Autor: Redakcja, 06/12/2013 bankowość internetowa, bezpieczeństwo w internecie, dane osobowe, prawo w internecie Ludzie,Prawo
Eksperci z firmy antywirusowej ESET wpadli na trop zagrożenia, które podmienia numer konta bankowego podczas kopiowania go do formularza przelewu internetowego. Celem złośliwego programu jest kradzież pieniędzy z kont bankowych Polaków. Twórcą wykrytego zagrożenia jest najprawdopodobniej Polak.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 06/12/2013 BSA, nielegalne oprogramowanie, oprogramowanie, Panorama Firm, prawo w internecie Prawo
BSA The Software Alliance wysyła do firm listy i maile, w których prosi o potwierdzenie legalności używanego oprogramowania w przedsiębiorstwie. Zostajemy w nim też pouczeni, że za posiadanie pirackich programów grozi kara 5 lat więzienia. Na odpowiedź mamy 14 dni. Jak potraktować taką wiadomość?
Autor: Marta Jaromin, 06/12/2013 branded content, content marketing, e-mail marketing Marketing
Jeśli chcemy być w posiadaniu solidnej bazy mailingowej musimy dołożyć wszelkich starań, aby zawierała adresy email osób, które chcą otrzymywać nasze wiadomości. Ponadto, warto, aby subskrybenci wykazywali się zainteresowaniem i zaangażowaniem na wysyłane mailingi. Jak zbudować taką listę odbiorców?
Autor: Artur Kawik, 05/12/2013 Facebook, FanPage Trends, interakcje, Kamil Bednarek, liczba fanów, marka na Facebooku, marketing społecznosciowy, marki na Facebooku, monitorowanie mediów, najpopularniejsze, pomiar zaangażowania, Robert Lewandowski, SoTrender, strategia marki, zaangażowanie na Facebooku Marketing,Raporty
Fan page Kamila Bednarka stał się pierwszą stroną muzyczną na polskim Facebooku, która przekroczyła barierę miliona fanów. W samym listopadzie muzyk zgromadził ponad 400 tysięcy nowych fanów. Do elitarnej grupy “milionowych” fanpejdży dołączył również Mały Głód od Danone. Najważniejszym wydarzeniem minionego miesiąca jest jednak bez wątpienia zmiana warty na pozycji lidera popularności…
Autor: Marta Jaromin, 05/12/2013 Gwiezdne Wojny, Instagram, marketing społecznosciowy, Star Wars Marketing
2 grudnia 2013 roku stała się rzecz wyjątkowa – Gwiezdne Wojny wylądowały na Instagramie. Na pierwszym oficjalnym koncie Star Wars zdjęcie zamieścił nie kto inny, jak sam Darth Vader.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 05/12/2013 Facebook, Google, hasło, password, TOP20 Ludzie,W praktyce
We wtorek, 3 grudnia, odkryto kolejne wycieki haseł, tym razem użytkowników Google, Facebooka, Twittera, LinkedIn i tym podobnych portali. Dwa miliony haseł zostało wykradzionych i upublicznionych w sieci. Kompromitacji uległy nie tylko duże koncerny, ale i sami użytkownicy.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 04/12/2013 Facebook, Google, Instagram, Internet Standard, Pinterest, ranking, raport, social media Marketing,Raporty
Social media stanowią dziś nieodzowny element działań wizerunkowych każdej firmy. Jednak brak strategicznego podejścia do działań tam przeprowadzanych może nie przynieść oczekiwanych rezultatów. W zależności od wybranego celu: wzrostu sprzedaży, wzrostu ruchu, dialogu z klientem lub lepszej obsługi należy odpowiednio dopasowywać działania.
Autor: Artur Kawik, 03/12/2013 Donald Tusk, dyskusje polityczne, dziennikarze, marketing polityczny, marketing społecznosciowy, obserwatorzy, obserwowani, parlamentarzyści, politycy, polityka, Radek Sikorski, tweetować, Twitter Ludzie,Raporty
Popularność Twittera w naszym kraju, zwłaszcza jeśli porównać ją z Facebookiem, jest wciąż stosunkowo niewielka. Są jednak określone grupy społeczne, których przedstawiciele bardzo chętnie korzystają z mikrobloga. Jedną z nich są bez wątpienia politycy. Agencja Hill+Knowlton sprawdziła, kogo najchętniej obserwują polscy parlamentarzyści posiadający konto w serwisie.
