X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

adidas wybrał VMLY&R Poland do regionalnej obsługi reklamowej

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

adidas wybrał VMLY&R Poland do regionalnej obsługi reklamowej

reklama


W ramach prowadzonego przetargu VMLY&R Poland została partnerem marki adidas. Od czerwca 2020 roku agencja zajmuje się kompleksową obsługą reklamową marki w regionie Europy Wschodniej.

Od czerwca VMLY&R odpowiada za realizację strategii komunikacji marki adidas oraz tworzenie innowacyjnych i kreatywnych rozwiązań w następujących obszarach: digital, PR, influencer marketing oraz eventy i social media. Działania te są obecnie prowadzone w Polsce i Czechach, a współpraca może być rozszerzana na kolejne rynki.

Działania obejmują m.in. aktywacje konsumenckie, współpracę ze wszystkimi ambasadorami marki, w tym z influencerami i sportowcami, content management, opracowania materiałów kreatywnych, monitoring i moderację kanałów social media, organizację eventów oraz prowadzenie relacji z mediami.

Agencja zajmuje się planowaniem i realizacją regionalnych projektów dla kluczowych kategorii produktowych, m.in. bieganie, trening, piłka nożna oraz lifestyle (adidas Originals).

Niezmiernie się cieszę, że zdobyliśmy zaufanie zespołu marki w Polsce i w regionie. Na decyzję o wyborze naszej agencji wpłynęło właściwe zrozumienie potrzeb klienta i celów biznesowych marki. Na każdym etapie przetargu prezentowaliśmy najwyższą jakość i komplementarność naszych usług. Ponadto, klient docenił zaproponowane przez nas rozwiązania kreatywne i zaprezentowany model koordynacji prac między zespołami w Polsce i Czechach. Mamy przed sobą wiele wspólnych wyzwań. – Katarzyna Tomalska, regional account director w VMLY&R Poland

Umowa została podpisana na trzy lata.