X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Co nas angażuje na Facebooku? Zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia…

Co nas angażuje na Facebooku? Zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia…

Szybko rozwój takich serwisów, jak Instagram czy Pinterest dowodzi, że serwisy społecznościowe zmierzają w kierunku komunikacji obrazkowej. Widać to również na Facebooku, gdzie zdecydowanie najwięcej interakcji gromadzą posty ze zdjęciami. Z danych Socialbakers wynika, że 9 na 10 najbardziej angażujących wpisów to właśnie wszelkiej maści fotografie i obrazki.

Wielka Brytania szaleje z radości po narodzinach królewskiego potomka. Również w internecie…

Wielka Brytania szaleje z radości po narodzinach królewskiego potomka. Również w internecie…

Wczorajszym popołudniem stało się to, na co czekała cała Wielka Brytania – księżna Kate urodziła królewskiego potomka. Szał radości nawiedził nie tylko ulice Londynu, ale również internet. Posty, tweety, hashtagi, memy – w taki sposób internauci okazywali swoje zainteresowanie tematem narodzin.

Hashtagi na Facebooku oczami polskich marketerów: najpierw użytkownicy, potem marki

Hashtagi na Facebooku oczami polskich marketerów: najpierw użytkownicy, potem marki

Od kilku tygodni facebookowicze i marki obecne w serwisie mogą korzystać z nowej funkcjonalności – hashtagów. Przez ten czas marketerzy mieli okazję do zebrania pierwszych doświadczeń i wniosków z używania tej funkcji. Zapytaliśmy ich o pierwsze wrażenia i wnioski płynące dla marek.

Marketing społecznościowy to wciąż nisza?

Marketing społecznościowy to wciąż nisza?

Już w przyszłym roku marketerzy wydadzą na reklamę w social media prawie 11 miliardów dolarów. W dalszym ciągu głównym miejscem lokowania tych środków będzie Facebook. Z drugiej strony, marketing społecznościowy wciąż pochłania mniej niż 10% wszystkich wydatków reklamowych w sieci.

Facebook upowszechnia Graph Search. Pierwsze reakcje mieszane

Facebook upowszechnia Graph Search. Pierwsze reakcje mieszane

Graph Search, długo oczekiwana społecznościowa wyszukiwarka Facebooka, wreszcie zaczyna być powszechnie dostępna. Póki co pierwszymi opiniami, dotyczącymi korzystania z nowej usługi, mogą dzielić się Amerykanie. Okazuje się, że Socjogram wymaga jeszcze kilku usprawnień, jednocześnie sami użytkownicy muszą pamiętać o sprawdzeniu swoich ustawieniach prywatności, bowiem wyszukiwarka może bardzo szybko obnażyć wszelkie luki, jakie się w nich znajdują.

Pinterest nie zwalnia: 70 milionów użytkowników, co trzeci jest aktywny

Pinterest nie zwalnia: 70 milionów użytkowników, co trzeci jest aktywny

Popularność Pinterest to najlepszy dowód na coraz większą rolę komunikacji obrazkowej w marketingu internetowym. Jak wynika z najnowszych danych, serwis ma już 70 milionów użytkowników. Co więcej, jego popularność coraz wyraźniej zaczyna wykraczać poza rynek amerykański.

Co inni mogą zrobić ze zdjęciami naszych dzieci w internecie?

Co inni mogą zrobić ze zdjęciami naszych dzieci w internecie?

Jak uchronić zdjęcia naszych dzieci przed trafieniem w niepowołane ręce? Jak mądrze korzystać z serwisów społecznościowych, dbając o bezpieczeństwo i prywatność dzieci w Internecie? Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczęła kampanię społeczną “Pomyśl, zanim wrzucisz” wykorzystującą memy internetowe.

Marki FMCG uzyskują zwrot z inwestycji w social media

Marki FMCG uzyskują zwrot z inwestycji w social media

Pytanie o to, czy social media przynoszą realne profity w postaci zwiększonej sprzedaży, co rusz przewija się w rozmowach marketerów. Coraz częściej można usłyszeć odpowiedź twierdzącą, jednakże w dalszym ciągu ciężko mówić o jakimkolwiek „przepisie”, który pozwalałby na osiągnięcie określonych celów sprzedażowych. Jak pokazują badania IAB, zwrot z inwestycji w kampanie w mediach społecznościowych generują marki z branży FMCG.