X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Coraz trudniej dotrzeć do fanów ze swoimi treściami

Coraz trudniej dotrzeć do fanów ze swoimi treściami

Administratorzy facebookowych fanpejdżów mają powody do zmartwienia. Okazuje się, że ich content dociera do tylko co szóstego fana na Facebooku! „Winnym” są najprawdopodobniej zmiany w algorytmie, który dobiera treści wyświetlające się w „Aktualnościach”. Jak można polepszyć ten współczynnik? Przede wszystkim uczynić treści bardziej angażującymi.

Miliard facebookowiczów w sierpniu?

Miliard facebookowiczów w sierpniu?

Jeśli Facebook utrzyma obecne tempo wzrostu liczby zarejestrowanych użytkowników, a póki co nic nie wskazuje na to, by miało być inaczej, to wówczas w okolicach sierpnia serwis powinien ogłosić przekroczenie bariery 1 miliarda! Biorąc pod uwagę, że w chwili obecnej facebookowiczów jest już około 800 milionów, te przypuszczenia wydają się być uzasadnione.

Facebook wkrótce uzupełni „Oś czasu” o dział „Aplikacje”

Facebook wkrótce uzupełni „Oś czasu” o dział „Aplikacje”

Jak zapowiadał Facebook, „Timeline” miał składać się z 3-ech działów: Zdjęcia w tle, Zdarzeń oraz Aplikacji. Do tej pory działały jednakże tylko dwa pierwsze, więc użytkownicy serwisu nie mogli dowiadywać się jakiej muzyki słuchają aktualnie ich znajomi czy też jakie oglądają filmy. Facebook zasygnalizował, że wkrótce ma się to zmienić i w ten sposób „Oś czasu” stanie się kompletna.

Geolokalizacja nie musi być niszowa. Kluczem jest odpowiednia motywacja odbiorcy

Geolokalizacja nie musi być niszowa. Kluczem jest odpowiednia motywacja odbiorcy

Na przestrzeni 2011 roku liczba „checkinów” w Facebook Places w Polsce wzrosła aż o 3200%, natomiast założone tam miejsca wzrosły „tylko” o 500% mniej. O wzroście popularności usług geolokalizacyjnych zdecydowanie świadczą liczby. Potencjalnych użytkowników systematycznie przybywa – w Polsce jeden telefon na cztery to smartphone, a ceny mobilnego internetu wciąż spadają.

Geolokalizacja w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie

Geolokalizacja w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie

Jeszcze 10 miesięcy temu popularność geolokalizacji w Polsce była niewielka, korzystali z niej głównie mieszkańcy Warszawy. Okazuje się, że przez ten czas odnotowano gwałtowny wzrost, zarówno liczby miejsc w których się meldowano, jak i samych zameldowań. Najczęściej meldowano się na warszawskim Starym Mieście.

Facebook chcąc pozyskać inwestorów chwyta się starych pomysłów

Facebook chcąc pozyskać inwestorów chwyta się starych pomysłów

Od czasu uruchomienia Google+ sporo już napisano o rosnącej rywalizacji między Google a Facebookiem. Trzeba wszakże pamiętać, że występuje ona głównie w obszarze social mediów. Na rynku wyszukiwarek czy przeglądarek Google jest w czubie, a Facebooka… nie ma. Efektem tego jest wielka różnica w dochodach osiąganych przez obydwie spółki. Zniwelowanie jej na ten moment wydaje się niemożliwe, co nie oznacza że Facebook nie próbuje dywersyfikować źródeł swojego dochodu.