X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Nastoletnie niegroźne trolle

Nastoletnie niegroźne trolle

Ostatnio przeglądając monitoring pewnej marki miałam refleksję na temat aktywności młodzieży w wieku 13-16. Jest to jedna z bardziej aktywnych grup w mediach społecznościowych. Interesujący jest również ich sposób komunikacji. Dość egzaltowany, często infantylny, jednak już posiadający pewne elementy dorosłości.

Google kupił Waze za ponad miliard dolarów. Co chce zyskać?

Google kupił Waze za ponad miliard dolarów. Co chce zyskać?

W ostatnich tygodniach głośno było o negocjacjach między kilkoma gigantami amerykańskiej branży internetowej, a szefostwem start-upa Waze, który jest właścicielem aplikacji nawigacyjnej o tej samej nazwie. Wśród zainteresowanych przejęciem spółki byli tacy giganci jak Google, Apple czy Facebook. Ostatecznie zwycięsko z tej batalii wyszedł wyszukiwarkowy gigant. Jakie korzyści przyniesie mu transakcja?

Wydatki na reklamę online: kiedy mobile wyprzedzi desktop?

Wydatki na reklamę online: kiedy mobile wyprzedzi desktop?

Przyszłość marketingu to mobile! – tak przynajmniej twierdzą eksperci i zapewne mają w tym wiele racji. Nie zmienia to jednak faktu, że to tradycyjna reklama desktopowa w dalszym ciągu pochłania więcej wydatków na działania marketingowe w sieci. Taki stan rzeczy utrzyma się jeszcze przez kilka lat, choć trzeba jednocześnie zaznaczyć, że wydatki na desktop będą stopniowo zmniejszane, począwszy od 2014 r.

Facebook upraszcza ofertę reklamową. Zobacz co się zmieni

Facebook upraszcza ofertę reklamową. Zobacz co się zmieni

Wszystkich tych marketerów, których zdaniem oferta reklamowa Facebooka jest zbyt skomplikowana z pewnością ucieszą zmiany w Facebook Ads, jakie właśnie zapowiedział serwis. Szefowie serwisu postanowili ją uprościć, poprzez usunięcie części zbędnych ich zdaniem usług, a także ujednolicenie wyglądu tych, które będą funkcjonować dalej.