Autor: Bartłomiej Juszczak, 29/01/2014 analiza danych, blog firmowy, blogosfera, Levisto, marketing społecznosciowy, przyciski społecznościowe, social media, statystyki, WordPress W praktyce
Jeżeli twoja strona korzysta z guzików społecznościowych, to z pewnością przydatne okażą się statystyki ukazujące liczbę udostępnień i komentarzy w mediach społecznościowych. Lukę na rynku w obrębie takich usług może zaspokoić Levisto – nowa aplikacja statystyczna.
Autor: Redakcja, 28/01/2014 e-mail marketing, FreshMail, Gdańsk, Kraków, Lublin, Poznań, strategia marki, Warszawa, warsztaty, Wrocław, Łódź Wydarzenia
Rusza trzecia edycja Poranków z email marketingiem. Po raz kolejny eksperci z FreshMaila podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem oraz zdradzą najnowsze email marketingowe trendy.
Autor: Redakcja, 28/01/2014 bezpieczeństwo danych, bezpieczeństwo w internecie, Dzień Ochrony Danych Osobowych, GIODO Ludzie,Prawo
Dzień Ochrony Danych Osobowych został ustanowiony na dzień 28 stycznia przez Komitet Ministrów Rady Europy.
Autor: Artur Kawik, 28/01/2014 blogerzy, blogi, blogi modowe, blogosfera, Kominek, ranking blogów, strategia marki Ludzie
Aż pięć blogerek modowych znalazło się wśród dziesięciu najbardziej wpływowych postaci polskiej blogosfery w rankingu opracowanym przez popularnego Kominka. Trudno o lepszy dowód na to, że to właśnie tego typu blogi biją w naszym kraju rekordy popularności. Wśród najlepszych, niejako tradycyjnie, autor rankingu umieścił również siebie.
Autor: Aleksandra Sibistowicz, 28/01/2014 cyberstalking, prawo, stalking, Twitter Ludzie,Prawo
Większość z nas chociaż raz słyszało bądź zetknęło się z pojęciem stalkingu. To uporczywe dla ofiar uprzykrzanie życia wraz z pojawieniem się zaawansowanej technologii przeszło na inny poziom i przyjęło nową formę – cyberstalkingu.
Autor: Artur Kawik, 27/01/2014 Gwiezdne Wojny, marka w social media, marki na Twitterze, Marvel, Star Wars, Twitter Marketing,W praktyce
W Polsce marki wciąż mają problemy z zaadaptowaniem Twittera na potrzeby strategii marketingowych. Każdy dzień może wszakże przynieść inspirujące rozwiązania. Czy takim będzie dyskusja, jaka wywiązała się między administratorami oficjalnych profili Star Wars i Marvela?
Autor: Bartłomiej Juszczak, 27/01/2014 Absolvent.pl, badanie, badanie internetu, Facebook, poszukiwanie pracy, praca, raport, SW Research Raporty
Prawie połowa (45%) młodych ludzi uważa, że podanie danych na temat doświadczenia zawodowego na portalu społecznościowym Facebook może pomóc w znalezieniu pracy. Równocześnie portal Zuckerberga został oceniony jako źródło najmniej wiarygodne w przypadku poszukiwania pracy – tak wynika z raportu „Młodzi na rynku pracy” przeprowadzonego przez Absolvent.pl i SW Research.
Autor: Redakcja, 27/01/2014 konferencja, Mediarun, Warszawa, Web 3.0 Wydarzenia
11 lutego 2014 roku w Warszawie odbędzie się konferencja WEB 3.0 NOWE STANDARDY, organizowana przez Mediarun Academy.
