X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Marzec na Instagramie – które marki odnotowały największy wzrost?

Marzec na Instagramie – które marki odnotowały największy wzrost?

Już jest – nowy, miesięczny raport portalu Socialbakers dotyczący marek, które przodują w popularności na Instagramie. Oprócz danych o najważniejszych firmach, znajdziemy tutaj również przykładowe posty, które mają nam pokazać, jak znaleźć się w tej czołówce.

Social media z potencjałem w 2014 – na które trzeba stawiać?

Social media z potencjałem w 2014 – na które trzeba stawiać?

Wzrasta zainteresowanie mediami społecznościowymi, spada aktywność na forach i portalach internetowych. Mężczyźni częściej przeglądają YouTube i portale internetowe, podczas gdy kobiety dominują w blogosferze i mediach społecznościowych (najwięcej na Instagramie) – tak wynika z najnowszego raportu „Jaki będzie rok 2014?”.

YouTube Trends: Piotr Ogiński bezkonkurencyjny wśród vlogerów kulinarnych

YouTube Trends: Piotr Ogiński bezkonkurencyjny wśród vlogerów kulinarnych

„Siemanko, witam w mojej kuchni” – widzowie kanału Piotra Ogińskiego z pewnością doskonale znają to powitanie. Jak pokazują najnowsze YouTube Trends, twórca kanału „Kocham Gotować” nie ma sobie równych wśród vlogerów kulinarnych.

Marcowe trendy: Ewa Chodakowska ciągnie w górę całą branżę sportową

Marcowe trendy: Ewa Chodakowska ciągnie w górę całą branżę sportową

Dalszy wzrost popularności Ewy Chodakowskiej i całej branży sportowej, połączenie dwóch popularnych polskich fanpejdży z ich globalnymi odpowiednikami, szybki wzrost profilu The Voice of Poland – to najważniejsze trendy minionego miesiąca na polskim Facebooku.

Hashtagowa rewolucja na Facebooku zaczyna przynosić efekty?

Hashtagowa rewolucja na Facebooku zaczyna przynosić efekty?

Wprowadzenie hashtagów na Facebooku według wielu mogło okazać się klapą. Najnowsze dane Socialbakers pokazują jednak, że marketerzy coraz częściej umieszczają je w publikowanych postach. Czy hashtagi trwale wrosną w facebookową rzeczywistość tak, jak ma to już miejsce na Twitterze?

Rewolucja w facebookowym News Feedzie porzucona, bo… pomysł był zbyt skuteczny

Rewolucja w facebookowym News Feedzie porzucona, bo… pomysł był zbyt skuteczny

Nowy News Feed miał sobie radzić podobno… zbyt dobrze, sprawiając, że użytkownicy przestali odwiedzać inne podstrony na Facebooku, jak np. profile znajomych czy strony wydarzeń. W konsekwencji ilość czasu spędzanego w serwisie przez użytkowników miała ulec zmniejszeniu, a co za tym idzie – reklamy generowały mniejsze ilości wyświetleń, przynosząc serwisowi mniejsze przychody.

Jaki jest marketingowy potencjał Snapchata? 6 inspirujących kampanii

Jaki jest marketingowy potencjał Snapchata? 6 inspirujących kampanii

Dziennie za pomocą aplikacji Snapchat przesyłanych jest 350 milionów zdjęć. Według danych zgromadzonych w 2013 roku przez PEW (PewResearch Internet Project), 9% użytkowników mobilnych w USA korzysta ze Snapchata. Potencjał aplikacji zaczynają dostrzegać także marketerzy. W jaki sposób wykorzystują aplikację, która automatycznie usuwa content po upływie maksymalnie 10 sekund?

YouTube i LinkedIn generują najlepszy jakościowo ruch

YouTube i LinkedIn generują najlepszy jakościowo ruch

Korzystanie z serwisów społecznościowych nieodłącznie wiąże się z klikaniem linków umieszczonych na tablicach czy w strumieniach treści. Obecność w social media to jeden z najlepszych sposobów na generowanie ruchu na własnej stronie internetowej. Które portale społecznościowe generują najlepszy jakościowo ruch?

6 porad pomagających efektywnie promować się na Facebooku

6 porad pomagających efektywnie promować się na Facebooku

Promocja na Facebooku kosztuje coraz więcej, dlatego tak ważne jest, by rozsądnie rozporządzać budżetem reklamowym i jak najefektywniej wykorzystywać produkty reklamowe Facebooka. Kilku cennych wskazówek dla marketerów postanowił udzielić Socialbakers.