X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

AdCookie poprowadzi kampanię dla Szpitala Medicover opartą na RTB

medicover-adc2Nowa współpraca AdCookie i Szpitala Medicover

AdCookie, specjalizujące się w marketingu online, po raz kolejny oprze swoje działania na RTB, czyli na aukcyjnym zakupie powierzchni reklamowej. Możliwość targetowania reklamy w czasie rzeczywistymi, atrakcyjne stawki, a także sposobność do stałej optymalizacji kampanii, są dużymi atutami RTB, w porównaniu do tradycyjnych modeli zakupu reklamy online.

 

W ramach działań prowadzonych dla Szpitala Medicover, AdCookie wykorzysta różne formy reklamowe i rodzaje targetowania emisji  m.in.: dane demograficzne, zachowanie w sieci, intencje zakupowe, profile zawodowe, odwiedzane strony oraz retargeting.

 

„RTB jest świetnym przykładem wykorzystania nowoczesnych technologii w celu zautomatyzowania kampanii. Zarówno zakup mediów przebiega automatycznie, jak również kampania oraz jej optymalizacja. Dzięki temu możemy mówić o relatywnie małym koszcie kampanii i dużej skuteczności, ponieważ komunikat trafia tylko do osób z grupy docelowej. System aukcji w czasie rzeczywistym, który jest ciekawą sposobem na prowadzenie akcji promocyjnych.” – komentuje Mateusz Sobieraj, CEO & Media Planning Director.

 

Po stronie AdCookie za kampanię będzie odpowiedzialny Kacper Skorupski.