X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Wakacje w internecie: rezerwujemy online, później spędzamy surfując w sieci

Wakacje w internecie: rezerwujemy online, później spędzamy surfując w sieci

Internet na urlopie nie jest nam niezbędny, ale jeśli już mamy do niego dostęp, to ponad 80 proc. wypoczywających łączy się z siecią, a co czwarta osoba chętnie dopłaciłby do noclegu, by być online. Jak organizujemy wypoczynek za pośrednictwem Internetu i jak korzystamy z sieci na urlopie analizuje PayU, dostawca usług płatniczych.

Oto 10 najbardziej zapracowanych polskich marek na Facebooku

Oto 10 najbardziej zapracowanych polskich marek na Facebooku

W facebookowych działaniach z zakresu customer service niepodzielnie rządzi branża telekomunikacyjna. Wśród polskich marek prym wiodą w szczególności Orange i Plus. Administratorzy fan page pierwszej z nich są najbardziej zapracowani, z kolei ci prowadzący Plusa – zdecydowanie najszybsi w udzielaniu odpowiedzi.

Facebook wyjaśnia, jak działa EdgeRank i daje drugie życie starszym wpisom

Facebook wyjaśnia, jak działa EdgeRank i daje drugie życie starszym wpisom

Sposób działania facebookowego algorytmu EdgeRank dla wielu pozostaje wielką niewiadomą. Facebook postanowił nieco przybliżyć wszystkim zainteresowanym mechanizmy, jakie rządzą facebookowym filtrem treści. Przy okazji, ogłosił wprowadzenie zmiany, która zwiększa szanse na to, że użytkownicy zobaczą również nieco starsze wpisy.

Dlaczego inwestorzy giełdowi uwielbiają LinkedIn?

Dlaczego inwestorzy giełdowi uwielbiają LinkedIn?

Po Facebooku przyszedł czas na LinkedIn. Spółka opublikowała sprawozdanie finansowe za II kwartał 2013 r., przy okazji ujawniając najnowsze statystyki serwisu. Inwestorzy mają powody do zadowolenia, bowiem wyniki finansowe spółki po raz kolejny okazały się lepsze od prognozowanych.

Lipcowe trendy na Facebooku: Baśki z Banku BGŻ utorowały sobie drogę na szczyt

Lipcowe trendy na Facebooku: Baśki z Banku BGŻ utorowały sobie drogę na szczyt

W rankingach najpopularniejszych branżowych fanpejdży, do zmian na pozycji lidera doszło w kategoriach Banki i Kluby piłkarskie. W pierwszej z nich szturmem na szczyt zestawienia wdarła się strona Baśki z Banku BGŻ, prowadząca jednak odmienną komunikację niż bankowa konkurencja. Z punktu widzenia marketerów, jednym z najistotniejszych wydarzeń lipca na Facebooku było zniesienie ograniczeń związanych ze zdjęciem w tle.

Rządy państw żądają od Twittera informacji o użytkownikach

Rządy państw żądają od Twittera informacji o użytkownikach

Social media to ogromna skarbnica informacji o milionach ludzi na świecie. Wiedzą o tym doskonale rządy większości państw, które kierują do administratorów serwisów wnioski o udostępnienie danych. Z najnowszego raportu Twittera wynika, że tylko przez pierwszą połowę 2013 roku mikroblog otrzymał ponad 1100 tego typu zapytań. Prym na tym polu wiedzie rząd Stanów Zjednoczonych.

Polska branża telekomunikacyjna poważnie podchodzi do obsługi klienta na Facebooku

Polska branża telekomunikacyjna poważnie podchodzi do obsługi klienta na Facebooku

Marki telekomunikacyjne od dłuższego czasu postrzegane są jako jedne z najbardziej responsywnych na Facebooku. Na polskim rynku prym na tym polu wiedzie Plus. Administratorzy fan page’a tej marki odpowiadają na niemal wszystkie posty facebookowiczów, a w dodatku robią to szybciej od konkurencji.

