X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Agencja Insignia odpowiedzialna za pełną komunikację marki Cukier Królewski

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Agencja Insignia odpowiedzialna za pełną komunikację marki Cukier Królewski

reklama


Insignia rozpoczyna współpracę z marką Cukier Królewski. Agencja odpowiedzialna będzie w 2020 roku za całościową strategię komunikacji w zakresie digital marketingu.

W ramach współpracy z Cukrem Królewskim, zespół Insignia zaproponował ewolucyjną strategię komunikacji na rok 2020. Na zaplanowane działania składać się będą między innymi: współpraca z influencerami, prowadzenie komunikacji marki w mediach społecznościowych, zakup i planowanie mediów online, a także tworzenie materiałów video oraz działania CSR.

To zdecydowanie najsłodszy projekt w dotychczasowej 20-letniej historii naszej agencji. Jestem bardzo wdzięczny za zaufanie, jakim obdarzył nas Cukier Królewski, powierzając nam swój budżet marketingowy i pozwalając na wypracowanie całościowej strategii działań na rok 2020. Czujemy odpowiedzialność. Na ten moment mogę zdradzić, że w ramach komunikacji, zaproponowaliśmy rozwiązania, bazujące na bliskich każdemu emocjach i relacjach rodzinnych. Taka narracja buduje istotną dla marki retorykę, jaka ma na celu wzmacniać brand awarness – mówi Tomasz Michalik, Chief Innovation Officer Insignia

Cukier to poniekąd produkt budujący naszą polską, kulinarną tożsamość. Jest obecny w każdym domu i stanowi składnik potraw oraz wypieków, które królują na stołach Polaków. Agencja Insignia, z którą rozpoczynamy współpracę, rozumie kluczowe wartości naszej marki, jakimi są poszanowanie tradycji i bliskość zarówno w sensie lokalnej produkcji jak i relacji międzypokoleniowych. Wierzymy, że wypracowana komunikacja przyniesie satysfakcjonujące nas efekty – podkreśla Beatrycze Grela, Dyrektor ds. Marketingu Südzucker Polska, właściciela marki Cukier Królewski.

Okres wspólnych działań z Klientem zaplanowany jest od marca do lutego 2021 roku. Wykonawca będzie odpowiadał za realizację całości działań w zakresie przygotowanej strategii oraz obsługę kanałów social media.