VI Kongres Online Marketingu – jak zaplanować skuteczną kampanię internetową w 2014
20 listopada w warszawskim hotelu Novotel Airport po raz szósty odbędzie się Kongres Online Marketingu organizowany przez Magazyn Online Marketing Polska.
20 listopada w warszawskim hotelu Novotel Airport po raz szósty odbędzie się Kongres Online Marketingu organizowany przez Magazyn Online Marketing Polska.
Małe agencje z branży marketingu oraz komunikacji, uzyskujące dostęp do własności intelektualnej dużych firm, stają się celem cyberprzestępców, którzy postrzegają je jako „słabe ogniwo” w systemie bezpieczeństwa.
Na pytania kto, jak i do czego wykorzystuje w Polsce obecnie internet, odpowiedzi można znaleźć w tegorocznej odsłonie badania World Internet Project Poland 2013.
2 miliony fanów, z czego 400 tysięcy pozyskanych tylko w padzierniku – bez wątpienia miniony miesiąc na polskim Facebooku należał do Roberta Lewandowskiego. Fan page najlepszego polskiego piłkarza zgłasza poważne aspiracje do bycia liderem popularności. Serce i Rozum – drżyjcie…
Kupowanie pod wpływem impulsu w internecie staje się coraz częstszym zjawiskiem. Portal kodyrabatowe.pl przeanalizował przyzwyczajenia polskich internautów. Okazuje się, że nawet 2/3 e-klientów kupuje produkt zaraz po wejściu na dany serwis. To dużo. Czy każdy z tych klientów działa pod wpływem chwili? Co wpływa na ich decyzje?
Do tej pory blogerzy nie mieli możliwości sprawdzenia, czy ich receptury rzeczywiście są wykorzystywane przez czytelników. Cook’d – widget przygotowany przez twórców aplikacji kulinarnej Cooklet, daje czytelnikom bloga możliwość podzielenia się z jego autorem efektami kulinarnych eksperymentów. Zapytaliśmy blogerów kulinarnych, czy to faktycznie działa?
Gdyby zapytać marketerów o cechy dobrego konkursu na Facebooku, zapewne większość z nich odpowiedziałaby, że chodzi o angażowanie użytkowników oraz poprawę lub utrzymanie dobrego klimatu wokół marki. Nie wszyscy jednak w równym stopniu zwracają uwagę na coś równie istotnego, czyli aspekty prawne związane z konkursem.
Wyniki finansowe Facebooka są coraz lepsze – miniony kwartał był rekordowy pod względem przychodów. Teoretycznie inwestorzy nie mają więc żadnych powodów do niepokoju. Wkrótce może się jednak okazać, że serwis stanie przed nie lada problemem.
Badanie „Polska Piłka” przeprowadzone przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” pokazało, że warszawska Legia jest najczęściej pojawiającym się w mediach społecznościowych klubem piłkarskim w naszym kraju.
Korzystający z Google+ dostali możliwość ustawienia krótkich linków dla swoich profili – opcję, którą wcześniej posiadały już konkurencyjne portale. Google jednak, w przeciwieństwie do Facebooka, chce zrobić na nich biznes.
Na co zwracać uwagę, gdy chcemy kupić bazę od brokera danych lub wysłać mailing reklamowy? Gdzie należy szukać istotnych dla nas subskrybentów i jakimi kanałami do nich dotrzeć? Jak budować lojalność klientów poprzez kampanie powitalne i akcje specjalne? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań usłyszeli uczestnicy WarsawEmailSummit2013.
Kiedy w 2006 roku powstała Nasza-Klasa.pl, jej celem było umożliwienie odnowienia starych znajomości. Dzisiaj NK.pl to zupełnie inny serwis, który odchodzi od idei portalu społecznościowego i staje się platformą o charakterze rozrywkowym.
Na Instagramie coraz większą popularność zdobywają filmy publikowane przez marki. Obecnie już blisko 40% najczęściej oglądanych klipów to brandowe produkcje.
Amerykańscy i europejscy marketerzy są najwidoczniej zgodni – social media sprzedają. Dla tych pierwszych media społecznościowe stały się najważniejszym kanałem komunikacji content marketingowej. Z kolei na Starym Kontynencie obserwujemy konsekwentny wzrost nakładów na marketing społecznościowych, które już wkrótce przekroczą sumę 3 miliardów dolarów.
Polski rynek handlu internetowego rośnie w siłę, odpowiadając już za blisko 6% PKB – taki wniosek płynie z najnowszego raportu Deloiite. Przedsiębiorstwa działające na naszym rynku już dawno dostrzegły siłę tkwiącą w sieci i korzyści, jakie niesie ze sobą obecność w internetowej rzeczywistości. Wśród trendów mających wpływ na rozwój e-handlu w Polsce autorzy wymieniają rosnącą popularność social media i upowszechnienie urządzeń mobilnych.