Autor: Justyna Kot, 22/11/2011
Donald Tusk, expose, marketing polityczny, Platforma Obywatelska, polityka, wybory
Marketing,Mobile

Expose premiera wywołało niemałe poruszenie na blogach, forach i portalach społecznościowych. Najwięcej dyskusji toczyło się wokół tematyki podatków, kryzysu, sytuacji KGHM oraz emerytur. Udział mediów społecznościwych w ogóle publikacji wyniósł aż 40 proc.
Autor: Justyna Kot, 22/11/2011
Demotywatory, fan page, fani, rekord
Marketing,Mobile

Facebookowa strona Demotywatorów, jako pierwsza w Polsce, zmobilizowała już ponad milion fanów. Według analiz, fani strony oczekują większej ilości materiałów video, które angażują ich do dyskusji znacznie bardziej niż np. zdjęcia.
Autor: Artur Kawik, 22/11/2011
CastleVille, CityVille, FarmVille, FrontierVille, gry społecznościowe, liczba użytkowników, Zynga
Marketing

CastleVille to gra, którą Zynga wypuściła na rynek równo tydzień temu. Przez sam fakt, że to produkt z tej stajni wzbudza ona spore zainteresowanie, ale kto przypuszczał, że okaże się aż takim hitem? W ciągu ledwie 6 dni gra zdobyła aż 5 milionów użytkowników! To lepszy wynik niż ten osiągnięty przez dotychczasowego lidera wśród gier Zyngi, CityVille.
Autor: Artur Kawik, 21/11/2011
Facebook, Gemius, liczba użytkowników, Megapanel, Megapanel PBI/Gemius, NK.pl, PBI, Polskie Badanie Internetu
Raporty

Według najnowszego Megapanelu, Facebook wyprzedził NK pod względem liczby użytkowników, stając się w ten sposób najpopularniejszym serwisem społecznościowym w Polsce. Obydwa serwisy straciły jednak niemałe grono użytkowników, toteż sukces Facebooka nie jest całkowity.
Autor: Artur Kawik, 21/11/2011
drobni przedsiębiorcy, Facebook, firmy, interakcja, LinkedIn, marketing, media społecznościowe, przedsiębiorcy, reklama, social media
Biznes,Raporty

Już ponad 80% małych przedsiębiorstw deklaruje wykorzystywanie mediów społecznościowych dla swoich potrzeb. Za najefektywniejszy z marketingowego punktu widzenia serwis uważają Facebooka. A czemu decydują się na korzystanie z tego typu mediów? Decydujące znaczenie ma oczywiście niski koszt.
Autor: Artur Kawik, 18/11/2011
artyści, Google, Google Music, Google Plus, iTunes, mp3, muzyka, sklep, utwory
Biznes

W ostatnim czasie Google wręcz zalewa nas informacjami dotyczącymi wprowadzanych zmian, przede wszystkim związanymi z G+ . Tym razem przyszedł jednak czas na nowy produkt. Przed Wami Google Music.
Autor: Artur Kawik, 18/11/2011
Microsoft, serwis społecznościowy, social media, Socl, socl.com, wyszukiwanie społecznościowe
Biznes,Mobile

Socl – ta nazwa z pewnością póki co mówi bardzo niewiele albo wręcz nic. Jednakże nie można wykluczyć, że już niedługo zaroi się od niej w serwisach o tematyce związanej z Internetem, bowiem kryje się za nią projekt społecznościowy Microsoftu.
Autor: Artur Kawik, 17/11/2011
Argyle Social, B2B, B2C, Facebook, interakcje, klienci, marketing, marki, Twitter, zaangażowanie
Marketing

Pytanie zawarte w tytule nurtuje pewnie niejednego marketera. Kiedy więc należy publikować posty tak, by generowały jak największe zaangażowanie adresatów wysyłanych wiadomości? Z całą pewnością nie ma jednej odpowiedzi, ale w świetle przedstawionego poniżej badania najlepiej robić to w weekendowe wieczory, szczególnie w niedzielę.
Autor: Justyna Kot, 16/11/2011
bezpieczeństwo, cyberataki, Facebook, hakerzy, pornografia, spam
Mobile

Od dwóch dni, na tysiącach profili anglojęzycznych użytkowników Facebooka, pojawiają się obsceniczne treści. Zawierają pornograficzne, wulgarne obrazy i zdjęcia przedstawiające przemoc. W związku z dużą skalą oraz szybkim rozprzestrzenianiem się wirusowych treści, wiele osób usunęło swoje profile z serwisu.
Autor: Grzegorz Miłkowski, 16/11/2011
cv, Grupa Consea Executive Search, headhunter, HR, Kaja Smółka, kariera, Magdalena Tafil-Kamińska, praca, profesjonalista, rekrutacja
Mikrofon

O budowaniu swojego profesjonalnego wizerunku w sieci, o pomyśle na skuteczne przedstawianie zawodowych walorów oraz o błędach, które od razu dyskwalifikują kandydata w oczach rekrutera opowiadają Magdalena Tafil-Kamińska i Kaja Smółka, które zajmują się działaniami headhunterskimi dla największych firm w Polsce.
Autor: Artur Kawik, 16/11/2011
dopasowanie kampanii, Facebook Studio Awards, konkurs, marketing, nagrody, reklama, społecznościowa kampania
Marketing

Facebook to już jedna z podstawowych platform używanych przy prowadzeniu kampanii marketingowych. Portal postanowił po raz pierwszy docenić najlepsze z nich i zapowiedział inauguracyjną edycję Facebook Studio Awards.
Autor: Artur Kawik, 16/11/2011
Facebook, prawo, Timeline, Timelines.com, Wehikuł czasu, znak towarowy
Mobile,Prawo

Wprowadzenie „Wehikułu czasu” Facebook zapowiadał już kilka tygodni temu, wciąż jednak funkcjonują stare profile. Co więcej, serwis został pozwany o naruszenie zastrzeżonego znaku towarowego. Kiedy więc spodziewać się rewolucji na Facebooku?
Autor: Justyna Kot, 15/11/2011
CatNapoleon, fan page, Radio ESKA, Serce i Rozum
Marketing,Mobile

Polskim markom jeszcze daleko do kilkumilionowych społeczności fanów. Jest jednak coraz lepiej. Już trzy polskie komercyjne strony na Facebooku mogą pochwalić się liczbą fanów przekraczającą pół miliona. Kto pierwszy dobije do miliona?
Autor: Justyna Kot, 15/11/2011
Alicja Waśniewska, Dunkin' Donuts, gastronomia, kawiarnie, kulinaria, Lubię to Social Media Agency, Maciej Skrzypczak, OX Media, Pizza Hut, restauracje, Starbucks, Sylwia Dyrek, The Next Step
Marketing,W praktyce

Temat jedzenia i kulinariów daje niemal nieograniczone możliwości budowania interakcji z użytkownikami Facebooka. Restauracje i kawiarnie zachęcają nas rabatami, zdjęciami smakowicie wyglądających dań lub po prostu dyskusjami o jedzeniu, które sprawiają, że czujemy się głodni.
Autor: Artur Kawik, 15/11/2011
firma, GoldenLine, kariera, praca, pracodawca, pracownik, profile firmowe
Mobile

Portal właśnie odświeżył usługę przeznaczoną dla pracodawców o nowe funkcje. Najważniejsza z nich to możliwość wystawiania ocen firmom.