X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Mobile World Congress 2014: czego dowiedzieliśmy się od Marka Zuckerberga?

Mobile World Congress 2014: czego dowiedzieliśmy się od Marka Zuckerberga?

Kolejna edycja międzynarodowych targów Mobile World Congress rozpoczęła się 24-tego lutego w centrum wystawienniczym Fira de Bercelona. Jest to obecnie jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży elektroniki użytkowej, które gromadzi tysiące wystawców, m.in. największych operatorów komórkowych, producentów sprzętu i oprogramowania oraz dostawców usług ISP.

Eksperci o kupnie WhatsAppa: za dane użytkowników trzeba zapłacić

Eksperci o kupnie WhatsAppa: za dane użytkowników trzeba zapłacić

Za drogi czy może wręcz za tani? Dobrze rokujący czy, w dłuższej perspektywie, niedochodowy? Te i inne pytania z pewnością zadawali sobie niemal wszyscy interesujący się branżą internetową po tym, jak Facebook ogłosił przejęcie WhatsAppa. My postanowiliśmy dowiedzieć się, co o najgłośniejszej transakcji ostatnich miesięcy sądzą polscy eksperci od social media i mobile’u.

Content, cel i czas – co musisz wiedzieć, żeby wykorzystać potencjał mobilności?

Content, cel i czas – co musisz wiedzieć, żeby wykorzystać potencjał mobilności?

Kto oprócz Facebooka dyktuje trendy? Dlaczego projektowanie zaczyna się od słów, a “intuicyjny interface” to oksymoron? I wreszcie: czym jest mobilny styl życia? O trendach w projektowaniu mobilnym rozmawialiśmy z Moniką Mikowską, autorką bloga jestem.mobi i współwłaścicielką agencji marketingu mobilnego, mobee dick.

Facebook zmienia regulamin z myślą o zmarłych użytkownikach

Facebook zmienia regulamin z myślą o zmarłych użytkownikach

Zmiany na Facebooku nie zawsze odnoszą się wyłącznie do aktywnych użytkowników serwisu. Część z nich może bowiem dotyczyć nawet tych, których nie ma już wśród nas. Tak jest w przypadku najnowszej modyfikacji regulaminu serwisu.

DR4M – pierwsza konferencja badawcza w języku marketerów

DR4M – pierwsza konferencja badawcza w języku marketerów

Związek Pracodawców Branży Internetowej oraz Polskie Badania Internetu (PBI) organizują 26 marca Digital Research For Marketing (DR4M) – pierwszą w Polsce konferencję badawczą skierowaną do marketerów. Uczestnicy konferencji dowiedzą się jak skutecznie podejmować decyzje marketingowe związane z zarządzaniem marką i produktem.