Autor: Artur Kawik, 24/01/2014 algorytm, content, content marketing, EdgeRank, Facebook, filtrowanie treści, marketerzy, spadek, status, treści, zarządzanie fan page, zarządzanie treścią, zasięg, zasięg organiczny Marketing,W praktyce
Spadające zasięgi postów to dla wielu marketerów największa zmora przy prowadzeniu stron na Facebooku. Od pewnego czasu za najefektywniejszy pod tym względem typ wpisu uchodziły statusy tekstowe, bowiem zdjęcia i linki odnotowywały regularne spadki. Efekt? Serwis zapowiedział, że również statusy ucierpią wkrótce na zasięgu.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 22/01/2014 blogerka, Cajmel, Danone, Głodomaniacy, Honey, kampania, Maffashion, Mały Głód, VML Polska W praktyce
Mały Głód porwał 3 blogerki, a internauci od razu wiedzieli, że mamy do czynienia z reklamą. Świetny pomysł, szeroki zasięg kampanii, wykorzystanie nowych kanałów. Niestety przy tym sporo negatywnych komentarzy oraz zarzuty sztuczności i nietrafności całej strategii reklamowej. Jaka naprawdę jest nowa kampania Danone?
Autor: Bartłomiej Juszczak, 21/01/2014 Digital Doughnut, inbound marketing, marketing przychodzący, marketing społecznosciowy, raport, reklama w internecie, strategia marki Biznes,Marketing
Zagraniczne firmy deklarują zwiększenie budżetów na inbound marketing już od 2014 roku. Badani wykazują, że ta forma reklamy cieszy się nie tylko rosnącą popularnością, ale przede wszystkim coraz wyższą efektywnością. Od edukacji menadżerów agencji i firm marketingowych zależy przyszłość tego sektora – czytamy w Digital Doughnut Inbound Marketing Survey.
Autor: Artur Kawik, 21/01/2014 Bobo Frut, customer service, Facebook, firma na Facebooku, interakcje, liczba fanów, marketing społecznosciowy, marki na Facebooku, najpopularniejsze, największy fan page, pomiar zaangażowania, posty, PR internetowy, response rate, responsywność, socialbakers, strategia marki, zaangażowanie na Facebooku Marketing,Raporty
Czy w grudniu na polskim Facebooku wiało nudą? Taka refleksja nasuwa się po lekturze najnowszego raportu Socialbakers. Największą niespodziankę sprawiła Biedronka, której fan page znalazł się w gronie najbardziej angażujących w ubiegłym miesiącu. Dodajmy, że chodzi o fan page nieoficjalny.
Autor: Artur Kawik, 21/01/2014 blog, blogerzy, blogosfera, Dorota Zawadzka, Karol Paciorek, Lekko Stronniczy, Maciej Budzich, Natalia Hatalska, Polskie Stowarzyszenie Blogerów i Vlogerów, stowarzyszenie, vlog, vlogerzy Ludzie,Prawo
Blogosfera i vlogosfera od dłuższego czasu notują dynamiczny rozwój na polskim rynku internetowym. Nic zatem dziwnego, że przedstawiciele tego środowiska postanowili jeszcze zintensyfikować działania mające popularyzować ten wycinek sieciowej rzeczywistości. W tym celu założono Polskie Stowarzyszenie Blogerów i Vlogerów.
Autor: Redakcja, 21/01/2014 bankowość internetowa, bezpieczeństwo danych, finanse w internecie, pieniądze w internecie, strategia marki Wydarzenia
Jeżeli zastanawiacie się, jak efektywnie sprzedać produkt finansowy w sieci, powinniście wybrać się na konferencję „Finanse w Internecie”, która odbędzie się 20 marca 2014 roku we Wrocławiu w Hotelu Diament.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 20/01/2014 Facebook, news, Norbert Kilen, Trending, Trends Marketing
W przeciągu kliku najbliższych tygodni na górze ekranu w prawym narożniku zobaczymy listę kliku najbardziej popularnych tematów, tzw. trendów. Każdy z nich będzie opisany jednym zdaniem. Jak ta zmiana wpłynie na użytkowników i czy Facebook przemieni się w serwis newsowy?