Autor: Marta Jaromin, 11/04/2014 Adidas, Forever21, Instagram, Instagram najważniejsze marki, Instagram raport, Instagram zaangażowanie, Victoria's secret Marketing,Raporty
Już jest – nowy, miesięczny raport portalu Socialbakers dotyczący marek, które przodują w popularności na Instagramie. Oprócz danych o najważniejszych firmach, znajdziemy tutaj również przykładowe posty, które mają nam pokazać, jak znaleźć się w tej czołówce.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 10/04/2014 aplikacja, Facebook, Facebook Messenger, mobile, rozmowy głosowe Mobile
Czat znika ostatecznie i całkowicie z aplikacji Facebooka. W przeciągu kilku tygodni wymiana wiadomości możliwa będzie na urządzeniach mobilnych tylko z poziomu Messengera. Rozważamy plusy i minusy tej decyzji.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 10/04/2014 Facebook, ludzie, relacje, rozwód, społeczeństwo, Twitter Ludzie
Badania amerykańskich specjalistów wskazują, że osoby bardzo intensywnie używające Twittera lub Facebooka znacznie częściej wzbudzają zazdrość partnerów, co prowadzi do zerwania związku a w przypadku małżeństw nawet do rozwodu.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 10/04/2014 Facebook, fora, Instagram, IRCenter, portale internetowe, raport, SentiOne, trendy w internecie, Twitter Raporty
Wzrasta zainteresowanie mediami społecznościowymi, spada aktywność na forach i portalach internetowych. Mężczyźni częściej przeglądają YouTube i portale internetowe, podczas gdy kobiety dominują w blogosferze i mediach społecznościowych (najwięcej na Instagramie) – tak wynika z najnowszego raportu „Jaki będzie rok 2014?”.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 07/04/2014 aktualizacja, Facebook, Facebook Messenger, mobile, rozmowy głosowe Ludzie,Mobile
Najnowsza aktualizacja Facebooka Messengera przynosi kosmetyczne zmiany interfejsu, w którym na pierwszy plan wysuwają się rozmowy głosowe. Jakość rozmów jest na bardzo przyzwoitym poziomie. Wszystko wskazuje na to, że Facebook Messenger chce być silnym konkurentem dla Skype’a.
Autor: Redakcja, 07/04/2014 Digital Marketing Workshop Days, konferencja, strategia marki, Warszawa, warsztaty E-commerce,Wydarzenia
Warsztaty skierowane są do praktyków marketingu, osób związanych z branżą mobile, social media, ecommerce i reklamową.
Autor: Artur Kawik, 07/04/2014 kanał na YouTube, Kocham Gotować, liczba subskrybentów, liczba wyświetleń, Piotr Ogiński, SA Wardęga, SoTrender, subskrybenci, vlog, vlogerzy, wideo w internecie, YouTube, YouTubeTrends Marketing,Raporty
„Siemanko, witam w mojej kuchni” – widzowie kanału Piotra Ogińskiego z pewnością doskonale znają to powitanie. Jak pokazują najnowsze YouTube Trends, twórca kanału „Kocham Gotować” nie ma sobie równych wśród vlogerów kulinarnych.
Autor: Artur Kawik, 07/04/2014 customer service, Ewa Chodakowska, Facebook, fan page, FanPage Trends, hashtagi, interaktywność, konkursy, liczba fanów, najbardziej angażujący fan page, najpopularniejsze, Orange Polska, pomiar zaangażowania, responsywność, sport na facebooku, The Voice Of Poland, zaangażowanie na Facebooku Marketing,Raporty
Dalszy wzrost popularności Ewy Chodakowskiej i całej branży sportowej, połączenie dwóch popularnych polskich fanpejdży z ich globalnymi odpowiednikami, szybki wzrost profilu The Voice of Poland – to najważniejsze trendy minionego miesiąca na polskim Facebooku.
Autor: Artur Kawik, 07/04/2014 Facebook, hashtag, hashtagi, Instagram, marketerzy, marki na Facebooku, marki na Twitterze, posty, socialbakers, tweety, Twitter, wpisy, zaangażowanie, zaangażowanie na Facebooku Marketing,Raporty
Wprowadzenie hashtagów na Facebooku według wielu mogło okazać się klapą. Najnowsze dane Socialbakers pokazują jednak, że marketerzy coraz częściej umieszczają je w publikowanych postach. Czy hashtagi trwale wrosną w facebookową rzeczywistość tak, jak ma to już miejsce na Twitterze?
Autor: Aleksandra Sibistowicz, 03/04/2014 monitorowanie mediów, SoTrender, użytkownicy Ludzie,Raporty
Trend obsługiwania klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych staje się coraz istotniejszym aspektem działania firm. Użytkownicy Facebooka i Twittera częściej niż kiedyś korzystają z tych kanałów, aby uzyskać od firm i marek odpowiedzi na swoje pytania bądź złożone zażalenia.
Autor: Artur Kawik, 02/04/2014 design, Facebook, kanał aktualności, News Feed, nowy design, zmiany na Facebooku Biznes,Ludzie
Nowy News Feed miał sobie radzić podobno… zbyt dobrze, sprawiając, że użytkownicy przestali odwiedzać inne podstrony na Facebooku, jak np. profile znajomych czy strony wydarzeń. W konsekwencji ilość czasu spędzanego w serwisie przez użytkowników miała ulec zmniejszeniu, a co za tym idzie – reklamy generowały mniejsze ilości wyświetleń, przynosząc serwisowi mniejsze przychody.
Autor: Redakcja, 01/04/2014 marketing społecznosciowy, Snapchat, strategia marki Case study
Dziennie za pomocą aplikacji Snapchat przesyłanych jest 350 milionów zdjęć. Według danych zgromadzonych w 2013 roku przez PEW (PewResearch Internet Project), 9% użytkowników mobilnych w USA korzysta ze Snapchata. Potencjał aplikacji zaczynają dostrzegać także marketerzy. W jaki sposób wykorzystują aplikację, która automatycznie usuwa content po upływie maksymalnie 10 sekund?
Autor: Artur Kawik, 01/04/2014 Facebook, Google Plus, liczba odwiedzin, LinkedIn, linki, linkowanie, portal społecznościowy, ruch, serwisy społecznościowe, Shareaholic, social media, YouTube, zaangażowanie Marketing,Raporty
Korzystanie z serwisów społecznościowych nieodłącznie wiąże się z klikaniem linków umieszczonych na tablicach czy w strumieniach treści. Obecność w social media to jeden z najlepszych sposobów na generowanie ruchu na własnej stronie internetowej. Które portale społecznościowe generują najlepszy jakościowo ruch?
Autor: Artur Kawik, 31/03/2014 CPA, CPC, CPM, Facebook, kampanie, KPI, kryteria targetowania, marketerzy, promowane posty, reklama na Facebooku, Socialbakers.com, społecznościowa kampania, targetowanie, wskaźniki efektywnościowe, zasięg, zasięg organiczny Marketing,W praktyce
Promocja na Facebooku kosztuje coraz więcej, dlatego tak ważne jest, by rozsądnie rozporządzać budżetem reklamowym i jak najefektywniej wykorzystywać produkty reklamowe Facebooka. Kilku cennych wskazówek dla marketerów postanowił udzielić Socialbakers.
Autor: Joanna Przyjałkowska, 31/03/2014 Adobe, marketing społecznosciowy, social media, strategia marki Marketing
25 marca Adobe Polska na swoich profilach na Facebooku i Twitterze zamieściło zaskakującą wiadomość. Firma poinformowała o likwidacji swoich kont w polskich serwisach społecznościowych.