X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Znamy godziny facebookowej nawałnicy. To wtedy administratorzy powinni zadbać o fanów

Znamy godziny facebookowej nawałnicy. To wtedy administratorzy powinni zadbać o fanów

Polskie marki największą liczbę postów publikują między 9 a 15. Nie znaczy to jednak, że zupełnie zapominają o fanach aktywnych wieczorem. O 20 aktywność marek odżywa, a co więcej, to właśnie w godzinach wieczornych użytkownicy publikują najwięcej komentarzy.

Facebooka prezent dla reklamodawców – bezpłatny dostęp do biblioteki zdjęć Shutterstocka

Facebooka prezent dla reklamodawców – bezpłatny dostęp do biblioteki zdjęć Shutterstocka

Bezpłatny dostęp do bazy zdjęć Shutterstocka przy tworzeniu reklam oraz możliwość wykorzystania w ramach jednej kampanii różnych zdjęć przy reklamach – to najnowsze nowinki Facebooka kierowane do marketerów. Z kolei dla wszystkich właścicieli fanpejdży przewidziano aktualizację aplikacji Pages Manager.

Nowy przewodnik po reklamach Facebooka

Nowy przewodnik po reklamach Facebooka

Facebook postanowił zadbać o wiedzę marketerów na temat oferowanych obecnie przez serwis formatów reklamowych i opublikował odświeżony przewodnik. Tych, którzy jeszcze nie zdecydowali się na ich wykupywanie w serwisie, być może zachęcą najświeższe dane, pokazujące wzrost efektywności reklam Facebooka.

Popularność Twittera wśród największych marek rośnie w błyskawicznym tempie

Popularność Twittera wśród największych marek rośnie w błyskawicznym tempie

Największe marki najwyraźniej pokochały Twittera. Tę tezę zdaje się potwierdzać nie tylko dynamicznie rosnąca liczba tych, które prowadzą oficjalne profile na mikroblogu, ale również częstotliwość publikowania przez nie wpisów, a także coraz szerzej zakrojone cele, jakie chcą realizować za pośrednictwem Twittera. Co więcej, być może wkrótce mikroblog zaproponuje im coś, co jeszcze zwiększy atrakcyjność serwisu wśród marketerów, choć niekoniecznie przypadnie do gustu samym użytkownikom.

Umowa rządu z agencją interaktywną – komentatorzy podzieleni w ocenach

Umowa rządu z agencją interaktywną – komentatorzy podzieleni w ocenach

Wiemy już, że rząd zawarł umowę, której przedmiotem jest wsparcie komunikacyjne jego działań w social media. Wiemy również, mniej więcej, jakie obowiązki wzięła na siebie druga strona umowy, czyli agencja interaktywna. Tutaj jednak kończą się fakty, a zaczynają opinie, a tych można znaleźć w internecie całkiem sporo. Jak to zwykle bywa, internauci są podzieleni w swoich ocenach.

Facebook chce pomagać przy mobilnych płatnościach

Facebook chce pomagać przy mobilnych płatnościach

W ostatnich dniach głośno o planach wprowadzenia przez Facebooka systemu mobilnych płatności. Czy serwis rzeczywiście chce konkurować na rynku, na którym działa gigant pokroju PayPala? Przedstawiciele Facebooka przekonują, że nie do końca.

Trzy najbardziej angażujące posty lipca opublikowała ta sama marka – zobacz, o jakiej mowa

Trzy najbardziej angażujące posty lipca opublikowała ta sama marka – zobacz, o jakiej mowa

Czy można znaleźć złotą formułę na zaangażowanie? Wydaje się, że to niemożliwie, ale jak pokazuje najnowszy raport Socialbakers dotyczący polskiego Facebooka, marka może wypracować sobie trwałą i, co najważniejsze, efektywną metodę na generowanie zaangażowanie. Żywym tego przykładem jest jedna z wiodących polskich marek, która opublikowała trzy najbardziej angażujące posty lipca. Pewne wątpliwości może jednak wzbudzać jakość i oryginalność tychże…

Czy Facebook sprawia, że jesteśmy nieszczęśliwi?

Czy Facebook sprawia, że jesteśmy nieszczęśliwi?

Idea przyświecająca twórcom portali społecznościowych to łączenie ludzi ze sobą. W ten sposób mają pomagać nam zaspokajać jedną z podstawowych potrzeb w hierarchii Maslowa – potrzebę przynależności czy więzi. Czy tego typu portale dobrze spełniają swoją rolę? Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez amerykańskich naukowców na grupie użytkowników Facebooka – niekoniecznie…

Banki w internecie: zmierza ku lepszemu, ale spójnej strategii wciąż brak

Banki w internecie: zmierza ku lepszemu, ale spójnej strategii wciąż brak

Dbając o swój wizerunek, banki nie mogą zapominać o internecie, a wręcz przeciwnie – powinny coraz większą uwagę zwracać na to, gdzie i jak pisze się o nich w sieci. Jak wskazują jednak wyniki najnowszego raportu “Banki w sieci”, instytucje finansowe w dalszym ciągu nie potrafią do końca wykorzystać potencjału drzemiącego w internecie i możliwości komunikacyjnych jakie stwarza sieć.

Co piąty marketer stawia twardy cel mediom społecznościowym – mają zwiększyć wartość rynkową marki

Co piąty marketer stawia twardy cel mediom społecznościowym – mają zwiększyć wartość rynkową marki

Jeszcze dwa lata temu marketerzy oczekiwali, że social media pomogą im osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe. Obecnie to angażowanie konsumentów staje się zarówno głównym celem marketingu społecznościowego, jak i zasadniczym kryterium oceny jego efektywności. Największym wyzwaniem, z jakim muszą zmierzyć się w tym obszarze marketingu, coraz częściej są natomiast ograniczone budżety.

Polscy internauci – jak wypadamy na tle Europejczyków?

Polscy internauci – jak wypadamy na tle Europejczyków?

Polscy internauci stanowią jedną z większych populacji wśród użytkowników internetu w Europie. Na tle innych europejskich nacji wypadamy jako ci, którzy spędzają w sieci najwięcej czasu, ale jednocześnie jako jedni z najmniej mobilnych, bowiem wciąż wykazujemy duże przywiązanie do komputerów PC i laptopów. Poza tym, Polacy wpisują wielkie ilości zapytań w wyszukiwarki internetowe oraz bardzo chętnie korzystają z bankowości online.

Jak użytkownicy social media dbają o własną karierę? Kasują stare posty

Jak użytkownicy social media dbają o własną karierę? Kasują stare posty

Aktywność w social media to już zdaniem wielu integralna część naszego wizerunku. Nie dziwi zatem, że w tego typu platformach informacji o kandydatach poszukują rekruterzy. Świadomość takich praktyk wśród internautów sprawia z kolei, że coraz częściej decydują się na usuwanie tych informacji, które ich zdaniem mogą potencjalnie zaszkodzić karierze zawodowej.