Historia 2 milionów fanów: zobacz, jak Serce i Rozum zdobywali popularność

Historia 2 milionów fanów: zobacz, jak Serce i Rozum zdobywali popularność

Rok i trzy miesiące – tyle czasu potrzebował fan page Serce i Rozum, by zdobyć drugi milion fanów. W międzyczasie dwójka sympatycznych bohaterów została koronowana na królów polskiego Facebooka. Bez wątpienia animowana para już na trwałe wpisała się w polski rynek reklamy.

Obsługa klienta na Facebooku coraz popularniejsza. Najlepiej wypadają linie lotnicze

Obsługa klienta na Facebooku coraz popularniejsza. Najlepiej wypadają linie lotnicze

Obecność marek w social media, a zwłaszcza na Facebooku, wymaga od nich coraz bardziej pogłębionej komunikacji z klientami. Ci bowiem oczekują, że za pośrednictwem mediów społecznościowych marka prowadzić będzie także działania z zakresu customer service. Z analiz Socialbakers wynika, że firmy coraz lepiej radzą sobie z wychodzeniem naprzeciw tym oczekiwaniom, prowadząc aktywnie obsługę klienta na swoich fan page’ach.

Nowości Facebooka: możliwość wstawiania postów na strony www i historyczny filtr w News Feedzie

Nowości Facebooka: możliwość wstawiania postów na strony www i historyczny filtr w News Feedzie

Właściciele serwisów informacyjnych czy blogów od dłuższego czasu mogą korzystać z funkcji wstawiania tweetów na swoje strony. Już wkrótce to samo będzie można robić z postami z Facebooka, o czym serwis poinformował w środę. Ponadto testowany jest specjalny filtr w kanale aktualności, dzięki któremu użytkownik będzie mógł sprawdzić, jakie treści opublikowali jego znajomi w konkretnym dniu.

Reklamy wideo na Facebooku mogą kosztować nawet 2,5 mln dolarów

Reklamy wideo na Facebooku mogą kosztować nawet 2,5 mln dolarów

Od kilku miesięcy bardzo głośno w branży internetowej o planach wprowadzenia przez Facebooka reklam wideo. Z racji tego, iż ich pojawienie się w serwisie jest niemal pewne, najgorętsze pytania zadawane przez marketerów to „kiedy?” oraz „za ile?”. Odpowiedź na to drugie może u wielu z nich wywołać spory ból głowy.

LinkedIn wprowadza nowe statystyki dla stron i prowokuje więcej dyskusji

LinkedIn wprowadza nowe statystyki dla stron i prowokuje więcej dyskusji

Ostatnie dni przyniosły właścicielom stron firmowych prezenty od LinkedIn. Najświeższym są nowe statystyki dla profili firmowych. Kilka dni temu wprowadzono również wpisy sponsorowane. Ponadto serwis postanowił podążać drogą Facebooka, zachęcając użytkowników do częstszych dyskusji pod wpisami najbardziej wpływowych użytkowników.

Największe korporacje stawiają na Twittera, Facebooka i YouTube

Największe korporacje stawiają na Twittera, Facebooka i YouTube

Nie Facebook, a Twitter jest tym serwisem społecznościowym, który cieszy się największą popularnością wśród wielkich korporacji. Duże spółki coraz chętniej wykorzystują social media w swoich działaniach. Dotyczy to nie tylko Facebooka i Twittera, ale również YouTube. Na popularności zyskuje także prowadzenie blogów korporacyjnych.

10 inspirujących pomysłów na kreatywne angażowanie w internecie

10 inspirujących pomysłów na kreatywne angażowanie w internecie

Jak angażować klientów marki? Na to pytanie każdego dnia próbują odpowiedzieć sobie tysiące marketerów. Chętnie wykorzystywanym sposobem są konkursy, jednak tutaj pojawia się kolejny ewentualny dylemat. Jak nie popaść w sztampę i postawić przed uczestnikami nieco trudniejsze zadanie niż polubienie i udostępnienie posta? Sprawdziliśmy, jak kreatywnie można angażować internautów…