X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Agencja Synertime zajmie się działaniami PR dla Squli

platformaedukacyjna2

Squla.pl to platforma edukacyjna dla dzieci, która pozwala im uczyć się przez zabawę. Platforma zawiera prawie 50 000 zadań w postaci zadań, gier i quizów, o różnym poziomie trudności, przeznaczonych dla uczniów klas 1-6 szkoły podstawowej oraz dla dzieci w wieku przedszkolnym. Właścicielem Squli jest holenderski startup FutureWhiz Media B.V.

Klient ten został pozyskany w wyniku konkursu ofert, a umowa ma charakter stały. Squla korzystała wcześniej ze wsparcia PR agencji Clue PR.

Synertime zajmie się bieżącym kontaktem z mediami, tworzeniem materiałów promocyjnych, współpracą z blogerami i organizacją eventów prasowych, a także pozycjonowaniem w mediach ekspertów Squli: Marty Żysko-Pałuby, psychologa i psychoterapeuty, a także Doroty Janczak, eksperta  wykorzystania nowych technologii w edukacji.

Nadzór nad projektem sprawują wiceprezes agencji, Ewa Kaczmarek i szef zespołu, Marta Bełza.

– Mamy duże doświadczenie w PR-ze edukacyjnym i bardzo się cieszymy, że możemy działać dla Squli w tym zakresie – mówi Ewa Kaczmarek. – Zwłaszcza że edukacja i rozwój dzieci to dziś ważne tematy w komunikacji. Według CBOS na przełomie 2015 i 2016[1] aż 50% rodziców planowało posyłać swoje dzieci na płatne dodatkowe lekcje lub zajęcia ogólnorozwojowe. Większość interesowało więcej niż 1 rodzaj zajęć. Przełom 2016 i 2017 r.[2] to już 61% zainteresowanych dodatkową edukacją dzieci, rodziców. Internet w naturalny sposób staje się ogromnym wsparciem w rozwoju dzieci, to tam szukają informacji i czują się jak ryba w wodzie. Taka platforma jak Squla powinna być nr 1 w przeglądarce każdego rodzica – dodaje.

Synertime tworzyło już i koordynowało wiele projektów edukacyjnych m.in. dla Ministerstwa Finansów, MASPEX GMW (Puchatek, Kubuś, Lubella), Nestlé Polska S.A., Winiary, Vitagenum, Rady Języka Polskiego, nauki języków SITA, Uczelni Łazarskiego itd.

– Od 2010 roku Squla rozwija się bardzo intensywnie w krajach Europy Zachodniej, a od 2015 roku także w Polsce – mówi Małgorzata Munzer, Growth Marketing Manager Squli. – Potrzebujemy lokalnej agencji PR, z którą wspólnie będziemy mogli wypracować skuteczną komunikację oraz jej satysfakcjonującą realizację. Agencja Synertime ma bardzo bogate doświadczenie w prowadzeniu kampanii edukacyjnych i to przekonało nas do nawiązania współpracy. Najważniejszy jest jednak zespół kreatywnych osób, otwartych na nasze potrzeby i bardzo sprawnych w działaniu – dodaje.

Synertime – doświadczenie w PR edukacyjnym 

Synertime to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Specjalizuje się w PR edukacyjnym, działaniach CSR, promowaniu branży spożywczej i turystycznej. Agencja jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty Synertime zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w latach 2008, 2009, a także 2011, kiedy firma otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.

 

[1] CBOS: „Wydatki rodziców w roku szkolnym 2015/2016”, Warszawa, listopad 2015

[2] CBOS: „Wydatki rodziców w roku szkolnym 2016/2017, Warszawa, listopad 2016