Autor: Artur Kawik, 18/07/2013 blog firmowy, content, content marketing, LeadBullet, raport, strategia marki, zarządzanie treścią Marketing,Raporty
Content marketing odgrywa coraz ważniejszą rolę w strategiach wielu firm. W jaki sposób należy prowadzić tego typu działania? Jakie marki mogą uchodzić za liderów w tym obszarze? Na te pytania starają się odpowiedzieć twórcy najnowszego raportu dotyczącego content marketingu.
Autor: Artur Kawik, 18/07/2013 badanie aktywności, komunikacja obrazkowa, liczba użytkowników, Pinezki, Pinterest, pomiar zaangażowania, Stany Zjednoczone, zdjęcia Raporty
Popularność Pinterest to najlepszy dowód na coraz większą rolę komunikacji obrazkowej w marketingu internetowym. Jak wynika z najnowszych danych, serwis ma już 70 milionów użytkowników. Co więcej, jego popularność coraz wyraźniej zaczyna wykraczać poza rynek amerykański.
Autor: Kamila Sowiar, 17/07/2013 bezpieczeństwo w internecie, Facebook, Fundacja Dzieci Niczyje, Instagram, Picassa, Pomyśl, prywatność w mediach społecznościowych, zanim wrzucisz Case study
Jak uchronić zdjęcia naszych dzieci przed trafieniem w niepowołane ręce? Jak mądrze korzystać z serwisów społecznościowych, dbając o bezpieczeństwo i prywatność dzieci w Internecie? Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczęła kampanię społeczną “Pomyśl, zanim wrzucisz” wykorzystującą memy internetowe.
Autor: Redakcja, 17/07/2013 Brazylia, Franciszek, katolicy, kościół, papież, Światowe Dni Młodzieży, Twitter, Watykan Ludzie
Kościół idzie z duchem czasu. Teraz będzie można uzyskać odpust zupełny za pośrednictwem Twittera. Papież wkłada coraz więcej wysiłku w łączenie katolików na całym świecie przy pomocy mediów społecznościowych.
Autor: Artur Kawik, 16/07/2013 Facebook, fan page, hashtag, komunikacja, marki na Facebooku, nowe funkcje, pomiar zaangażowania, zaangażowanie na Facebooku Marketing,Raporty
Hashtagi obecne są na Facebooku dopiero od kilku tygodni, przyszedł już jednak czas na pierwsze analizy używania ich przez marki obecne w serwisie.
Autor: Artur Kawik, 16/07/2013 budowanie lojalności, efektywność, konsumenci, marka w social media, marketing społecznosciowy, rekomendacje, ROI, social media, sprzedaż, zwrot z inwestycji Marketing,Raporty
Pytanie o to, czy social media przynoszą realne profity w postaci zwiększonej sprzedaży, co rusz przewija się w rozmowach marketerów. Coraz częściej można usłyszeć odpowiedź twierdzącą, jednakże w dalszym ciągu ciężko mówić o jakimkolwiek „przepisie”, który pozwalałby na osiągnięcie określonych celów sprzedażowych. Jak pokazują badania IAB, zwrot z inwestycji w kampanie w mediach społecznościowych generują marki z branży FMCG.
Autor: Redakcja, 16/07/2013 case study, Michał Siejak, sport, Timex, Trenuj Mądrze Case study,E-commerce
Kampania “Trenuj mądrze” pozwoliła rozszerzyć kategorię produktową na osoby niezwiązane bezpośrednio ze sportem i budować szerszy, niż początkowo założony zasięg dla marki Timex.
Autor: Artur Kawik, 15/07/2013 Facebook, liczba fanów, marki na Facebooku, najpopularniejsze, największy fan page, pomiar zaangażowania, response rate, responsywność, socialbakers, zaangażowanie na Facebooku Marketing,Raporty
Lista najpopularniejszych markowych fanpejdży na polskim Facebooku od dłuższego czasu ulega niewielkim tylko zmianom. Być może za jakiś czas będziemy jednak świadkami pasjonującego wyścigu między prowadzącą dwójką. Niespodzianki przyniosły za to rankingi najbardziej angażujących i najbardziej responsywnych stron, gdzie silną pozycję zdobyły, odpowiednio, Vichy oraz nju mobile. Z kolei administratorzy fan page Tymbarka najwidoczniej wynaleźli idealną metodę na generowanie zaangażowania.
Autor: Artur Kawik, 12/07/2013 Agnieszka Radwańska, memy, nagość, tenis Ludzie
Kilka dni temu internet obiegło zdjęcie Agnieszki Radwańskiej, na którym najlepsza polska tenisistka pozuje nago na basenie. W kraju zawrzało, co oczywiście szybko podchwycili twórcy memów.
Autor: Redakcja, 12/07/2013 czerwiec, Facebook, SoTrender, trendy Raporty
Czerwiec na Facebooku minął pod znakiem dużej aktywności Home Brokera i vlogera SA Wardęga, nowej, czterdziestej kategorii i kolejnych stron, które mają ponad milion fanów.
Autor: Redakcja, 11/07/2013 filmy, Instagram, Vine, wideo, zdjęcia W praktyce
Po wprowadzeniu filmów na Instagramie przyszła kolej na następny krok. Teraz będzie można umieszczać zdjęcia i filmy na blogach lub w artykułach.
Autor: Artur Kawik, 11/07/2013 badanie aktywności, blog technologiczny, blogerzy, blogi, blogi kulinarne, blogi modowe, Facebook, Gazeta.pl, media społecznościowe, NapoleonCat, ranking blogów, social media, SociAll, społeczność, Twitter, YouTube Ludzie,Raporty
Blogerzy doskonale zdają sobie sprawę, że prowadzenie bloga w dzisiejszych czasach wiąże się również z promocją w social media. Co więcej, Facebook, YouTube czy Twitter często służą nie tylko do generowania ruchu na blogu, ale są istotnym uzupełnieniem działalności blogera. Twórcy raportu „BlogerStar 2013” postanowili sprawdzić, którzy z blogerów zasługują na miano najbardziej społecznościowych.
Autor: Artur Kawik, 10/07/2013 branże, decyzje zakupowe, Facebook, konsumenci, Pinterest, produkty, sklepy, Twitter, zachowania użytkowników, zakupy online, zakupy w internecie Biznes,Ludzie,Raporty
Czterech na dziesięciu użytkowników social media deklaruje, że kupili produkt pod wpływem korzystania z social media. Najbardziej spontaniczni są użytkownicy Pinterest, którzy potrafią podjąć decyzję o kupnie pod wpływem impulsu, nie wykazując wcześniej takiego zamiaru.
Autor: Redakcja, 10/07/2013 akcja charytatywna, dom dziecka, Karol Paciorek, Lekko Stronniczy, Michał Blak, Włodek Markowicz Ludzie
Już po raz trzeci ruszyła Lekko Stronnicza Akcja na rzecz pomocy domom dziecka w okolicach Krakowa. Tym razem zbierane są środki na Dom Dziecka w Sieborowicach.
Autor: Artur Kawik, 09/07/2013 DNA, geny, informacje, kod genetyczny, kryteria targetowania, marketing genetyczny, targetowanie Ludzie,Marketing
W Twoim DNA zapisana jest informacja o podatności na określoną chorobę. W okresie zwiększonej zachorowalności na nią przy przeglądaniu Facebooka natrafiasz na reklamę, która promuje leki przeznaczone do walki z tym schorzeniem. Przypadek? Jak przekonują założyciele jednego z amerykańskich start-upów – niekoniecznie…