Jakie błędy popełnialiśmy w internecie najczęściej w 2022 roku?

W 2022 roku internauci popełnili 3,8 mln błędów. Jakie błędy ortograficzne, leksykalne, fleksyjne i składniowe pojawiały się najczęściej?
W 2022 roku internauci popełnili 3,8 mln błędów. Jakie błędy ortograficzne, leksykalne, fleksyjne i składniowe pojawiały się najczęściej?
Jakie słowa cieszyły się największą popularnością wśród młodzieży w internecie w ubiegłym roku? Oto wyniki raportu Nadwyraz.com.
Już wkrótce dowiemy się więcej na temat rynku marketingu treści w Polsce. Stowarzyszenie Content Marketing Polska rozpoczyna badanie, które potrwa do końca marca.
Duża zmiana na czele YouTube’a. Susan Wojcicki, wieloletnia dyrektor generalna firmy, wczoraj oficjalnie poinformowała o rezygnacji z tego stanowiska.
Rozwój relacji międzyludzkich to istotna kwestia. Przy okazji Walentynek prezentujemy kilka propozycji podcastów, które mogą pomóc poszerzyć wiedzę na temat emocji, związku i bliskości fizycznej.
Wyszukiwarka Bing od Microsoftu wprowadza nową usługę. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji możemy otrzymać wyczerpujące odpowiedzi na pytania, a także pomysły.
ChatGPT od Microsoftu cieszy się ogromną popularnością. Google prezentuje swojego bota. Oto Bard.
Jak rozpocząć przygodę z e-commerce? Co uwzględnić przy rozwoju sklepu internetowego? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszej najnowszej publikacji.
Zarządzający aplikacją wprowadzają nowe reguły blokowania kont oraz narzędzia dla użytkowników. Podejmowane działania mają pomóc w walce z nagminnym łamaniem regulaminu.
Choć rozpoczął się już drugi miesiąc 2023 roku, my wracamy jeszcze pamięcią do roku poprzedniego i prezentujemy ostatnie podsumowanie – najlepsze polskie kampanie social media.
Jakie kampanie w mediach społecznościowych marek z 2022 roku warto zapamiętać? Oto kilka typów ekspertów z agencji.
Firmy chętnie angażują w swoje działania reklamowe twórców internetowych. Jakie współprace marek z influencerami z 2022 roku docenili eksperci?
WhitePress stworzył ebooka dla agencji. To niemal 200 stron wypełnionych treścią branżową oraz opatrzonych komentarzami ekspertów.
Czy czeka nas rewolucja w sprawie kobiecych sutków na Facebooku i Instagramie? Rada Nadzorcza Meta uchyliła decyzję o usunięciu postów i zarekomendowała wprowadzenie zmian.
Korzystający z różnego typu programów do obsługi Twittera utracili możliwość obsługi serwisu za pomocą nich. Medium odcięło zewnętrznym aplikacjom dostęp do API.