X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Agencja Synertime zajmie się działaniami PR dla Squli

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

platformaedukacyjna2

Squla.pl to platforma edukacyjna dla dzieci, która pozwala im uczyć się przez zabawę. Platforma zawiera prawie 50 000 zadań w postaci zadań, gier i quizów, o różnym poziomie trudności, przeznaczonych dla uczniów klas 1-6 szkoły podstawowej oraz dla dzieci w wieku przedszkolnym. Właścicielem Squli jest holenderski startup FutureWhiz Media B.V.

Klient ten został pozyskany w wyniku konkursu ofert, a umowa ma charakter stały. Squla korzystała wcześniej ze wsparcia PR agencji Clue PR.

Synertime zajmie się bieżącym kontaktem z mediami, tworzeniem materiałów promocyjnych, współpracą z blogerami i organizacją eventów prasowych, a także pozycjonowaniem w mediach ekspertów Squli: Marty Żysko-Pałuby, psychologa i psychoterapeuty, a także Doroty Janczak, eksperta  wykorzystania nowych technologii w edukacji.

Nadzór nad projektem sprawują wiceprezes agencji, Ewa Kaczmarek i szef zespołu, Marta Bełza.

– Mamy duże doświadczenie w PR-ze edukacyjnym i bardzo się cieszymy, że możemy działać dla Squli w tym zakresie – mówi Ewa Kaczmarek. – Zwłaszcza że edukacja i rozwój dzieci to dziś ważne tematy w komunikacji. Według CBOS na przełomie 2015 i 2016[1] aż 50% rodziców planowało posyłać swoje dzieci na płatne dodatkowe lekcje lub zajęcia ogólnorozwojowe. Większość interesowało więcej niż 1 rodzaj zajęć. Przełom 2016 i 2017 r.[2] to już 61% zainteresowanych dodatkową edukacją dzieci, rodziców. Internet w naturalny sposób staje się ogromnym wsparciem w rozwoju dzieci, to tam szukają informacji i czują się jak ryba w wodzie. Taka platforma jak Squla powinna być nr 1 w przeglądarce każdego rodzica – dodaje.

Synertime tworzyło już i koordynowało wiele projektów edukacyjnych m.in. dla Ministerstwa Finansów, MASPEX GMW (Puchatek, Kubuś, Lubella), Nestlé Polska S.A., Winiary, Vitagenum, Rady Języka Polskiego, nauki języków SITA, Uczelni Łazarskiego itd.

– Od 2010 roku Squla rozwija się bardzo intensywnie w krajach Europy Zachodniej, a od 2015 roku także w Polsce – mówi Małgorzata Munzer, Growth Marketing Manager Squli. – Potrzebujemy lokalnej agencji PR, z którą wspólnie będziemy mogli wypracować skuteczną komunikację oraz jej satysfakcjonującą realizację. Agencja Synertime ma bardzo bogate doświadczenie w prowadzeniu kampanii edukacyjnych i to przekonało nas do nawiązania współpracy. Najważniejszy jest jednak zespół kreatywnych osób, otwartych na nasze potrzeby i bardzo sprawnych w działaniu – dodaje.

Synertime – doświadczenie w PR edukacyjnym 

Synertime to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Specjalizuje się w PR edukacyjnym, działaniach CSR, promowaniu branży spożywczej i turystycznej. Agencja jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty Synertime zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w latach 2008, 2009, a także 2011, kiedy firma otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.

 

[1] CBOS: „Wydatki rodziców w roku szkolnym 2015/2016”, Warszawa, listopad 2015

[2] CBOS: „Wydatki rodziców w roku szkolnym 2016/2017, Warszawa, listopad 2016