Autor: Redakcja, 18/06/2014 Dignitally, DignitallyApps, Pałac Kultury i Nauki, Warszawa Case study
Pałac Kultury i Nauki to obiekt, którego chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Po prawie 60 latach od oddania do użytku jest to wciąż najbardziej charakterystyczna budowla nie tylko dla Warszawy, ale także dla całej Polski. Wizytówką tego budynku powinna być strona internetowa, z której w pierwszej kolejności korzystają zarówno turyści planujący wizytę w PKiN, jak i warszawiacy. Ponieważ jednak dotychczasowy serwis nie spełniał wszystkich potrzeb odwiedzających, zdecydowano się na spore zmiany, za których projekt i realizację odpowiedzialna była agencja interaktywna Dignitally.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 17/06/2014 marketing, pogoda, reklamy, The Weather Company, Twitter Marketing
W słoneczne i upalne dni będziemy oglądać reklamy chłodzących napojów, lodów i odwrotnie w zimne dni zobaczymy więcej reklam rozgrzewających produktów. Serwis społecznościowy Twitter nawiązał właśnie współpracę z The Weather Company, chce dostosowywać reklamy do pogody.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 17/06/2014 Facebooka, kibice, Mundial, piłka nożna, Trending, Trending World Cup Ludzie
Facebook przygotował stronę dla fanów mundialu. Jedno takie miejsce na tym portalu społecznościowym, gdzie można znaleźć wszystkie bieżące informacje dotyczące tegorocznego święta piłki nożnej oraz sprawdzić, komu kibicują nasi znajomi. Mowa o serwisie Najpopularniejsze wydarzenia mundialu (Trending World Cup).
Autor: Artur Kawik, 10/06/2014 Facebook, Facebook Login, Flickr, Google, Google+ Sign-In, logowanie, rywalizacja, społecznościowe logowanie, wtyczka społecznościowa, Yahoo! Biznes,Marketing
Yahoo! wraz z zakupem Tumblra dało jasny sygnał, że chce zagarnąć dla siebie kawałek społecznościowego tortu. Tak należy odczytywać również najnowszych ruch niegdysiejszego internetowego hegemona. Z końcem lipca użytkownicy Flickra nie będą już mogli logować się do serwisu za pośrednictwem kont na Facebooku i Google.
Autor: Artur Kawik, 09/06/2014 Cleo, customer service, Donatan, Facebook, FanPage Trends, hashtagi, interakcje, Janusz Korwin-Mikke, liczba fanów, marka na Facebooku, marketing społecznosciowy, najbardziej angażujący fan page, najpopularniejsze, największy fan page, pomiar zaangażowania, ranking, responsywność, SoTrender, wpisy, zaangażowanie na Facebooku Marketing,Raporty
Ostatnio dane Sotrender jasno pokazują, do kogo należał w maju polski internet. Polscy reprezentanci na Eurowizji byli nie tylko gwiazdą YouTube, ale jak się okazuje również Facebooka. Sporo powodów do radości w minionym miesiącu miał również Janusz Korwin-Mikke.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 07/06/2014 blog, Blogger, BLOGmedia, blogosfera, blogowanie, zBLOGowani Marketing
Pod koniec maja wystartował serwis zBLOGowani.pl skupiający publikacje z blogów w jednym miejscu. Jest to pierwszy tego typu serwis w Polsce, który udostępnia treści także z videoblogów na YouTube.
Autor: Artur Kawik, 06/06/2014 cover photo, LinkedIn, nowe funkcje, nowe profile, użytkownicy premium, zdjęcie w tle Marketing,W praktyce
LinkedIn niejednokrotnie „pożyczał” rozwiązania stosowane na innych portalach społecznościowych. Tak jest również w przypadku nowego designu profili LinkedIn, który mocno przypomina facebookową Oś czasu. Serwis zapowiedział również wprowadzenie kilku innych nowinek z myślą o użytkownikach premium.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 06/06/2014 Microsoft, Skype, Skype Translator, tłumaczenie Biznes
Skype planuje wprowadzić nową funkcję umożliwiającą tłumaczenie rozmowy w czasie rzeczywistym. Firma pracowała nad tym rozwiązaniem już od dłuższego czasu. Możliwe, że wkrótce zawita ono w programie.
