X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Google będzie musiało usuwać „drażliwe” wyniki wyszukiwania dotyczące osób prywatnych

Google będzie musiało usuwać „drażliwe” wyniki wyszukiwania dotyczące osób prywatnych

Europejski Trybunał Sprawiedliwości orzekł, że prawo do bycia zapomnianym jest prawem każdego internauty, w związku z czym Google i inne wyszukiwarki muszą wymazywać nieaktualne, niepełne i nieistotne dane na temat osób prywatnych, jeżeli życzą sobie tego sami zainteresowani. To oznacza spore zmiany u gigantów internetowych.

Social media szansą na zwiększenie frekwencji wyborczej, a 1000 fanów to dodatkowe 1,4% głosów

Social media szansą na zwiększenie frekwencji wyborczej, a 1000 fanów to dodatkowe 1,4% głosów

Użytkownicy social media znacznie częściej przekonują kogoś do głosowania, stąd te platformy komunikacji uznaje się za najbardziej angażujące, a jednakowo wciąż nie wystarczająco doceniane. Każdy wzrost liczby fanów na facebookowej stronie kandydata o 1000, to dodatkowe 1,4% głosów według danych stowarzyszenia Internet and Mobile.

Content marketing, część 3: Zbuduj zasięg dla content marketingu

Content marketing, część 3: Zbuduj zasięg dla content marketingu

„Mamy content! Dobry, ciekawy, angażujący! Krótko mówiąc – idealny. To się musi sprzedać!” Zapewne niejeden brand manager pękał z zachwytu (a przynajmniej takie sprawiał wrażenie…), gdy przyszło mu mówić o treściach stworzonych na zamówienie przez różnej maści copywriterów, grafików czy reżyserów. Szkopuł w tym, że faza kreacji to wcale nie koniec walki o serca internautów. W gruncie rzeczy to być może mniej niż połowa sukcesu.

Obsługa klienta na Facebooku: polska marka w światowej czołówce

Obsługa klienta na Facebooku: polska marka w światowej czołówce

Marki telekomunikacyjne są zdecydowanie najbardziej zapracowane na Facebooku, gdy mowa o obsłudze klienta. Co ważne, jakość ich obsługi lokuje je ponad facebookową średnią, choć pod tym względem najlepiej wypadają marki świadczące usługi pocztowe i kurierskie.

Co robić, aby czuć się bezpiecznie w sieci?

Co robić, aby czuć się bezpiecznie w sieci?

Ponad połowa internautów padła ofiarą cyberataków, którego skutkiem była utrata danych z komputera, dodatkowo 4 na 10 badanych otrzymało w roku 2013 oszukańcze maile z próbą wyłudzenia informacji – czytamy w raporcie BezpieczniejwSieci.org. Razem z PayU radzimy, jak w sześciu prostych krokach zadbać o bezpieczeństwo.

Idą trudne czasy dla gigantów internetowych

Idą trudne czasy dla gigantów internetowych

Rośnie fala krytyki wobec wielkich koncernów. Reputację Google’a nadszarpnął ostatnio Mathias Döpfner, wcześniej zrobił to już Edward Snowden, który wskazał na mechanizmy zbierania prywatnych danych. Jeżeli giganci rynku internetowego, tacy jak Google, Facebook, Apple czy Microsoft nie zmienią swojej polityki, to można spodziewać się kolejnych publicznych głosów sprzeciwu.