X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Agencja V&P wzmacnia zespół

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Nowe twarze w zespole V&P

reklama


Kasia Radecka powróciła do Agencji V&P po 17 latach. To tutaj rozpoczęła swoją karierę zawodową w roli Account Managera. Przez blisko 16 lat związana była z Kompanią Piwowarską, gdzie w dziale korporacyjnym zajmowała się komunikacją wewnętrzną, zewnętrzną i CSR-em. Była członkiem Komisji Odpowiedzialnego Marketingu i Sprzedaży. Jako Sustainable Development Manager tworzyła i wdrażała strategię CSR w Polsce i Europie, rozwijała wolontariat pracowniczy i relacje ze społecznościami lokalnymi. Prowadziła szkolenia dla agencji reklamowych z zakresu odpowiedzialnej komunikacji marketingowej. Ostatnio współpracowała z zespołem ekspertów Diaphane software, który opracowała platformę do tworzenia raportów CSR. Powrót Kasi Radeckiej do zespołu Agencji V&P wzmocni grono ekspertów agencji specjalizującej się w marketingu konwersji 360.

Maciej Piątek ma kilkunastoletnie doświadczenie na stanowisku dyrektora kreatywnego. Przez ostatnich kilka lat związany był m.in. z agencją About Ad i Morski Studio gdzie pracował jako Creative Director. Swoją przygodę z reklamą rozpoczął 18 lat temu.  Jest twórcą, grafikiem i demonologiem. Rozprawia się ze złem czyhającym w mailach klientów, sprawnie pacyfikując je humorem na facebookowym profilu „The Brief – co znosi psychika grafika”.

Agencja V&P jest dominującą spółką Grupy V&P, jedną z najstarszych polskich agencji reklamowych działającą nieprzerwanie od 1991 roku. Tworzy skuteczne strategie i wdrożenia zintegrowanych działań marketingowych i komunikacji 360°. Planuje i realizuje działania ATL, BTL, DIRECT, OOH, DIGITAL, PR, CSR przy wykorzystaniu współczesnych trendów komunikacji marketingowej oraz rozwiązań technologicznych, które pozwalają na projektowanie interakcji, z dbałością o jak najlepsze Customer Experience. W gronie klientów firmy są takie marki jak: Nivea, Hochland, Volkswagen, Porsche, Neo Make up, Hebe, Duży Ben, Altax, Herlitz,  Pijalnie Wedla, Ahmad Tea, czy Lajkonik.