Autor: Artur Kawik, 25/07/2013 e-mail, e-mail marketing, Gmail, Google, reklama w internecie, reklamy Google Biznes,Marketing
Gmail, jedna ze sztandarowych usług Google, zdaje się być czasem marginalnym elementem biznesu reklamowego internetowego giganta. W ostatnich dniach znalazł się jednak na świeczniku, po tym, jak okazało się, że Google zaczął umieszczać reklamy w formie… e-maili.
Autor: Artur Kawik, 24/07/2013 Facebook, pomiar zaangażowania, posty, socialbakers, zaangażowanie, zaangażowanie na Facebooku, zdjęcia Raporty
Szybko rozwój takich serwisów, jak Instagram czy Pinterest dowodzi, że serwisy społecznościowe zmierzają w kierunku komunikacji obrazkowej. Widać to również na Facebooku, gdzie zdecydowanie najwięcej interakcji gromadzą posty ze zdjęciami. Z danych Socialbakers wynika, że 9 na 10 najbardziej angażujących wpisów to właśnie wszelkiej maści fotografie i obrazki.
Autor: Artur Kawik, 23/07/2013 Facebook, hashtag, królewski potomek, książe William, księżna Kate, memy, narodziny, reakcje internautów, tweetować, Twitter Ludzie
Wczorajszym popołudniem stało się to, na co czekała cała Wielka Brytania – księżna Kate urodziła królewskiego potomka. Szał radości nawiedził nie tylko ulice Londynu, ale również internet. Posty, tweety, hashtagi, memy – w taki sposób internauci okazywali swoje zainteresowanie tematem narodzin.
Autor: Redakcja, 23/07/2013 blogosfera, case study, gimnazujm, nauczyciele, szkoły, uczniowie, Winiary Case study
Ogólnopolski program edukacyjny „Żyj smacznie i zdrowo” marki Winiary skierowany do gimnazjalistów połączył komunikację prowadzoną w szkołach z działaniami w social media.
Autor: Artur Kawik, 23/07/2013 Bartłomiej Brzoskowski, Click Community, Daniel Grzesiuk, Erwin Wilczyński, faceADDICTED, Facebook, Goldbach Interactive, hashtag, Hypermedia ISOBAR, Jan Zając, Marcin Łukasz Makowski, marka na Facebooku, marketerzy, SoTrender Mikrofon
Od kilku tygodni facebookowicze i marki obecne w serwisie mogą korzystać z nowej funkcjonalności – hashtagów. Przez ten czas marketerzy mieli okazję do zebrania pierwszych doświadczeń i wniosków z używania tej funkcji. Zapytaliśmy ich o pierwsze wrażenia i wnioski płynące dla marek.
Autor: Redakcja, 22/07/2013 blog firmowy, blogi prawnicze, blogosfera, content marketing, Katarzyna Przyborowska, Mikołaj Lech, najlepszy blog, Piotr Zamroch, prawo w internecie Marketing
PolskiPrawnik.pl przeprowadził konkurs na najlepszy polski blog prawniczy. Warto sprawdzić, skąd czerpać wiedzę na temat tego trudnego zagadnienia.
Autor: Artur Kawik, 22/07/2013 Ameryka Północna, eMarketer, LinkedIn, marketing społecznosciowy, reklama na Facebooku, reklama na Twitterze, reklama online, reklama w internecie, serwisy społecznościowe, Twitter, udział w rynku, wydatki Marketing,Raporty
Już w przyszłym roku marketerzy wydadzą na reklamę w social media prawie 11 miliardów dolarów. W dalszym ciągu głównym miejscem lokowania tych środków będzie Facebook. Z drugiej strony, marketing społecznościowy wciąż pochłania mniej niż 10% wszystkich wydatków reklamowych w sieci.