Autor: Artur Kawik, 05/06/2014 Facebook, fan page, pomiar zaangażowania, płatny zasięg, SoTrender, Sotrender Research Insight, zaangażowanie, zaangażowanie na Facebooku, zarządzanie fan page, zasięg, zasięg organiczny, zasięg wirusowy Marketing,Raporty
Administratorzy facebookowych profili muszą przeznaczać coraz większe środki na dotarcie ze swoimi treściami do obecnych i potencjalnych klientów. Wzrost zasięgu promowanych treści nie idzie jednak w parze z zaangażowaniem. Rzeczywistość okazuje się zgoła odmienna – płatne treści wypadają najsłabiej pod względem efektywności generowanego zaangażowania…
Autor: Artur Kawik, 05/06/2014 Donatan, filmik, filmiki, kanał na YouTube, liczba odsłon, liczba subskrybentów, liczba wyświetleń, SoTrender, sport, teledyski, wideo, wideo w internecie, YouTube, YouTubeTrends Marketing,Raporty
Występ w finale Eurowizji przysporzył Donatanowi i Cleo sporej popularności, co błyskawicznie znalazło odbicie w internecie. Teledysk do utworu „Slavica” był zdecydowanie najczęściej oglądanym filmikiem maja. Innym beneficjentem sukcesu polskich reprezentantów jest wytwórnia Urban Rec., której kanał wygenerował w ubiegłym miesiącu największą liczbę wyświetleń udostępnionych materiałów wideo.
Autor: Redakcja, 03/06/2014 H&M, isabel marant Mikrofon
Kolejny tydzień, kolejny felieton i kolejny temat modowy, tym razem z rodzimego podwórka. Pod lupę bierzemy H&M i zeszłoroczną kolekcję Isabel Marant dla H&M.
Autor: Marta Jaromin, 02/06/2014 bezpieczeństwo danych, bezpieczeństwo w internecie, bezpieczeństwo w sieci, Facebook, Facebook wirus, hahaha Facebook Ludzie
Na Facebooku szaleje nowy wirus. Chociaż korzysta z popularnych metod, czyli rozsyłania niebezpiecznych linków, wygląda niepozornie. A jeśli damy się nabrać, w sekundzie zainfekujemy nasze konto i komputer.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 29/05/2014 Facebook, zdjęcie profilowe, zdjęcie w tle W praktyce
Wraz ze zmianami na stronach, drobnej modyfikacji uległ układ grafik na Facebooku. Najważniejsze różnice to przesunięcie zdjęcia profilowego o 35 px w górę oraz wyświetlanie nazwy strony na obrazku w tle. Prześledźmy zatem, co jeszcze się zmieniło w tym względzie.
Autor: Artur Kawik, 29/05/2014 anonimowe logowanie, Facebook, facebookowicze, nowe funkcje, ochrona danych, ochrona prywatności, polityka prywatności, posty, prywatność na facebooku, prywatność w mediach społecznościowych, ustawienia prywatności, widoczność postów Ludzie,W praktyce
Konferencja F8 i ogłoszone w jej trakcie nowości zwiastowały, że Facebook zaczyna przykładać coraz większą wagę do ochrony prywatności użytkowników. O tym, że tak jest w istocie może również przekonywać zmiana wprowadzona w ubiegłym tygodniu.
Autor: Jakub Jedliński, 29/05/2014 firma w Internecie, Marketing MIX, strategia marki Mikrofon
Niestety, jeszcze nie nauczyliśmy się w Polsce dobrze korzystać z segmentacji, a już najwyższa pora zrewidować pierwsze wnioski. Właściwa segmentacja klientów pomaga marketerom poprawiać wyniki – tak samo skuteczność i wydajność. Im mniejsze, im bardziej precyzyjne segmenty, tym celniej się w nie trafia.