TrendBook 2014 od Natalii Hatalskiej już dostępny
Trend Book 2014 Natalii Hatalskiej jest już dostępny do pobrania. Tegoroczna edycja, ze względu na tegoroczne trendy, posiada nową funkcję – motywacyjno-inspirującą.
Trend Book 2014 Natalii Hatalskiej jest już dostępny do pobrania. Tegoroczna edycja, ze względu na tegoroczne trendy, posiada nową funkcję – motywacyjno-inspirującą.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza na VIII edycję największej w Polsce konferencji poświęconej marketingowi w Internecie – Forum IAB 2014 „Lubisz to? Kup teraz! Efektywna sprzedaż w świecie cyfrowym”.
Nie ma uniwersalnej metody na oszacowanie zysku z content marketingu. Wciąż nie umiemy docenić jego dalekosiężnych efektów, a to nie tylko kolejny z kanałów reklamowych – to także długoterminowa inwestycja.
Od piątku do soboty potrwają prace konserwacyjne w polskim rejestrze domen. W tym czasie właściciele nazw z końcówką .PL nie będą mogli dokonywać żadnych zmian na swoich domenach.
Europejski Trybunał Sprawiedliwości orzekł, że prawo do bycia zapomnianym jest prawem każdego internauty, w związku z czym Google i inne wyszukiwarki muszą wymazywać nieaktualne, niepełne i nieistotne dane na temat osób prywatnych, jeżeli życzą sobie tego sami zainteresowani. To oznacza spore zmiany u gigantów internetowych.
Wydział Humanistyczny Akademii Górniczo-Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie rozpoczyna nabór na II edycję rocznych Studiów Podyplomowych “Strategiczna Komunikacja Marki” – jedynych tego typu studiów podyplomowych w kraju.
Użytkownicy social media znacznie częściej przekonują kogoś do głosowania, stąd te platformy komunikacji uznaje się za najbardziej angażujące, a jednakowo wciąż nie wystarczająco doceniane. Każdy wzrost liczby fanów na facebookowej stronie kandydata o 1000, to dodatkowe 1,4% głosów według danych stowarzyszenia Internet and Mobile.
„Mamy content! Dobry, ciekawy, angażujący! Krótko mówiąc – idealny. To się musi sprzedać!” Zapewne niejeden brand manager pękał z zachwytu (a przynajmniej takie sprawiał wrażenie…), gdy przyszło mu mówić o treściach stworzonych na zamówienie przez różnej maści copywriterów, grafików czy reżyserów. Szkopuł w tym, że faza kreacji to wcale nie koniec walki o serca internautów. W gruncie rzeczy to być może mniej niż połowa sukcesu.
Coraz więcej marek zwraca się w stronę Spotify, aby wdrożyć oryginalne kampanie marketingowe. Prezentujemy przegląd interesujących działań promocyjnych, które obserwowaliśmy na tym serwisie muzycznym.
Marki telekomunikacyjne są zdecydowanie najbardziej zapracowane na Facebooku, gdy mowa o obsłudze klienta. Co ważne, jakość ich obsługi lokuje je ponad facebookową średnią, choć pod tym względem najlepiej wypadają marki świadczące usługi pocztowe i kurierskie.
Pozycja Facebooka na rynku społecznościowego logowania wciąż jest bardzo silna, jednak gigant z Menlo Park coraz mocniej czuje na plecach oddech innego potentata – Google. Co więcej, spółka z Mountain View zdobyła pozycję lidera wśród stron internetowych w obszarze B2B.
Foursquare to już nie tylko przycisk “check-in”. Przez ostatnie 6 miesięcy, zespół firmy ciężko pracował nad zmianami, które miałyby uratować aplikację, która odniosła globalny sukces wchodząc na rynek w 2009 roku. W 2014 r., postanowiono podzielić Foursquare na pół i stworzyć dwie odrębne aplikacje.
Ponad połowa internautów padła ofiarą cyberataków, którego skutkiem była utrata danych z komputera, dodatkowo 4 na 10 badanych otrzymało w roku 2013 oszukańcze maile z próbą wyłudzenia informacji – czytamy w raporcie BezpieczniejwSieci.org. Razem z PayU radzimy, jak w sześciu prostych krokach zadbać o bezpieczeństwo.
O tym, że powinniśmy (my – marketerzy) przestawić się nie tylko na język, ale też myślenie w kategoriach korzyści dla naszych klientów – wiemy już od dawna. Problem w tym, że poza kilkoma chlubnymi wyjątkami, dotąd się nie przestawiliśmy.
Rośnie fala krytyki wobec wielkich koncernów. Reputację Google’a nadszarpnął ostatnio Mathias Döpfner, wcześniej zrobił to już Edward Snowden, który wskazał na mechanizmy zbierania prywatnych danych. Jeżeli giganci rynku internetowego, tacy jak Google, Facebook, Apple czy Microsoft nie zmienią swojej polityki, to można spodziewać się kolejnych publicznych głosów sprzeciwu.