IKEA edukuje na temat snu – kołysanka dla dzieci i podcast

IKEA stawia na zdrowy sen i wsparcie rodziców. Nowa kołysanka stworzona przez markę ułatwia zasypianie dzieci, a także wspiera rodziców w tworzeniu wieczornych rytuałów relaksu.
IKEA stawia na zdrowy sen i wsparcie rodziców. Nowa kołysanka stworzona przez markę ułatwia zasypianie dzieci, a także wspiera rodziców w tworzeniu wieczornych rytuałów relaksu.
Zmęczony przełączaniem się między aplikacjami przewozowymi, żeby znaleźć najtańszy kurs? BLIQ to odpowiedź na ten problem.
Handel mobilny już dawno przestał być jedynie dodatkiem do e-commerce – dziś to główna siła napędowa sprzedaży online. W 2024 roku aplikacja Temu wyprzedziła konkurencję, odnotowując rekordowe 550 milionów pobrań na całym świecie.
Raport „Polki i przedsiębiorczość 2024: Sztuczna inteligencja i potrzeba parytetów” odsłania ciekawe dane o ambicjach, wyzwaniach i sukcesach kobiet w biznesie.
Czy boty mogą grać w szachy jak profesjonaliści? A może sztuczna inteligencja, choć zaawansowana, wciąż nie dorównuje ludzkim umiejętnościom strategicznym?
TikTok wraca po krótkim okresie blokady dzięki działaniom Donalda Trumpa. Prezydent-elekt zapowiedział tymczasowe zawieszenie kontrowersyjnego zakazu, dając chińskiemu właścicielowi aplikacji, firmie ByteDance, czas na negocjacje.
InPost kontynuuje swoją dynamiczną ekspansję na brytyjskim rynku, inwestując w rozwój infrastruktury logistycznej i sieci paczkomatów. Do 2029 roku firma planuje zainstalować kolejne 5000 urządzeń, odpowiadając na rosnące potrzeby konsumentów.
Sektor IT w Polsce, mimo globalnego spowolnienia gospodarczego, nadal wykazuje wyjątkową odporność. Jednocześnie rozwój sztucznej inteligencji i zmieniające się trendy płacowe kształtują przyszłość branży, wymagając od firm elastyczności i inwestycji.
Firma Hörmann łączy siły z Tatrzańskim Związkiem Narciarskim, aby pomóc podopiecznym Fundacji Szczęśliwej Drogi. Do wylicytowania m.in. kolacja z Adamem Małyszem. Sprawdź szczegóły i dołącz do akcji!
Według raportu Capgemini, generatywna sztuczna inteligencja generuje znaczące wyzwania środowiskowe. Niemal połowa liderów biznesowych uważa, że zastosowanie Gen AI przyczyniło się do wzrostu emisji gazów cieplarnianych.
Media społecznościowe mają ogromny wpływ na zdrowie psychiczne milionów osób. „Kodeks Wrażliwości w mediach społecznościowych” powstał, aby zwiększyć świadomość i promować empatyczne działania w przestrzeni cyfrowej.
Creative Brand Stories prezentuje Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future”. Jakie trendy zdominują przyszłość branży eventowej i marketingowej?
Nowa funkcja „Tasks” w ChatGPT umożliwia tworzenie powtarzalnych przypomnień i harmonogramów. Czy OpenAI zdoła wyprzedzić gigantów, takich jak Siri i Alexa?
Dynamiczny rozwój rynku reklamowego w Europie Środkowo-Wschodniej napędzany jest przede wszystkim wzrostem gospodarczym. Które media zyskają na nim najwięcej i dlaczego reklama digitalowa pozostaje motorem napędowym?
Ipsos i Google przedstawiają raport o stosunku do AI w 2024 roku. Czy optymizm przeważa nad obawami dotyczącymi tej technologii?