VMLY&R KTR
reklama
W tegorocznym konkursie Klubu Twórców Reklamy (KTR) agencja VMLY&R Poland zdobyła 15 nagród i zajęła pierwsze miejsce w rankingu kreatywności polskich agencji.
Od 18 lat KTR przyznaje nagrody twórcom za ich kreatywność i najlepsze pomysły. W tegorocznej edycji spośród aż 1170 zgłoszeń, jury wyłoniło 261 prac nominowanych i wręczyło 164 nagród (w tym 34 złote, 57 srebrnych i 73 brązowych) w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft.
Agencja VMLY&R Poland zdobyła następujące nagrody:
- BEST OF TECHNOLOGY | VMLY&R, inSTREAMLY | Mały Głód x Instant Reaction Ads | Danone | Danio
- ZŁOTO | Branded Tech – Digital Product| VMLY&R, inSTREAMLY | Mały Głód x Instant Reaction Ads | Danone | Danio
- ZŁOTO | Integrated Campaigns – Activation Campaigns | VMLY&R, Havas Media, Shootme Visual Artists | Gdzie są nasze Patronki? | Bank BNP Paribas
- ZŁOTO | Integrated Campaigns – Big Idea Campaigns | VMLY&R, Przestrzeń | Lepszy dom sprawdza się w sporcie | IKEA x Decathlon
- SREBRO | Creative Strategy – Insight konsumencki | VMLY&R, Przestrzeń | Lepszy dom sprawdza się w sporcie | IKEA x Decathlon
- SREBRO | Creative Strategy – Korporacyjna Misja & Odpowiedzialność Społeczna | VMLY&R | Nowa praca Małego Głoda | Danone | Danio
- SREBRO | Use Of Data | VMLY&R, inSTREAMLY | Mały Głód x Instant Reaction Ads | Danone | Danio
- SREBRO | PR – Corporate & CSR | VMLY&R, Havas Media, Shootme Visual Artists | Gdzie są nasze Patronki? | Bank BNP Pariba
- SREBRO | Online – Web Campaigns | VMLY&R, Havas Media, Shootme Visual Artists | Gdzie są nasze Patronki? | Bank BNP Paribas
- BRĄZ | Online – Use of Social Platforms | VMLY&R, Przestrzeń | Lepszy dom sprawdza się w sporcie | IKEA x Decathlon
- BRĄZ | PR – Product & Brand | VMLY&R | Nowa praca Małego Głoda | Danone | Danio
- BRĄZ | Online – Use of Social Platforms | VMLY&R | Nowa praca Małego Głoda | Danone | Danio
- BRĄZ | Online – Use of Online | VMLY&R, inSTREAMLY | Mały Głód x Instant Reaction Ads | Danone | Danio
- BRĄZ | Online – Use of Social Platforms | VMLY&R, inSTREAMLY | Mały Głód x Instant Reaction Ads | Danone | Danio
- BRĄZ | Creative Strategy – Odważne marki | VMLY&R, Havas Media, Shootme Visual Artists | Gdzie są nasze Patronki? | Bank BNP Paribas
W rankingu Agencji Roku, VMLY&R Poland zajęła pierwsze miejsce. Reklamodawcą roku ogłoszono Kompania Piwowarska, a Papaya Filmskolejny rok z rzędu otrzymało tytuł Domu Produkcyjnego Roku, natomiast nagroda Studia Projektowego Roku oraz Studia Postprodukcyjnego Roku trafiła do Platige Image.
Tegoroczny konkurs udowadnia, że nie tak łatwo wygrać najwyższe nagrody KTR. To największy merytoryczny konkurs kreatywny na naszym rynku, którego zadaniem jest wskazanie najlepszych przykładów angażującej kreacji w komunikacji marketingowej. KTR tak jak w poprzednich latach przyznaje nagrody w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft.
Maciek Waligóra, przewodniczący zarządu KTR, executive creative director, DDB Warszawa
Gala wręczenia nagród KTR odbyła się 26 listopada 2021 w Teatrze Nowym w Warszawie oraz była transmitowana na platformie vod.sar.org.pl. Listę wszystkich nagród i nominacji w konkursie KTR można znaleźć na stronie, natomiast wszystkie nagrodzone projekty dostępne są tutaj.
KTR to nie tylko celebracja kreatywności, ale również olbrzymie zasoby wiedzy i inspiracji. Wśród nominowanych i nagrodzonych prac znajdują się znakomite przykłady rozwiązań w komunikacji marketingowej, które pokazują, co wydarzyło się na naszym rynku.