X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Ściana wstydu: największe wpadki Facebooka

Ściana wstydu: największe wpadki Facebooka

O zaletach i funkcjonalności Facebooka powiedziano już wiele. O jego niedociągnięciach i wpadkach wspomina się najczęściej przy okazji wprowadzania zmian. Ciekawą kompilację wpadek Facebooka umieścił na swojej stronie WordStream Inc., tworząc infografikę ,,facebook wall of shame”.

Palikot rządzi w mediach społecznościowych

Palikot rządzi w mediach społecznościowych

Podział mandatów w Sejmie i Senacie na pozycji zdecydowanego zwycięzcy usadowił Platformę Obywatelską, ale największym wygranym wyborów okazuje się Ruch Palikota. Na przestrzeni trzech powyborczych dni (10-12 października) o liderze partii mówiło się w mediach społecznościowych więcej niż łącznie o przywódcach pozostałych partii!

Wrzesień na polskim Facebooku: Króluje Allegro, najaktywniejsi zwolennicy Palikota

Wrzesień na polskim Facebooku: Króluje Allegro, najaktywniejsi zwolennicy Palikota

Najwięcej fanów przyciągnęło Allegro, najbardziej aktywni okazali się fani Ruchu Poparcia Palikota. Ranking został stworzony w oparciu o trzy kryteria: liczbę fanów, responsywność marki oraz aktywność fanów.

Terabajty danych, czyli jak dużo treści udostępniamy w social mediach

Terabajty danych, czyli jak dużo treści udostępniamy w social mediach

Korzystanie z social mediów w dużej mierze opiera się na udostępnianiu różnych treści na swoich profilach. To oczywiście żadna nowość, ale przynosimy Wam nieco więcej informacji na temat tego typu aktywności. Okazuje się, że zdecydowana większość użytkowników, którzy widzą nasze linki, zdjęcia czy statusy klika w nie w ciągu 2-óch minut po ich udostępnieniu, a 75% wszystkich kliknięć w nie ma miejsce w pierwszym dniu.

Czy zmiany na Facebooku zagrażają naszej prywatności?

Czy zmiany na Facebooku zagrażają naszej prywatności?

Ostatnich kilka tygodni przyniosło szereg zmian na Facebooku a to przecież nie koniec. Już wkrótce profile facebookowiczów zmienią się nie do poznania, stając się „Wehikułem czasu”. Okazuje się, że zdecydowana większość użytkowników ocenia nowości krytycznie. A czy niosą one ze sobą jakieś zagrożenia dla prywatności?

Gry społecznościowe to nie tylko Facebook

Gry społecznościowe to nie tylko Facebook

Facebook generuje „tylko” 30% przychodów rynku gier społecznościowych. Oczywiście stawia to serwis na pierwszym miejscu, niemniej jednak dla niektórych zaskoczeniem może być, że nie zdominował tego rynku w jeszcze większym stopniu. Projektanci gier, szukający zysków na innych niż Facebook serwisach, zwracają uwagę przede wszystkim na Brazylię i Rosję.

Jak uczynić markę bardziej społecznościową?

Jak uczynić markę bardziej społecznościową?

Dzisiaj trudno już wyobrazić sobie by marka, a zwłaszcza znana, funkcjonowała na rynku bez obecności w mediach społecznościowych. Wciąż jednak bardzo często okazuje się, że firma nie posiada spójnej i kompleksowej strategii socialmediowej. O tym przekonuje w swoim raporcie jedna z wiodących agencji PR-owych, Weber Shandwick.

Kobiety piszą o uczuciach, a mężczyźni wolą oceniać

Kobiety piszą o uczuciach, a mężczyźni wolą oceniać

Mężczyźni są bardziej skryci, niż płeć piękna, jeśli chodzi o ujawnianie danych. Kobiety podają statystycznie więcej szczegółowych informacji o sobie. Kobiety chętniej dzielą się informacją o miejscu zamieszkania, a mężczyźni chwalą się miejscem pracy. Dodatkowo, aż o 31,1% więcej mężczyzn, niż kobiet, upubliczniło swoje dane dotyczące zatrudnienia oraz obejmowanego stanowiska – wynika z raportu przygotowanego przez agencję K2 wraz z Interactive Research Center (IRC).