Autor: Artur Kawik, 19/07/2013 Facebook, Facebook Graph Search, Graph Search, marketerzy, nowe funkcjonalności, prywatność na facebooku, Socjogram, strategia biznesowa, ustawienia prywatności, wyszukiwanie społecznościowe, wyszukiwarka Facebook, wyszukiwarka społecznościowa, zapytania Ludzie,W praktyce
Graph Search, długo oczekiwana społecznościowa wyszukiwarka Facebooka, wreszcie zaczyna być powszechnie dostępna. Póki co pierwszymi opiniami, dotyczącymi korzystania z nowej usługi, mogą dzielić się Amerykanie. Okazuje się, że Socjogram wymaga jeszcze kilku usprawnień, jednocześnie sami użytkownicy muszą pamiętać o sprawdzeniu swoich ustawieniach prywatności, bowiem wyszukiwarka może bardzo szybko obnażyć wszelkie luki, jakie się w nich znajdują.
Autor: Artur Kawik, 18/07/2013 blog firmowy, content, content marketing, LeadBullet, raport, strategia marki, zarządzanie treścią Marketing,Raporty
Content marketing odgrywa coraz ważniejszą rolę w strategiach wielu firm. W jaki sposób należy prowadzić tego typu działania? Jakie marki mogą uchodzić za liderów w tym obszarze? Na te pytania starają się odpowiedzieć twórcy najnowszego raportu dotyczącego content marketingu.
Autor: Artur Kawik, 18/07/2013 badanie aktywności, komunikacja obrazkowa, liczba użytkowników, Pinezki, Pinterest, pomiar zaangażowania, Stany Zjednoczone, zdjęcia Raporty
Popularność Pinterest to najlepszy dowód na coraz większą rolę komunikacji obrazkowej w marketingu internetowym. Jak wynika z najnowszych danych, serwis ma już 70 milionów użytkowników. Co więcej, jego popularność coraz wyraźniej zaczyna wykraczać poza rynek amerykański.
Autor: Kamila Sowiar, 17/07/2013 bezpieczeństwo w internecie, Facebook, Fundacja Dzieci Niczyje, Instagram, Picassa, Pomyśl, prywatność w mediach społecznościowych, zanim wrzucisz Case study
Jak uchronić zdjęcia naszych dzieci przed trafieniem w niepowołane ręce? Jak mądrze korzystać z serwisów społecznościowych, dbając o bezpieczeństwo i prywatność dzieci w Internecie? Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczęła kampanię społeczną “Pomyśl, zanim wrzucisz” wykorzystującą memy internetowe.
Autor: Redakcja, 17/07/2013 Brazylia, Franciszek, katolicy, kościół, papież, Światowe Dni Młodzieży, Twitter, Watykan Ludzie
Kościół idzie z duchem czasu. Teraz będzie można uzyskać odpust zupełny za pośrednictwem Twittera. Papież wkłada coraz więcej wysiłku w łączenie katolików na całym świecie przy pomocy mediów społecznościowych.
Autor: Artur Kawik, 16/07/2013 Facebook, fan page, hashtag, komunikacja, marki na Facebooku, nowe funkcje, pomiar zaangażowania, zaangażowanie na Facebooku Marketing,Raporty
Hashtagi obecne są na Facebooku dopiero od kilku tygodni, przyszedł już jednak czas na pierwsze analizy używania ich przez marki obecne w serwisie.
Autor: Artur Kawik, 16/07/2013 budowanie lojalności, efektywność, konsumenci, marka w social media, marketing społecznosciowy, rekomendacje, ROI, social media, sprzedaż, zwrot z inwestycji Marketing,Raporty
Pytanie o to, czy social media przynoszą realne profity w postaci zwiększonej sprzedaży, co rusz przewija się w rozmowach marketerów. Coraz częściej można usłyszeć odpowiedź twierdzącą, jednakże w dalszym ciągu ciężko mówić o jakimkolwiek „przepisie”, który pozwalałby na osiągnięcie określonych celów sprzedażowych. Jak pokazują badania IAB, zwrot z inwestycji w kampanie w mediach społecznościowych generują marki z branży FMCG.
Autor: Redakcja, 16/07/2013 case study, Michał Siejak, sport, Timex, Trenuj Mądrze Case study,E-commerce
Kampania “Trenuj mądrze” pozwoliła rozszerzyć kategorię produktową na osoby niezwiązane bezpośrednio ze sportem i budować szerszy, niż początkowo założony zasięg dla marki Timex.