Autor: Aleksandra Grębska, 02/12/2013 Bonduelle, coca cola, marketing społecznosciowy, marketing wirusowy, PR internetowy, reklama w internecie, Serce i Rozum, strategia marki, tesco, Tic Tac, Van Damme, Volvo Biznes,Marketing
Serce, groszek Bonduelle, tic-tac czy Henio z Tesco? Zobacz, który z brand hero najlepiej wykonał słynny „Epic Split” Jeana-Claude’a Van Damme’a. Prezentujemy przegląd najciekawszych i najbardziej zabawnych parodii słynnej reklamy Volvo.
Autor: Aleksandra Grębska, 02/12/2013 e-commerce, e-handel, sklep internetowy, sklepy internetowe, WordPress Biznes,E-commerce,W praktyce
Uruchomienie własnego sklepu internetowego to już nie problem. Jedną z platform, która daje takie możliwości, jest WordPress. Na bazie tego kojarzonego głównie z blogami narzędzia można otworzyć w pełni funkcjonalny e-sklep, który będzie prosty w obsłudze i przyjazny dla użytkownika.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 29/11/2013 Jolanta Grzechca-Meissner, marketing społecznosciowy, Poczta Polska Biznes,Marketing
Poczta Polska jak wiele innych tego rodzaju instytucji i firm postawiła na unowocześnienie wizerunku i jego ocieplenie. Kolejnym krokiem w tę stronę było założenie oficjalnych kont w mediach społecznościowych, do których niedawno dołączył fan page filatelistyczny. Czy taka strategia okaże się sukcesem?
Autor: Aleksandra Sibistowicz, 29/11/2013 Arkadiusz Cywiński, bezpieczeństwo danych, bezpieczeństwo w internecie, Facebook, marketerzy, media społecznościowe, Piotr Konieczny, social media Ludzie,Mobile,W praktyce
Dzisiaj klikając w jeden przycisk można załatwić niemal wszystko. Klik! i kontaktujemy się ze znajomymi, klik! i bilet na pociąg kupiony, klik! i rachunki zapłacone. Wystarczy mieć dostęp do Internetu, a możliwości w załatwieniu czegokolwiek są praktycznie nieograniczone. Jednak przy tego typu operacjach, ciekawskie firmy zbierają o nas dane…
Autor: Aleksandra Grębska, 28/11/2013 Adobe, bezpieczeństwo danych, bezpieczeństwo w internecie, Pinterest Ludzie
Niecały miesiąc temu firma Adobe stała się ofiarą ataku, w związku z którym doszło do poważnego wycieku informacji o użytkownikach oraz kodów źródłowych produktów firmy. Wewnętrzne dochodzenie firmy wskazuje, że atakujący uzyskali dostęp do danych osobowych użytkowników, zaszyfrowanych haseł czy zaszyfrowanych numerów kart kredytowych.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 28/11/2013 Facebook, marketing społecznosciowy, marketing wirusowy, media społecznościowe, pułapka, social media, wirus, wirusy Ludzie,Raporty
Brak świadomości zagrożeń, które pojawiają się także na portalach społecznościowych może przyczynić się do zainfekowania naszego konta i wycieku naszych danych osobowych, a nawet utraty gotówki. Zawsze warto przestrzegać podstawowych reguł: nie otwierać podejrzanych wiadomości i załączników oraz nie klikać bezmyślnie „Lubię to” we wszystko, co się wyświetla na tablicy.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 26/11/2013 branded content, content marketing, marketing, monitorowanie mediów, news, Polacy Marketing,Raporty
Jak donosi comScore Data Mine, blisko 80,2% internautów w Europie czyta newsy w portalach informacyjnych. Polacy zajmują miejsce w czołówce, z wynikiem 94,6%.