Autor: Artur Kawik, 05/02/2014 aplikacje mobilne, Facebook, Graph Search, mobile, mobilny Facebook, Socjogram, wyszukiwanie społecznościowe, wyszukiwarka, wyszukiwarka Facebook, wyszukiwarka społecznościowa Marketing,W praktyce
Wyszukiwarka Graph Search to dla ogromnej rzeszy użytkowników Facebooka wciąż mrzonka. Dostęp do niej mają póki co tylko ci facebookowicze, którzy korzystają z serwisu w amerykańskiej odmianie języka angielskiego. Tym bardziej zaskakujące mogą być pierwsze sygnały wprowadzania Socjogramu do mobilnej wersji Facebooka.
Autor: Artur Kawik, 05/02/2014 GoldenLine, liczba użytkowników, LinkedIn, logowanie, nowe funkcje, nowe funkcjonalności, społecznościowe logowanie W praktyce
GoldenLine, polski lider wśród serwisów społecznościowych dla profesjonalistów, zdecydował się na dosyć zaskakujący ruch. Użytkownicy portalu będą bowiem mogli rejestrować się na nim i logować za pośrednictwem kont założonych w konkurencyjnym LinkedIn. Skąd taka decyzja?
Autor: Bartłomiej Juszczak, 05/02/2014 kanał na YouTube, SoTrender, trendy, YouTube Raporty
77,7 miliona, tyle wyświetleń ma najpopularniejszy filmik zamieszczony na polskim kanale w serwisie YouTube. Sotrender rozpoczął właśnie cykliczny przegląd trendów w największym wideo-serwisie internetowym. Czego jeszcze dowiemy się z najnowszego raportu YouTubeTrends Styczeń 2014?
Autor: Kamila Sowiar, 04/02/2014 10 urodziny Facebooka, Mark Zuckerberg, The Facebook Ludzie,W praktyce
Dokładnie dziesięć lat temu, 4 lutego 2004 roku, powstał społecznościowy serwis Facebook. Od tego czasu zyskał miliardy użytkowników, dziesiątki funkcjonalności i sławę na całym świecie. Zobaczcie, jak zmienił się serwis Zuckerberga w ciągu ostatnich dziesięciu lat.
Autor: Artur Kawik, 04/02/2014 Adobe, content, content marketing, customer experience, Digital Trends, Econsultancy, klienci, konsumenci, mobile, personalizacja, targetowanie Marketing,Raporty
Customer experience, content marketing mobile, targetowanie i personalizacja – to najważniejsze priorytety marketerów na 2014 rok. Co ważne, ponad połowa z nich planuje eksperymentować przy prowadzeniu działań promocyjnych.
Autor: Artur Kawik, 03/02/2014 Audi, coca cola, hashtagi, media społecznościowe, Microsoft, online video, reklama wideo, spot, Super Bowl, Toyota, Volkswagen, wideo, wideo w internecie Marketing
Super Bowl to nie tylko wielkie wydarzenie sportowe. To również od dawna łakomy kąsek dla marek, które zabijają się o czas antenowy i możliwość wyświetlenia telewidzom krótkich, 30-sekundowych spotów. Gra jest warta świeczki – rokrocznie mecz gromadzi przed telewizorami kilkadziesiąt, a nawet ponad 100 milionów telewidzów.
Autor: Artur Kawik, 03/02/2014 Facebook, FanPage Trends, interakcje, Kamil Bednarek, liczba fanów, marka na Facebooku, marketing społecznosciowy, marki na Facebooku, monitorowanie mediów, najpopularniejsze, podsumowanie 2013, pomiar zaangażowania, responsywność, Robert Lewandowski, SoTrender, strategia marki, zaangażowanie na Facebooku Marketing,Raporty
Nieco ponad 1,5 miliona – tylu nowych użytkowników z Polski zasiliło w 2013 r. grono facebookowej społeczności. W parze z tym wzrostem nie poszedł jednak wzrost zaangażowania, a wręcz przeciwnie. Kto był zaś największym wygranym polskiego Facebooka w ubiegłym roku? Nie ulega wątpliwości, że to miano należy się Robertowi Lewandowskiemu.
Autor: Redakcja, 31/01/2014 mobile marketing, monitorowanie mediów, selfie, smartphone Ludzie
Według Oxford Dictionaries Online słowem roku został wyraz SELFIE (polskie tłumaczenie: „SŁIT FOCIA”). Oznacza on fotografowanie samego siebie, najczęściej za pomocą smartfona lub kamery internetowej, a następnie zamieszczanie tych fotografii w mediach społecznościowych.
Autor: Redakcja, 31/01/2014 blogerzy, blogosfera, RESS-SERVICE Monitoring Mediów Marketing,Raporty
“PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przebadał częstotliwość występowania w mediach dziesięciu najbardziej wpływowych blogerów 2013 według rankingu Kominka. Na czele Maffashion, która wyprzedziła Jessicę Mercedes Kirchner.
Autor: Artur Kawik, 31/01/2014 dochody, dochody z reklamy, Facebook, inwestorzy, mobile, przychody, reklama mobilna, reklama na Facebooku, sprawozdanie finansowe Biznes,Marketing
Przychody na rekordowym poziomie, cena akcji szybująca po raz pierwszy w historii ponad poziom 60 dolarów czy wreszcie doskonałe wyniki osiągane w sektorze mobile – Facebook ma powody do zadowolenia.
Autor: Redakcja, 31/01/2014 konferencja, Kongres Profesjonalistów Public Relations, public relations, Rzeszów Wydarzenia
Wiedza doświadczonych praktyków, analizy i dyskusje ekspertów, prezentacja inspirujących projektów, a wśród nich także eksperymentalnych koncepcji – oto co czeka uczestników Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Kolejna edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia w Rzeszowie. Na stronie konferencji dostępny jest już roboczy program spotkania.
Autor: Redakcja, 30/01/2014 bezpieczeństwo danych, bezpieczeństwo w internecie, Snapchat Ludzie
Kontrowersyjna polityka prywatności i powszechność Facebooka sprawiają, że nastoletni, mobilni użytkownicy internetu z coraz większą rezerwą podchodzą do portalu Marka Zuckerberga. Jedną z alternatyw jest Snapchat, serwis założony przez Evan Spiegela.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 30/01/2014 Facebook, Flipboard, gazeta, mobile, Paper, reklamy, Reklamy mobilne, reklamy na facebooku Marketing,Mobile
Facebook nieustannie poszerza swoje możliwości w zakresie reklamy. Najbliższymi nowościami, które na nas czekają, ma być wirtualny magazyn „Paper” oraz reklamy w aplikacjach mobilnych, które obecnie są w fazie testów.
Autor: Aleksandra Sibistowicz, 29/01/2014 Facebook, liczba użytkowników, media społecznościowe, Princeton Ludzie
Według badań do 2017 roku Facebook straci aż 80 proc. swoich użytkowników, tak przewidują naukowcy z uniwersytetu w Princeton. Za pomocą matematycznych wzorów zestawili najpopularniejszy dzisiaj portal społecznościowy z niegdyś popularnym MySpace i przewidują mu podobny los.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 29/01/2014 analiza danych, blog firmowy, blogosfera, Levisto, marketing społecznosciowy, przyciski społecznościowe, social media, statystyki, WordPress W praktyce
Jeżeli twoja strona korzysta z guzików społecznościowych, to z pewnością przydatne okażą się statystyki ukazujące liczbę udostępnień i komentarzy w mediach społecznościowych. Lukę na rynku w obrębie takich usług może zaspokoić Levisto – nowa aplikacja statystyczna.