprowadzenie kilku innych nowinek z myślą o użytkownikach premium.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 06/06/2014 Microsoft, Skype, Skype Translator, tłumaczenie Biznes
Skype planuje wprowadzić nową funkcję umożliwiającą tłumaczenie rozmowy w czasie rzeczywistym. Firma pracowała nad tym rozwiązaniem już od dłuższego czasu. Możliwe, że wkrótce zawita ono w programie.
Autor: Artur Kawik, 05/06/2014 Facebook, fan page, pomiar zaangażowania, płatny zasięg, SoTrender, Sotrender Research Insight, zaangażowanie, zaangażowanie na Facebooku, zarządzanie fan page, zasięg, zasięg organiczny, zasięg wirusowy Marketing,Raporty
Administratorzy facebookowych profili muszą przeznaczać coraz większe środki na dotarcie ze swoimi treściami do obecnych i potencjalnych klientów. Wzrost zasięgu promowanych treści nie idzie jednak w parze z zaangażowaniem. Rzeczywistość okazuje się zgoła odmienna – płatne treści wypadają najsłabiej pod względem efektywności generowanego zaangażowania…