X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Klikając “Lubię to!” zdradzasz swoją rasę, orientację seksualną i preferencje polityczne

Klikając “Lubię to!” zdradzasz swoją rasę, orientację seksualną i preferencje polityczne

Pokaż mi swoje „lajki”, a powiem Ci kim jesteś? Zapewne wielu uzna, że taka teza jest zbyt śmiała, ale autorzy jednego z najnowszych badań dotyczących Facebooka przekonują, że znajduje ona naukowe uzasadnienie. Czy mamy się czego obawiać?

Kulinarni blogerzy wkraczają do mainstreamu. TVN współorganizatorem Wyborów Kulinarnego Bloga Roku

Kulinarni blogerzy wkraczają do mainstreamu. TVN współorganizatorem Wyborów Kulinarnego Bloga Roku

4 marca wystartowała trzecia edycja Wyborów Kulinarnego Bloga Roku. Po raz pierwszy współorganizatorem konkursu jest TVN. Centralnym elementem akcji skierowanej do amatorów dobrej kuchni jest serwis kulinarni.pl – to tutaj przez kolejne 9 miesięcy blogerzy kulinarni będą publikować swoje przepisy i rywalizować o głosy internautów.

Eco Gotowanie najbardziej angażującym fan page w lutym

Eco Gotowanie najbardziej angażującym fan page w lutym

Jak wskazuje najnowszy raport Socialbakers dotyczący polskiego Facebooka, najpopularniejsze marki wciąż trzymają się bardzo mocno na swoich pozycjach. Szczególnie dobrze wypada branża telekomunikacyjna. Największym wygranym okazuje się być jednak fan page Eco Gotowanie, który odnotował najwyższy współczynnik generowanego zaangażowania.

Konferencja Performance Marketing Day 2013 – liczy się efekt

Konferencja Performance Marketing Day 2013 – liczy się efekt

Jak wykorzystać potencjał drzemiący w reklamie efektywnościowej? Jak planować kampanie przynoszące największy ROI? Jak zwiększy się udział reklam wideo, mobile, social i local rozliczanych w modelach efektywnościowych? Odpowiedzi na te wszystkie pytania poznają uczestnicy konferencji Performance Marketing Day.

Najstarsze narzędzie e-marketingu wciąż trzyma się mocno

Najstarsze narzędzie e-marketingu wciąż trzyma się mocno

Pomimo wielkiej i wciąż rosnącej popularnosci mediów społecznościowych to poczta elektroniczna w dalszym ciągu pozostaje wiodącą formą kontaktu z firmami dla większości internautów. Często przybiera on postać subskrypcji newsletterów, poprzez którą użytkownicy mogą łatwo zapoznać się z nowościami produktowymi firmy czy nowymi usługami. Jednocześnie, gdy oferta firmy wzbudza coraz mniejsze zainteresowanie, internauci często rezygnują z newslettera.

Komisja Europejska znowu ukarze Microsoft? Gigant ogranicza możliwość wyboru przeglądarki

Komisja Europejska znowu ukarze Microsoft? Gigant ogranicza możliwość wyboru przeglądarki

Kilka lat temu głośno było o gigantycznej karze nałożonej przez Komisję Europejską na Microsoft. Zdaniem unijnych urzędników spółka nadużywała pozycji dominującej poprzez próbę ograniczenia wyboru odtwarzacza multimedialnego w systemie Windows. Najnowsze doniesienia mówią o możliwości nałożenia na giganta z Redmond kary za to, że ten nie stwarza europejskim użytkownikom Windowsa możliwości wyboru przeglądarki internetowej.

Luty na Facebooku: farmy fanów biją rekordy zaangażowania

Luty na Facebooku: farmy fanów biją rekordy zaangażowania

Miniony miesiąc na polskim Facebooku to przede wszystkim powrót Kuby Wojewódzkiego, który założył nowy fan page. W dwóch branżach nastąpiły z kolei przetasowania na szczycie rankingów najpopularniejszych stron. Najbardziej angażujące okazują się być, niestety, farmy fanów.

20 odważnych sposobów na zdobycie sławy w internecie

20 odważnych sposobów na zdobycie sławy w internecie

Internetowa sława – czy zaryzykujesz życiem, aby ją zdobyć? Niektórzy bez wahania. Ile warta jest tak zdobyta popularność? Wybraliśmy 20 najpopularniejszych amatorskich filmów, których autorzy – w wyniku swoich ryzykownych lub wręcz głupich działań – mieli swoje 5 minut.

Najciekawsze fan arty internetu według polskich kreatywnych

Najciekawsze fan arty internetu według polskich kreatywnych

Dzięki internetowi miliony fanów na całym świecie mogą pochwalić się swoimi interpretacjami i artystycznymi wizjami światów stworzonych na ekranach kin, kartkach książek czy komiksów.Przedstawiciele polskiej branży reklamowej wybrali kilka najoryginalniejszych projektów stworzonych w ostatnim czasie. Jak się okazało, w umysłach fanów królują Gwiezdne Wojny.