X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Akcja Marwitalizacja wystartowała. Kampanię online przeprowadzi agencja digitalowa adCookie

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Akcja Marwitalizacja i koloroterapia

reklama


Fioletowy dla dobrego humoru, żółty dla odporności

Idea przyświecająca tegorocznej akcji Marwitu to koloroterapia. Przekazy reklamowe informują, jak poszczególne soki o zróżnicowanych składach i kolorach wpływają na funkcjonowanie organizmu, np. fioletowy pomaga w redukcji stresu, żółty wzmacnia odporność, pomarańczowy poprawia kondycję cery, a jasnoróżowy wspomaga metabolizm. Marka zaprosiła do udziału trenerów fitness, stylistów i specjalistów od żywienia. Akcja rozpoczęła się 23 maja i potrwa do końca wakacji.

 

Shape, Cosmopolitan i Joy zaangażowane w Marwitalizację

Wraz z akcją ruszyła szeroka kampania marketingowo-edukacyjna. Na jej potrzeby stworzono dedykowany landing page angażujący uwagę użytkowników interaktywnym quizem. Internauci mogą sprawdzić, który sok będzie dla nich danego dnia najlepszy oraz pobrać przygotowaną przez dietetyka dietę sokową.

Akcję szeroko wspierają magazyny lifestyle’owe. W internetowym wydaniu Shape ukaże się artykuł dot. zdrowego trybu życia napisany przez redaktor naczelną – Edytę Litwiniuk. O Marwitalizacji dowiedzą się również czytelnicy serwisów: cosmopolitan.pl, joy.pl, zeberka.pl czy papilot.pl. Redakcje będą aktywne w social media – na Facebooku i Instagramie pojawią się kolorowe kreacje zachęcające do picia świeżych soków.

adCookie wykorzystuje w kampanii online zarówno kanały efektywnościowe mające na celu zachęcenie użytkowników do wzięcia udziału w Marwitalizacji, jak i zasięgowe oraz wizerunkowe, by wzmocnić świadomość trwającej akcji.

W tym celu wrocławskiej agencji powierzono prowadzenie kampanii digital, obejmującej m.in. AdWords, w tym formę GSP, czyli wyświetlanie reklam tekstowo-graficznych użytkownikom Gmail’a. W kampanii znajdą się również takie kanały, jak e-mail marketing, emisja na portalach tematycznych i opcje niestandardowe np. ze wspominanymi magazynami. Znaczna część zakupu powierzchni reklamowej odbywa się w modelu programmatic buying. Aby zwiększać świadomość i edukować odbiorców, adCookie zastosuje w kampanii także elementy content marketingu. Wartościowe artykuły opublikowane zostaną w serwisach o tematyce sportowej i zdrowego żywienia.