Jak uzyskać możliwie najwyższą skuteczność promocji na Facebooku?
Co wyróżnia social media w Polsce? Jak stworzyć „post idealny” i w pełni wykorzystać potencjał promocji na Facebooku? Zapytaliśmy o to Ivana Hruskę z Socialbakers.
Co wyróżnia social media w Polsce? Jak stworzyć „post idealny” i w pełni wykorzystać potencjał promocji na Facebooku? Zapytaliśmy o to Ivana Hruskę z Socialbakers.
W mijającym roku kalendarzowym wiele marek prowadziło całkiem ciekawe kampanie zasługujące na wyróżnienie. Sprawdziliśmy jednak, które marki najbardziej angażowały i w jaki sposób to robiły.
Google wprowadziło parę istotnych zmian w funkcjonowaniu Gmaila. Najważniejszą z nich jest brak blokowania obrazków w odbieranych mailach. Grafiki będą odtąd pobierane automatycznie. Jak tam zmiana wpłynie na użytkowników i branżę e-mail marketingu?
Wyszukiwarka Google i hasła, które wpisują internauci jest doskonałym obrazem tego, czym interesują się internauci. Amerykański gigant po raz kolejny podsumowuje minionych 12 miesięcy pod kątem popularności zapytań wpisywanych w wyszukiwarkę.
Facebook na zakończenie roku przygotował dla wszystkich miłą niespodziankę. Jednym kliknięcie możemy utworzyć listę najważniejszych wydarzeń w naszym życiu w 2013 roku według wpisów opublikowanych na tablicy. Możemy podejrzeć też TOP wydarzenia w życiu naszych przyjaciół. Ponadto Facebook udostępnił listę minionych trendów w 2013 roku. Najchętniej dyskutowanym tematem w Polsce był Harlem Shake i Powódź w Warszawie, na świecie – papież Franciszek.
Decyzją niemieckiego sądu, ponad 20 tys. adresów IP użytkowników korzystających z RedTube zostało ujawnionych. Nie do końca jednak wiadomo, czy niektórzy sędziowie nieświadomie nie popełnił poważnego błędu.
W 2013 roku, podobnie jak w zeszłym, media społecznościowe nie narzekały na nudę. Według raportu Facebooka, Polacy najczęściej rozmawiali o wyborze nowego papieża Franciszka, wyniku referendum w Warszawie, fenmenia Harlem Shake’a oraz Miley Cyrus…Na świeczniku były również jak zwykle, kryzysy znanych marek. Prezentujemy, zatem kolejne zestawienie największych wpadek social media z 2013 roku.
Obroty na polskim rynku e-commerce w 2012 roku, według danych eHandel Polska 2012, wyniosły około 23 mld złotych. Coraz więcej osób kupuje online, co stawia przed internetowymi sklepami coraz to ambitniejsze wyzwania. Jednym z nich jest kiełkujący rynek m-commerce, którego obroty rosną w Polsce o niemal 100% rocznie. Mimo że liczba użytkowników posiadających tablet nieustannie się zwiększa, to nadal smartfony wygrywają wyścig w ilości przeprowadzonych dzięki nim transakcjom w m-commerce.
Sprawdziliśmy, jak polscy celebryci radzą sobie w social media i kto zasłużył na tytuł najbardziej społecznościowego użytkownika wśród gwiazd.
Rośnie zapotrzebowanie na analitykę social media i narzędzia pozwalające na pomiar efektów. Mierzymy przede wszystkim, by unikać sytuacji kryzysowych, planować i oceniać efektywność komunikacji.
Eksperci z Kaspersky Lab wykryli 64-bitową wersję szkodliwego programu ZeuS – jednego z najszerzej rozprzestrzenionych i najbardziej zaawansowanych narzędzi cyberprzestępczych służących do kradzieży danych związanych z transakcjami finansowymi online. Nowa wersja ZeuSa potrafi również ukrywać komunikację z cyberprzestępcami przy użyciu anonimowej sieci Tor.
86% Polaków posiada telefony komórkowe, z czego 20% posługuje sie smartphonem. Wagę rynku mobile pokazuje raport WIP Mobile, zrealizowany przez Gazeta.pl.
Najbardziej angażującym profilem na polskim Facebooku był w listopadzie fan page Bobo Fruta. Co więcej, marka opublikowała również najbardziej angażujący wpis całego miesiąca. Innym brandem, który doskonale angażuje internautów, i to już od wielu miesięcy, jest Audi.
Ogłaszając dość poważną i smutną wiadomość na łamach Facebooka niewątpliwie przycisk „Lubię to” wydaje się niestosowny. Do zespołu największego portalu społecznościowego wpłynęły sugestie zmiany tego oznaczenia w pewnych sytuacjach. Programiści Facebooka przygotowali nowy przycisk, czy jednak zostanie on wprowadzony w najbliższym czasie?
Współczesne urządzenia i aplikacje, na których korzystamy z poczty elektronicznej nie zawsze radzą sobie z właściwym wyświetlaniem odbieranych przez nas mailingów. Jak zatem tworzyć newslettery tak, by dotrzeć i zainteresować jak największą liczbę odbiorców, a jednocześnie nie zaprzepaścić szans brakiem kompatybilności z programem pocztowym? Na jakie elementy mailingu zwracać szczególną uwagę?