Lekko Stronnicza Akcja 2013
Już po raz trzeci ruszyła Lekko Stronnicza Akcja na rzecz pomocy domom dziecka w okolicach Krakowa. Tym razem zbierane są środki na Dom Dziecka w Sieborowicach.
Już po raz trzeci ruszyła Lekko Stronnicza Akcja na rzecz pomocy domom dziecka w okolicach Krakowa. Tym razem zbierane są środki na Dom Dziecka w Sieborowicach.
W Twoim DNA zapisana jest informacja o podatności na określoną chorobę. W okresie zwiększonej zachorowalności na nią przy przeglądaniu Facebooka natrafiasz na reklamę, która promuje leki przeznaczone do walki z tym schorzeniem. Przypadek? Jak przekonują założyciele jednego z amerykańskich start-upów – niekoniecznie…
Nie mówią, nie potrafią pisać i czytać, a już są online – rodzice na całym świecie, głównie za sprawą Facebooka, bardzo wcześnie wprowadzają swoje maluchy do wirtualnego świata. O czym najczęściej piszą rodzice w social media, gdzie i kiedy zamieszczają posty, zbadał pierwszy prywatny serwis społecznościowy dziecka, Kidla.pl, we współpracy z Brand24.
Reklamy stanowią 85% przychodów Facebooka. Najwięksi kontrahenci serwisu to często inne spółki internetowe, jak Zynga czy Fab.com. Reklamodawcy działają tam, gdzie są użytkownicy serwisu, czyli głównie w Ameryce Północnej i Europie. W najbliższych latach Facebook będzie chciał zwiększyć penetrację na innych rynkach, takich jak Azja czy Afryka.
Serwisy www i media społecznościowe – te pola promocji organizatorzy festiwali opanowali niemal do perfekcji. Niestety umyka im potężna grupa użytkowników mobilnego internetu. Festiwal, który pierwszy ją zagospodaruje, może znacznie wyróżnić się na tle konkurencji.
Rośnie liczba ataków phishingowych na użytkowników Apple. Cyberprzestępcy kradną identyfikatory Apple ID i dane finansowe przechowywane w kontach iCloud oraz iTunes. Wykorzystują oni strony i e-maile podszywające się pod firmę z Cupertino.
Wartość rynku konsumenckiego e-handlu (B2C) rośnie w bardzo szybkim tempie. W tym roku powinna wynieść ok. 1,2 bln dolarów. Najwięcej pieniędzy wydadzą mieszkańcy Ameryki Północnej, ale już w przyszłym roku palmę pierwszeństwa przejmie region Azji i Pacyfiku.
Polskie Badanie Internetu i Gemius wprowadzają do Megapanelu nowe wskaźniki ukazujące ruch mobilny w internecie. Począwszy od wyników kwietniowych, dodano cookie mobilne (orientacyjna liczba smartfonów i tabletów) oraz sumę czasu spędzanego w sieci za ich pomocą.
Marketerom nie zawsze podobają się fanpejdże, przy których wyświetlane są wykupywane przez nich reklamy. Obiekcje dotyczą przede wszystkim kontrowersyjnych czy obraźliwych treści publikowanych na niektórych stronach czy grupach. Już wkrótce ma to ulec zmianie, bowiem Facebook zapowiedział zaostrzenie polityki w tym zakresie.
Social media stanowią już nieodłączną część pracy dziennikarzy. Pod tym względem przoduje Twitter, którego popularność stale rośnie. Co ciekawe, odwrotny trend da się zaobserwować w przypadku powszechności blogowania.
Przy okazji wprowadzania hashtagów, Facebook zapowiedział, że to dopiero początek ofensywy, która ma zachęcić użytkowników do prowadzenia i śledzenia większej ilości dyskusji w serwisie. Wprawdzie kolejnych oficjalnych ogłoszeń brak, ale ostatnie doniesienia pokazują, że portal szybko zamierza przejść od słów do czynów. Okazuje się, że testowana jest nieco zapomniana w sieci funkcja chat roomu.
Kadra zarządzająca firm często nie jest przychylna korzystaniu z social media przez ich podwładnych w czasie pracy. Takie stanowisko to najczęściej efekt obaw o prywatność i spadek wydajności. Sami pracownicy z kolei wierzą, że media społecznościowe zwiększają ich wydajność i poprawiają współpracę w firmie. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego dla Microsoftu.
Podpowiadamy, w jaki sposób realizować działania content marketingowe, by przyniosły odpowiedni ROI (zwrot z inwestycji), a dodatkowo korzystnie wpłynęły na pozytywny wizerunek marki i wpłynęły na sprzedaż produktów.
Inspiracji nigdy za wiele – z tego założenia wyszli członkowie jednej z grup roboczych działających w strukturach IAB Polska, przygotowując zestawienie najlepszych case studies e-marketingu na polskim rynku. Skupiono się w nim na działaniach prowadzonych przez agencje interaktywne.
Świadomość polskich internautów w zakresie zagadnień związanych z prywatnością w sieci jest coraz większa, ale wciąż wymaga poprawy. Niestety nie zawsze wykazują oni chęć pogłębienia wiedzy w tych kwestiach. Akcja informacyjna dotycząca „ciasteczek” była ich zdaniem irytująca, a nie przydatna. W dodatku ponad połowa internautów nie czyta regulaminów dotyczących korzystania ze stron www.